Kyllingefarsbrød med masser af rødløg og oven på bacon. Dertil tynd pasta og rå gulerødder og tomat. Misserne har fået Lux i rå mængde og 20 kyller
Stegt kylling dertil en asparges , fennikel salat.
tror det bliver jordbær fra haven -
Krydrede dunser og salat
I aften stod den på skinkeculotte med pomfritter og steaksovs til Claus og det samme til mig bare krydret med en god gang Jeppe pels, fordi han kom i tanke om at han havde desperat brug for at sidde hos mig og nusse mens vi spiste:hjerte:
I morgen laver jeg noget biks ud af de kødrester der står i køleskabet, sammen med nogle tomater, peberfrugter, løg og hvad jeg ellers kan finde:)
Kylling i fad med bacon over og en slat fløde ved. Dertil ris, tomatsalat og fint snittet spidskål.
Sejrs fedtfattig italiensk lasagne møder Heidis franske salat, med olie/ balsamico estragon sennep dressing
Skinkesnitchel stegt i ovn med nye kartofler, snittet spidskål og tomat salat.
Pulled beef og salat
I aften stod den på grillet rådyrsteak af filet, trillede kartoffelrösti og salat - og nej jeg ved ikke lige hvorfor billedet vender på hovedet ![]()
Igår fik vi krebinetter med smør dampet porre .
Idag har jeg nogle kalkun steaks jeg skære i stykker til noget wok
En forloren hare står i ovnen. Den skal serveres med nye kartofler, gulerødder og ærter
Et omelet-eksperiment - og ar to grunde:
1: da jeg i en periode udelukker alle mælkeprodukter er æggemassen lavet med soyamælk
2: det er en opskrift fra en veninde hvor hviderne piskes for sig, og vendes i den endelige masse.
Fyldet er :
Løg og hvidløg
Frisk spinat
Spidskål
Sød kartoffel
Dertil kogt blomkål og broccoli og et par tynde skiver ristet, glutenfrit brød
Burger med grøntsagsfladbrød
Artiskok som jeg fik det i CA i 1993 for sidste gang - nøj det var godt og lidt pizza som efterret. Resten af pizza bliver madpakke i morgen. nu æblegrød m. fløde
Millionbøf med kartoffel-blomkåls mos. Misserne vådmad og om lidt kyller
I går lavede jeg… kyllingsteg med nye danske…skysovs og hjemmelavet agurkesalat.
I dag var det Tommys tur til at lave mad…forårsruller og pomfrites :høhø:
Vi har ikke tid til at lave mad…maler hus, baghus og træværk i kattegårde ![]()
Rester fra i går, hvor jeg spiste sammen med en veninde & lavede: En hel and, tilberedt i römertopf & grillet lidt til sidst. Kogte kartofler, vendt i en blanding af hvidløg, chili & salt, stegt på pande. En salat med baby salatmix, friske ærter, honningristet valnødder & æbler vendt i lidt citronsaft. Nøj det var godt! ![]()
![]()
![]()
Burgere med pulled pork, coleslaw og lækker barbecuesauce…stod op klokken alt for tidligt for at putte grisen i ovnen og vadede så i seng igen…den blev rigtig god. Og det allerbedste er at der er rigeligt til både min bror og mig igen i morgen aften ![]()
Rester fra i forgårs: Pasta med tomat/grøntsagssovs og revet ost på toppen