Aftensmad juli 2010

Risblanding med stegt oksekød og så salat til. :slight_smile:

[quote=Hanne N;411230]Go’ gammeldaws grydestegt kylling med masser af grøntsager i skyen mens den grydesteger og seføli nye kartofler og god sovs,mums !
Var heldig at finde en stor lækker økokylling igår på tilbud,så nu skal der nydes go’ ad de næste par dage :-)[/quote]
Nøøøøj, det er lang tid siden jeg har fået det!! :S … måske da min mor levede; i 2007 eller før. :uha:
Men når man, som jeg, bor alene, er det svært at finde anledning til at lave en hel kylling.
Det må helt sikkert være det jeg serverer, næste gang jeg får gæster! :thumbup:

Her skal jeg have “det sædvanlige”, en svampeomelet med revet parmesan, og en blandet salat til.

Vi skal prøve opskriften på Farserede peberfrugter, som ligger i opskriftsforum herinde :slight_smile:

Vi skal have nogle monstertykke koteletter.

De bliver intervalgrillede, og skal nydes med bagte kartofler, grillede grøntsager, flute og hvidløgssmør.

her har en stået på stegt kalkun, stuvet hvidkål, nye kartofler og nye bønner

rigtig MUFA guf med kartofler til manden :slight_smile:

Pasta carbonara med ristede bacon terninger som extra pynt på toppen :tihi:

Vi tager konsekvensen af dovenskab og bestiller pizza:) Giiiiider simpelthen ikke lave mad i den hede:fløjte:

Her gider vi heller ikke lave mad, så det bliver til sushi mums

En avocado med rejer og lidt fedtfattig tusind øer… Overvejer kraftigt at hente en Ben and Jerrys… Er alene hjemme. IGEN!

Jeg ææælsker sushi!

[quote=PiaR;411993]Vi skal have nogle monstertykke koteletter.

De bliver intervalgrillede, og skal nydes med bagte kartofler, grillede grøntsager, flute og hvidløgssmør.[/quote]

Det så forresten sådan her ud, koteletten er mindst 3 cm tyk:

Vi fik henholdsvis grillet laks og grillet kylling (Flemming kan ikke li’ fisk) med nye kogte kartofler, tzatziki og råkost af æble og gulerod - smagte dejligt :smiley:

Her blev det til hjemmelavet burger samt en skål fuld salat.

Jeg har lige tømt en dåse tunfisk i olie :cool:

Jeg har fået sushi :savle:

Misundelse!!

Hakkebøf m spejlæg, tomatsalsa og en bønnesalat.

Toast med spejlæg og små døde sild på toppen :høhø:

Vi fik forloren hare (dækket af bacon) med råstegte kartofler og ribsgele sovs :savle: