I dag har vi taget en flanksteak op, og den skal selvfølgelig på grillen. Tilbehøret bliver nok noget med nye kartofler og salat, det er ikke lige heeeelt på plads endnu. Det skal bare være nemt, for det er store kattevaskedag i dag
Idag bliver det til en lækker blandet salat, og så en fiskefrikadelle. Det er meget længe siden jeg har fået fiskefrikadelle, så det er guf.
Vi skal have Chicken Curry.
Vi skal have Kalveculotte med en eller anden spændende sauce og hjemmelavede kartoffelbåde.
Bagerens rugbrød m rørt gedeost og jordbærsalat…
Dessert er en stor smoothie m passionsfrugt, mango, og blåbær.
Hot wings og nogle stegte ris.
Rester fra i går: Lammebov med masser af hvidløg, ovnstegte kartofler og gulerødder, samt rødvinssauce.
Jeg fandt en pakke billige sidste salgsdato pølser i SuperBest, så jeg er ved at lægge an til at kokkere en grydefuld svensk pølseret
Åhh, det er mindst 100 år siden jeg har fået det sidst!
Det er bare guffeguf!
[quote=PiaR;413348]Åhh, det er mindst 100 år siden jeg har fået det sidst!
Det er bare guffeguf![/quote]
Det er det nemlig - og det er også evigheder siden jeg sidst har fået det
Jeg har fået grillmad, hjemme hos en veninde
Vi har haft ‘fransk aften’ med noget god flute og masser af lækre oste, og så lidt spansk skinke og pølse … mums!
Blev det godt?
Det synes jeg da selv…også selvom jeg havde glemt at købe mælk
Mæt er jeg i hvert fald lige nu
[quote=Gizzemissen;413466]Det synes jeg da selv…også selvom jeg havde glemt at købe mælk
Mæt er jeg i hvert fald lige nu [/quote]
Jeg vil ha’ pølseret, jeg vil ha’ pølseret, jeg vil ha’ pølseret!
Inde på arbejde fik jeg et super-lækkert stykke laks med nye kartofler og asparges, så aftensmaden skal bare være en let blandet salat.
I dag skal vi grille :høhø:
Vi skal have hestebøffer, dobbeltbagte kartofler og nogle enorme bøftomater der skal have noget godt fyld.
Desserten bliver vandmelon.
Vi skal have kødsovs m. fuldkornsspaghetti.
Dejlig nemt.
Jeg har været i haven 5 timer.
Vi har fældet et kæmpetræ - der var gået ud…
Nicki har jo føs’da og bestemmer derfor menuen som blev McD mad.