Vi skulle have frikadeller, men kødet var helt gråt ARD så det blev til at mig og Mathias spiste koldskål og Jan og Cathrine spiste rugbrød.
Så sagde lægerne på sygehuset at jeg skulle spise svedskegrød. Så det havde jeg købt og spiste lidt af, men kan altså ikk li svedsker og så så jeg indholdet var 69 % VAND, 17 % sukker og sølle 9 % svedsker !!!
Jeg skal lige tage mig sammen til at koge kartofler - så står den på kartoffelmadder.
Indiske kødboller i tomat/karrysauce og brune ris… hertil en salted lassi.
I aften vil jeg prøve et stykke Baramundi-fisk, som er en hvid fisk fra havet syd for Asien.
Jeg vil skindstege den, og så lave en salat til.
(Ja, jeg spiser meget salat for tiden, simpelthen fordi jeg synes det er mest lækkert her i sommervarmen, og så er det dejligt let at lave)
Helstegt rødspætte med asparges kartofler og persille sovs
Spinattærte, tomatsalat, majskolber og grillspyd med chilimarineret kyllingefilet.
Grill, grill og atter grill:thumbup: Efter vi er flyttet i hus bliver der grillet som aldrig før:) Har endda lavet både lasagne og flødekartofter på grillen:savle:
Iih, hvor er jeg misundelig! Jeg vil også bo i hus, så jeg kan grille.
Her står den på hjemmelavet pizza, med masser af hvidløg
Det er sidst på måneden så her stod den på havregryn med skummetmælk og rosiner med en skive rugbrød til:rock:.
Min mund føles om et vulkanudbrud!
Jeg har netop spist aftensmad.
Ravioli med chili/tomatsauce og chilisyltede hvidløg til.
Er du vimmer, det var stærkt!
Men nøj, det var godt.
Jeg har sukket efter stærk mad i flere dage, det skal jeg da lige love for at jeg fik i dag