Aftensmad - november

Har allerede lavet mad til i aften kommer nemlig først hjem lidt over seks, og skal ud af døren igen kvart i syv.
Jeg har lavet en stor portion rød råkost - rødkål, rødløg og rødbede - som nu står i en bøtte i køleskabet. Det eneste jeg så skal når jeg kommer hjem i aften er at lave dressing af limesaft, friskpresset ingefær og sennep.

Tror jeg laver benløse fugle til to dage med ris og kogt grønsager . Hvis min mor ike invitere til aftens mad i dag . Man har vel lov til at drømme :tihi:

Vi skal have lækre engelske bøffer fundet på tilbud i fakta! Skønt! Med rodfrugter i ovnen til.

Har været ude og spise en 3 retters frokost, så det bliver et eller andet let til aften :slight_smile:

Bare jeg vidste det.

Jeg har fri kl 19 her fra biblo.
Og Michael har første dag på nyt job og har fri kl 17, men skal så lige hjem fra kbh = omkring 18.30

Børnene og jeg har i dag fået tarteletter med høns i asparges. uhm det var lækkert

MVH
Gitte

Svinemørbrad i flødesovs og ris

Jeg har fået en halv indbagt pizza…med noget af et plaster i -brækkesig

Tina - AD hvor ulækkert! Så må du da lige ringe til dem og sige det! Det er da ulækkert!

De er gjort opmærksomme på det og har fået en dårlig bedømmelse med på vejen på Just-Eat.

Ellers ærgeligt for pizzaen smagte skønt :blegne:

Det var godt! Det er simpelthen for meget at så banale ting ikke er i orden! Godt du skrev det der inde!

Languster med salat og godt brød :savle:

Vi skal havde frikadeller med persillesovs og blomkål som er dampet i vores damp ovn :slight_smile:

Så vi skal smovse… Til dessert der skal vi havde en tærte som er lavet med en smuldre dej. Jeg har lagt æblerne i en marinade af ahornsirup og hele kanel stykker … jeg har lavet en hjemme lavet vanilieis på økologiske ting

Æggekage :ok:

Vi skal have Skindstegt kuller med vindruesauce fra Skagen Food :slight_smile:

Tortilla med kylling i karry og salat.

Og i morgen Tortilla med oksekød og salat. :slight_smile:

Bazaren i Odense har en bager lige ved indgangen og de sælger en stor pose pandekager/tortilla (nok mere brugt til rullekebab og sådan) for 12,-. De er bare SÅ lækre! Ikke fedtede og mætter virkelig godt!

I dag står den på suppe, med hjemmelavede kødboller, gulerødder, forårsløg og selleri.

Idag skal vi have madpandekager med salat til :slight_smile:

hjemmelavet pizza med skinke og pepperoni :slight_smile:

Ørred med pasta og broccoli :thumbup: