Aftensmad oktober

Har haft to nemme dage madlavnings- og opvaskmæssigt.

I går var vi ude og handle og endte på Burger King ved 20-tiden hvor brormand gav en kyllingeburgermenu. I dag har jeg været inde i Randers City og kigge lidt Halloween Open By Night med min far og vi endte i Føtex Cafeteriet med dagens ret der var farseret porre med hvide katofler, brun sovs, tyttebærsyltetøj og surt - mums.

I morgen er jeg så på den for alvor, for der skal kokkereres til aftenens Halloweengæster.

Menuen lyder på stuvet abehjerne med maddiker, dragesnot, ektoplasma, lune hudlapper og grønt fra heksens have (også kendt som chili con carne med ris, guacamole, dressing, tortillatrekanter og blandet salat) og til dessert Bloody Halloween Surprise (orangefarvet cupcake med orange glasur med Carte D’Or Starry Night og hindbærsauce).

Drikkevarerne er for øvrigt Essens af lygtemand (Harboe Abrikos), Mosevand (Pepsi og Coca Cola) og Vievand (Kildevand og Faxe Kondi) :tihi:

Vi skal have hk okse, hk tomater, baked beans (skal normalt være røde bønner, Meeen dem kan vi ikke så godt lide), pastaer, en smule tørret chili og godt med hvidløg. Steges i gryde, kommes i fad og i ovnen med ost på toppen.

I morgen rester

Tirsdag skal vi have pandekager :slight_smile: