Aftensmadstråd, November :o)

Hvad skal I have/har I fået at spise derude? :slight_smile:

Porre/kyllinge tærte efterfulgt af nybagt æblekage med cremefraise :savle:…har spist ALT ALT for meget :S

2 skiver toastbrød med ost… :høhø:

Pizzatærte med blandet salat

PiaB kom forbi til aftensmad inden vi drog til kredsmøde sammen, menuen stod på flødekartofler, kogt broccoli, rosenkålspure og kalvesteaks - og det var guf:savle:

Vi fik biksemad i går. I dag aner jeg ikke hvad vi skal have. Måske bliver det bare en rugbrød, eller en toast.

I går fik jeg noget svinekød jeg havde købt anrettet på bund af rodfrugter og med revet ost over … kødet var godt nok, men rodfrugterne blev en skuffelse, for de blev kogt i kødsaften i stedet for at steges … det var ikke meningen :S
I aften skal jeg sikkert have biksemad …

Ovnstegt kyllingebryst (m ben) m ovnstegte cherrytomater og tzaziki.

Idag bliverr det kinesisk wok m svinekød og blommesauce…

I går spiste jeg hos en veninde. Stuvet hvidkål med frikadeller.

I dag bliver det græsk spinat roulade med bønner i svøb og grøntsagsgratin.

I går fik jeg en rigtig god burger med twisters fra grillen :savle:

I dag står den på krebinetter med råstegte kartofler og bløde løg :savle:

I går fik jeg den møreste dyreryg med en helt fantastisk vildtsauce til :slight_smile:
Der var også brune kartofler, rødkålssalat, surt, bagekartofler mm

1 banan og et krus varm hvid kejser te

Uhmm… græskarsuppe. Min veninde og jeg lavede en ordentlig portion for nogle uger siden, så jeg har en masse små poser med det i fryseren. Nemt og lækkert!

Burger med pommes frites :høhø:

Hjemmelavet naturligvis, med guarcamole - og fritterne var først vendt i en lille smule olie inden de kom i ovnen.

Spaghetti cabonara :slight_smile:

i går spiste jeg aspargesbønner og små kartofler i tomatsause.
I dag bliver der grøntsager i ovnen.

Vi får gæster så i aften står den på grydesteg i æblemost og porter med tysk kartoffelgratin og hovedsalat med mormordressing…

Jeg ææælsker simpelthen simremad :slight_smile:

i dag bliver det noget gryderet og kogte grøntsager drysset med gærflager

Idag står den på hjemmelavet pizza og en skålfuld salat.

Kalvekotelet med speltspaghetti m vilde hvidløg og gorgonzola sauce og enorme mængder slikærter…