Aftensmadstråd, November :o)

Oksegrydesteg med champignon og flødesauce - og der var mere end rigeligt til 2 dage, men for at undgå opsigtsvækkende avisoverskrifter a la “Ægtepar flået levende af sulten katteflok” blev der så kun til idag… - og vi lever endnu :ok:

Jeg lavede jo en stor portion boller i selleri i går så vi har fået det igen i dag :savle:

Har haft gæster i flere dage og været ude at spise hver eneste dag. Ny oplevelse var søpindsvin med en champagneskum på toppen. Søpindsvinet smagte af anis men kombinationen af de to var fantastisk.

Idag har jeg fået tykke skiver af stegt røget bacon med grønne bønner - dejligt afslappende for maven og sikkert også for vægten :høhø:

Stegt kuller med bulgur, gulerodsstave, tomatsalsa og broccoli :slight_smile:

Chokoladebar med nødder :cool:

Vi har fået pandestegte laksekoteletter med kartofler og smørsovs.

Brændende kærlighed - og masser af det.

Frisk fettuchini med en slags kyllinge/pesto/tomat/flødesovs og dyngevis af parmasan

I aften bliver det til noget af min omelet-tærte fra forleden, og så lidt kogt rosenkål.

I aften skal vi have ovnstegt medister med kogte kartofler og persillesovs.

I går blev det en Cheeseburger fra vores lokale Sandwichshoppen, spist ude i kulden inden brormand og jeg skulle til beboermøde med afstemning om tv-udbyder.

I aften kommer min bror og min far og menuen står på pandestegt berberiandebryst, hvide og brunede kartofler, andesovs, varme rødkål og agurkesalat. Til dessert en budgetisvaffel på tilbud i SuperBest :wink:

Min datter har inviteret på andesteg :savle::savle::savle:

Siden vores andebryster er blevet spist af kattene .
Skal vi have herregårds koteletter små hasselbagte prinsesse kartofler .
Svampe ragout og råsyltede cognac druer med mormor salat.

Der står vist rugbrødsmadder på madplanen i aften. Men det er nu heller ikke værst med nykogte æg og frikadeller fra igår :slight_smile:

For en gangs skyld er ingen af ungerne hjemme, så vi har smovset i noget vi ellers aldrig får, fordi det er “ulækkert” - nemlig

HJERTER I FLØDESOVS!

UHMMMMMMMMMM.

Og misserne syntes osse det var en god idé, de fik tigget sig til MINDST et helt hjerte…

Tommy’s hjemmelavede pizza :slight_smile:

Lasagne :slight_smile:

Julemedister m. kogte hvide kartofler, brun (ribsgele) sovs og agurkesalat :savle:

Vi har fået risengrød :slight_smile: Og jeg lavede en STOR potion, så der er nok til klatkager til dessert i morgen når mine sultne brødre kommer på besøg :smiley:

Vi spise i Fields, så vi fik burgere.
OK, men ikke noget at råbe hurra for…

I morgen skal vi have hamburgryg med brunere og grønlangkål.