Agria kundefocusmøde 4-4-13

Nogen der vil med? Jeg kører fra Horsens og har plads til et par stykker.
VH
Susanne

Vi afholder kundefokusgruppemøde den 04/04 og jeg håber at nogle engagerede katteopdrættere har lyst til at deltage.
Se mere på dette link:
http://www.agria.dk/kat/artikel/hvordan-skal-fremtidens-katteforsikringer-se-ud

hmm er der mon nogen jeg overnatte hos fra torsdag til fredag derovre? :ups:
Jeg skal nemlig alligevel til Kbh om fredagen og weekenden over… men hende jeg skal sove hos skal jeg først mødes med fredag når hun har fri kl 17 (det var mit tog egentligt timet efter)
men hvis jeg kan overnatte et sted og være til fredag eftermiddag så ku jeg jo tage toget til Horsens og køre med Susanne :ups:

Jeg sender lige linket til Flemming, kunne godt forestille mig, at han vil synes, at det er interessant.

      • Updated - - -

Og det synes han så også :slight_smile:

Susanne, han har fået besked på at kontakte dig på mail, hvis han vil med (det bliver nok fra Fredericia, hvis det er ok).

[QUOTE=En forhenværende bruger;1043782]
Susanne, han har fået besked på at kontakte dig på mail, hvis han vil med (det bliver nok fra Fredericia, hvis det er ok).[/QUOTE]
Yes, hvem der nu kommer først og kan puttes ind undervejs :slight_smile: Og Pia du kan snildt samles op på banegården i Horsens :slight_smile:
VH
Susanne

Kan ikke, for jeg har byttet min aftenvagt fra onsdag til torsdag fordi jeg skal til Randers og lytte til vise ord.

jeg kan ikke .

Men vil gerne komme med et input. En tilkøbsforsikring til tænder, på linje med avl, medicin osv.
Har jo dårlige tænder i huset og ville gerne betale ekstra for at det blev dækket

[QUOTE=kira v;1043983]jeg kan ikke .

Men vil gerne komme med et input. En tilkøbsforsikring til tænder, på linje med avl, medicin osv.
Har jo dårlige tænder i huset og ville gerne betale ekstra for at det blev dækket[/QUOTE]
Det tager vi lige med. Foreløbig plan:
Eva K og Tina Pedersen med fra Horsens. Pia og Flemming skal lige give et praj om de er med, på venteliste eller stået af :slight_smile: Hvis de er med, så er der allerede udsolgt.
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1044005]Det tager vi lige med. Foreløbig plan:
Eva K og Tina Pedersen med fra Horsens. Pia og Flemming skal lige give et praj om de er med, på venteliste eller stået af :slight_smile: Hvis de er med, så er der allerede udsolgt.
VH
Susanne[/QUOTE]

Flemming vil gerne med, siger han. Men han har bare ikke fået skrevet til dig.

Jamen det rækker længe :slight_smile: Vi aftaler kørsel lidt tættere på, vi mangler kun at vide om vi skal sidde tæt (læs: skal Pia med) eller om vi skal sidde knap så tæt :wink: Udsolgt er der i hvert fald allerede :slight_smile:
VH
Susanne

Hvem er detnu Tina Pedersen er? :slight_smile:

Vores nye b-medlem :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1044126]Vores nye b-medlem :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

ok, ja for der er jo vist et par stykker med det navn :høhø:

[QUOTE=Susanne W;1044005]Det tager vi lige med. Foreløbig plan:
Eva K og Tina Pedersen med fra Horsens. Pia og Flemming skal lige give et praj om de er med, på venteliste eller stået af :slight_smile: Hvis de er med, så er der allerede udsolgt.
VH
Susanne[/QUOTE]

ja jeg håber på der dukker noget overnatning op derovre et sted :slight_smile: (jeg synes det virker lidt tosset ellers at tage frem OG tilbage fra Kbh dagen før jeg alligevel skal derover :tihi: )

nå - jeg ska ikke med alligevel :slight_smile: så I skal ikke sidde så klemt :tihi:

Det var såmænd nok gået :slight_smile: Men så er vi 4 stærke jyder, det må vel være et fint tal til et møde helt derovre på øen på en hverdagsaften :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=PiaB;1043779]hmm er der mon nogen jeg overnatte hos fra torsdag til fredag derovre? -upssa
Jeg skal nemlig alligevel til Kbh om fredagen og weekenden over… men hende jeg skal sove hos skal jeg først mødes med fredag når hun har fri kl 17 (det var mit tog egentligt timet efter)
men hvis jeg kan overnatte et sted og være til fredag eftermiddag så ku jeg jo tage toget til Horsens og køre med Susanne -upssa[/QUOTE]

Pia…jeg har lige spurgt en af mine veninder, der bor på Vesterbro lige ved siden af Enghave Station…hun vil gerne tilbyde en opredning på datterens værelse…(datteren er voksen og bor i London) og du er velkommen til at være i hendes lejlighed hele fredagen til du skal ud til din veninde…

Hun vil også hente dig på Enghave Station om aftenen når du har været til mødet, så du ikke farer vild, (det er nemt at komme fra Sølrød station til Enghave)…men så går hun også i seng.
Hun skal op kl meget tidlig, hun er postbud.

Hun er en rigtig god veninde, jeg har kendt hende i 33-34 år…og for mange år siden, da jeg boede i Kbh og rejste på ferie, flyttede hun ind og boede i min lejlighed og passede katte og hund. :slight_smile:

Hvis du tager imod tilbuddet, så kan jeg give dig hendes telefonnummer.

Jeg kan ikke komme - men ville synes det var spændende at høre om de ville være interesseret i en forsikring al-a den man bruger til heste - i.e.
enten at det er KATTEN der forsikres og forsikringen dermed følger katten også når den sælges eller gives til næste ejer.
ELLER at man bruger den model der bruges i USA og UK - at opdrætter betaler et mindre gebyr for en forsikring der dækker
katten i overdragelsesperioden ( 3-6 mdr) og at køber/overtager så kan overtage forsikringen til en lavere pris.

Jeg tror at begge dele vil kunne give forsikringsselskaberne flere kunder og det må vel være noget de er interesserede i.

Som det er nu er det jo vanvittigt at man som opdrætter ikke kan forsikre en kat og lade forsikringen køre videre med katten. Tværtimod kræver
mange forsikringsselskaber en “karantæne” tid fra katten flytter til sit nye hjem og til den kan forsikres. Da netop den tid hvor katten
flytter ofte er den mest risikable i kattens liv ( i.e. øget stress, møde med nye virus/bakterier) så ville det jo være netop dette tidspunkt
man skulle have en forsikring.
Man kan også sammenligne den med den forsikring man bruger ved salg af hus.

Jeg har tænkt mig at møde op for jeg er en af dem som fik lavet et prisoverslag men har måtte sige efterfølgende nej tak fordi prisen simpelthen var for dyr i forhold til alle de andre omkostninger jeg har i opdrættet.

Teresa er det ikke det den killingeforsikring gør, som Agria har nu. At den følger med killingen også efter den er flyttet eller har jeg misforstået noget med den killinge forsikring for opdrættere?

Jeg er ikke interesseret i en killingeforsikring. Men i en når det gælder VOKSNE katte. En sygeforsikring der kan FØLGE katten i dens videre liv - istedet for at være bundet til ejeren af katten. Alle der har heste ved at der kan man forsikre HESTEN og forsikringen følger hesten sådan at den er kontinuerligt forsikret også når den skifter hjem.

Ah på den måde og ja det har du helt ret i det bør følge katten uagtet ejer :slight_smile: