Jeg skulle aldrig have sådan et apperat, kunne slet ikke se ideen med sådan en fætter. Så faldt jeg over denne Bodum på tilbud i imerco til 799 kr.
Jeg har slet ikke brugt ovn eller stegepande siden. Jeg er svært tilfreds med den og maden bliver SÅ lækker. Har lavet Entrecote bøffer, hasselback kartofler, kyllingebryst med bacon om, fritter, råstegte kartofler, kyllingelår, Flæskesteg og har varmet ævleskiver og frossent morgenbrød. Og så er den super nem at rengøre
Jeg har egentlig kun fortrudt at jeg ikke har købt en før
Jeg har en airfryer-ovn, Clatronic på 12 liter, købt i SuperBrugsen til 850 kr, tror jeg det var, for lidt over et år siden.
Jeg laver feks. Indbagt laks, kartoffel røsti, frikadeller m.m. i den.
Den var også rigtig god at have, da vi havde julefrokost.
En fordel ved, at det er en ovnmodel, er at man kan holde øje med det mad man laver i den, uden at skulle tage en skuffe ud og kigge i den. Man trykker på en knap, og så er der lys i ovnen nogle minutter, og et vindue, så man kan se ind, som i den almindelige store ovn.
Jeg er glad for den.
what? Jeg bruger vores virkelig meget. Men okay, er også glad for rester
Det er vi egentligt også I dag står den på klapjagt i køleskabet, men det bliver gerne ordnet på pande eller i gryde
Vi laver for det meste også mad til flere dage ad gangen. Hvordan er det med at opvarme mere eller mindre flydende ting på en tallerken i Airfryer?
Der er en microovn bedre egnet, vil jeg mene.
Airfryeren er en meget effektiv lille varmlufts ovn, både den med skuffer og ovnmodellen. Alt hvad du sætter i den bliver lige så varm som luften i den. En almindelig tallerken tåler ikke den varme.
Jeg har dog kun erfaring med ovnmodellen.
Men populært sagt, alt hvad du ville lave i en almindelig ovn, kan du lave i en airfryer - også i ovnfaste skåle.
Tak for svaret - så blive microovnen ikke helt overflødig.
Jeg ville heller ikke kunne undvære at kunne lave popcorn
Vi ville heller ikke afskaffe vores micro ovn, selv om den ikke bruges ret meget.
Jeg købte først en brugt, en af de runde med skuffe i og jeg hadede den skuffe. Jeg brændte mig altid og jeg manglede kræfter i hænderne til at åbne den uden at fumle. Jeg har derfor købt en airfryer der ligner en mini ovn, altså med bageplader og låge der åbner. Jeg bruger den langt mere end jeg gjorde den runde, men jeg kan også godt se den runde nok kan nogen ting ovn typen ikke er god til. Jeg kan godt lide min nuværende miniovn airfryer og vil ikke undvære den.
Jeg fik en til jul, det er en lille sag med håndtag, så den nemt kan flyttes
Har ikke brugt den sååå meget, da jeg endnu ikke har fundet fidusen, pomfritter skal have lige så længe som i ovn, plus min er så lille at se lige skal røres i…
Fordelen er dog at jeg ikke har friture os i hele køkkenet (jeg havde en friture, som jeg tømte og gav min søster til jul)
Min ex har dog været glad for hans og har vidst købt en i model Ninja, som han bla bager brød i
Jeg er glad for min kan flyttes rundt og tænker den måske medt kommer til at blive brugt som en ekstra ovn til pomfritter hvis jeg lavet andet i ovnen
Den er heldigvis ikke fyldt med olie, så kan stå uden at blive brugt længe
Der blev for næste 3 år siden indkøbt en til husstanden her
Blev købt for at kunne lave “sunde” pomfritter
Da vi ikke syndes det kunne gøres i anti fryer,
At,så vi har fundet andre gode ting til den siden, er jo godt
Og den skulle være stor så når vi er mange, der er til alle
Men her var der så kurv med og en grill spyd til ting der køre rundt
Den det var denne her der blev indkøbt
Men til en helt anden pris
Burde nok bruge den mere
Men den bliver jævnligt brugt
Og så til mange ting
Men når jeg laver kylling lår de skal være i rigtig ovn
Køkkenet er bare ikke indrettet til det
Så både anti fryer og air fryer
Er pakket væk
Og skal findes hvert gang
Tror jeg køber denne i første omgang, kan godt lide ideen med de to skuffer og den har en god størrelse Køb en Gastronoma 18290003 Double airfryer, 9L airfryer med prismatch | Skousen
I facebook gruppe er der flere der anbefaler Ninja 500, men syntes den er dyr, men får vi brugt den anden som foeventning, så kan vi altid skifte senere
Så har også jeg, anskaffet en airfryer, valget faldt på denne: Køb ALPINA Air fryer til gode priser hos Damborg.dk … det bliver spændende, om jeg bliver glad for den …
Skattekat - nu med airfryer
Du er sgu så moderne tillykke med “spektaklet”
Jeg bliver mere og mere glad for min, jo bedre jeg lærer den at kende. Jeg har bagt leverpostej i den i dag og lige nu ligger der en ribbenssteg og hygger sig i den. Det er så meget nemmere end i ovnen og den er supernem at gøre ren. Tillykke med den
Jeg har købt en pose pommes fritter til at afprøve dyret …
Det bliver nok noget af det eneste jeg IKKE kommer til at bruge den til
Altså, sådan en gang hjemmelavede fritter - af friske kartofler, altså - i alm. ovn er dæleme ikke at kimse af, så hvis de bliver bedre i airfryer er det da lige før jeg også ku’ overveje…