Pomfritter i airfryer
Tager jeg dem altid op 5 - 10 min
Før dryser salt i posen og ryset drn
Lader det lige 5 - 10 min og så i air fryer det bliver meget bedre efter vores mening
Pomfritter i airfryer
Tager jeg dem altid op 5 - 10 min
Før dryser salt i posen og ryset drn
Lader det lige 5 - 10 min og så i air fryer det bliver meget bedre efter vores mening
Sådan en gang grove hjemmelavede fritter og gulerods stave vendt i olie og krydderier. De bliver bare så lækre i airfryer.
Jeg har bagt chokolademuffins i airfryeren i dag Chokolade muffins i airfryer – nem opskrift • nogetiovnen.dk … de er lidt bløde i bunden, så skulle nok have haft 1-2 minutter mere (jeg bagte i 18 minutter), men det ved jeg til næste gang.
Jeg har lavet muffinforme af nogle runde alu-bakker fra vådfoder … de var for store til at kunne være ret mange i skuffen, så har klippet dem op og klemt sammen … kønt er det ikke, men det virkede og kostede gratis
Jeg testede fritter i går aftes og bevares, de var spiselige, men ikke knasende sprøde … så deeet
Var ude for at købe denne i dag, men frarådet i foretningerne, i mange ældre huse er sikringerne ikke store nok til at både, den og en elmixer feks kan køre samtidig.
Han anbefalede at man fik en der max havde 1800w, så vi er lige gået i tænkeboks igen. også fordi han sagde, man kan ikke lave en større portion fritter i en airfryer end i actifryen, som vi har nu
Jeg er glad for at jeg gik efter den størrelse min har (4.5L) og ikke en af de helt små, jeg ellers havde forestillet mig i starten (tak til den der anbefalede at købe en vis størrelse … kan ikke huske hvem det var ) … den er en fin størrelse for mig og jeg har svært ved at forestille mig, hvem der kan nøjes med en på 1.5L … altså hvis stegefladen er tilsvarende mindre
Men det kan være, skuffen bare ikke er så dyb i stedet …
Huskede du at vende fritterne ca halvvejs?
Jeps
Den jeg havde set på er en 9L fordelt på 2 skuffer a 4,5L, men tænker jeg nu kigger videre efer en med en stor skuffe på max 1800w
Det vil jeg så ikke holde med ham i,
Men om fordi vores er en ovn ved jeg ikke
Men jeg kan lave det samme som i friture
Men i acti fryer kun det halve og det er den store vi har der
Det skal lige have lidt længere tid end der står
Og prøv lige det med og salte inden
Enig, de skal have lidt længere end der står for at blive sprøde.