Nej vel hun er en lille skøn kat når jeg løfter hende kryber hun helt ind under hagen og spinder helt vildt ![]()
Hvor er hun altså dejlig, men hold da op, hvor er hun tynd. Det kuld killinger har virkelig tæret på hende, men jeg er sikker på, at du nok skal få huld på hende igen og at du og hun vil have glæde af hinanden i mange år.
Hvad hedder hun ?
Tak hun hedder Gertrud det kaldte de hende og det lyder jo meget sødt så er hun min lille Gertrud gærsmutte ![]()
Jeg er sikker på, hun er klog nok til at vide, at hun er landet det helt rette sted ![]()
Når du nu har valgt at beholde hende uanset hvad, så vil jeg anbefale dig at ignorere internatet 100% og tage råd fra enten her, hvor der er mange opdrættere/erfarne katteejere, og/eller fra din egen dyrlæge.
Og med det, du har skrevet, ville jeg heller ikke være i stand til at give hende tilbage til det internat, der efter min mening ikke virker som om de har givet hende optimal behandling.

