Albertslund 12-13. marts 2011

Så er der kommet spiseseddel til det næste TICA-show:

http://www.viking-cats.dk/Udstilling/udstillinger/06kuffert/show_info.php

Og der inviteres til nytårsbingo-banko og til GF:

http://www.viking-cats.dk/Aktiviteter/index.php

Håber at se en masse Kattegale til forårets Viking Cats-arrangementer. :wehu:

Årh jeg glææææder mig til endnu en herlig weekend :wehuu:

Whohooo så er der sat 3 krydser i kalenderen for 2011 …glæææder mig rigtig meget til total hyggeligt samvær :thumbup:

Så har jeg booket og betalt for 2 placeholders til udstillingen, så bliver det spændende hvem der bliver de to heldige når jeg kommer til den dag jeg skal have besluttet mig :smiley:

Jeg glæder mig til udstillingen, hvem kommer ellers ?

Jeg har tilmeldt flg:

Cæsar i HHP longhair

Marsini’s Yaba-Daba-Doo som Novice Alter

Jeg går i tanker… men må nok lige vente lidt med tilmeldingen…
Der er noget med en dååååm bil, som skal repareres…

Jeg tænker, så det knager:øhmm: - hvem skal det være:? hvor mange orker jeg at holde styr på:? fertil (som lige er blevet voksen (fra maj 2010) og derfor slet ikke er færdigudviklet endnu på sit første show) eller kastrat (fra maj 2006 som ikke er show vant og er en anelse buttet:ups:) eller begge dele:? At holde styr på fertile og kastrater på én gang giver mig stress bare ved tanken:blegne: - sidst var det trods alt 3 fertile, så de skulle alle op samtidigt:ok:

Jeg kommer - begge dage :slight_smile: Om jeg har kat/te med begge dage er ikke helt afgjort (bl.a. har jeg ikke fået sendt den mail, Mette sagde jeg skulle), men søndag kommer jeg med mindst én af killingerne, for da kommer hendes kusine i samme farve og det kunne være meget sjovt at vurdere de to mod hinanden :slight_smile:

Hvis ikke jeg har kat med begge dage, siger rygterne, at der er underskud af clerks og så prøver jeg nok det den ene dag :slight_smile:

Satser på at komme med 1 eller 2, men skal lige finde ud af hvem :slight_smile:

Jeg kommer med Bowie på udstillingen - jeg glæder mig! Jeg har også sagt ja til at clerke, så jeg får til gengæld brug for ‘steward’ til bassemanden, men det skal vi nok få styr på!

GF’en kan jeg desværre ikke deltage i, der er jo GF i Racekatten samme dag … :frowning:

Jeg har fået en hjerneblødning, for jeg har tilmeldt hele 4 katte til Albertslund:surrender1: - begge dage:blegne:
De fire katte repræsenterer 3 generationer - mormor, mor, ung hunkastrat, ung fertil hankat (de to unge har samme mor, og hannens far er søn af den unge hunkastrats far - :confused: you won’t be after the next episode of showing/breeding:høhø:).

Primprau’s Wai Khun Anakot - hunkastrat
Primprau’s Khun One Step Closer - hunkastrat
Primprau’s Mae Tung Suae Lae Glar - hunkastrat
Primprau’s Holy Omatikaya - fertil hankat

Anakot er mor til One Step Closer, som er mor til Mae og Omatikaya. Omatikaya’s far er ydermere søn af Mae’s far.

Jeg får brug for hjælp til at holde styr på kastraterne og de fertile samtidigt:S - mon ikke det lader sig give sig:bebe:

Og jeg har fået svar på mit spm ang at clerke… så det skal jeg prøve for første gang. Glæder mig helt, det skal nok blive rigtig sjovt! :thumbup:
Jeg har ikke tilmeldt endnu… men regner dog med at slæbe høvdingen og red neck’en med - skal bare lige have fundet en handler til dem :slight_smile:

Jeg kommer med William… Har godt nol vøret sådan lidt aaaarh, for synes godt nok han ser tumpet ud pt. Så krydser nu fingre for, at det enten er gået over, eller at han kan score nogle charme point, fordi han selv mener, at han har charme selvtillid og lækkert hår. Derudover har jeg også et problem med at han er begyndt at nappe i lege situationer, og selvom han ikke bidder, er jeg sgu ikke sikker på dommeren synes det er lige så sødt som hans mor synes, så det skal vi også lige forsøge om vi kan vende ham af med. Om ikke andet håber jeg på en hyggelig weekend :slight_smile:

Hvornår er sidste gyldige vaccinationsdato egt:? d.26.2.11:?

Skal der fremvises “testikel attest” på de voksne hankatte:? eller formodes TICA dommere at kunne se (og evt mærke), om testiklerne sidder, hvor de skal:?:wink:

Efter at have tygget lidt på at mine katte i TICA er korthårskatte, ja så har jeg også fået tilmeldt mine to hvide exo’er :slight_smile:

:juhu::juhu::juhu::juhu:

så ses vi, regn med skrap konkurrence, Yaba er tilmeldt :stuck_out_tongue:

så ses vi, regn med skrap konkurrence, Yaba er tilmeldt :p[/QUOTE]

De skal ikke konkurrere, for Yaba er kastrat og langhåret :slight_smile:

Til gengæld skal de konkurrere mod mine abyer :tihi:

Jeg skal bare lige røve en bank, før jeg får tilmeldt …

[QUOTE=Vivi_Fletcher;546796]…

Jeg skal bare lige røve en bank, før jeg får tilmeldt …[/QUOTE]

Er I på Amager nu blevet så desperate i jeres forhold til banker? :lol:

vh

Andreas

[QUOTE=Andreas;546913]Er I på Amager nu blevet så desperate i jeres forhold til banker? :lol:

vh

Andreas[/QUOTE]

Spørgsmålet er vel mere, hvor meget jeg egentlig får ud af at røve den lokale bank :tihi: