jeg føler mig som en på 50… (tror jeg - i hvert fald ret slidt)
min kæreste siger jeg ligner en på 25 - min mor siger jeg ligner min alder… så helt slidt ser jeg ikke ud endnu åbenbart…
jeg ter mig som en på 20 i følge min far
jeg får altid at vide at jeg har oplevet for meget til kun at være 30 - hvad folk så end mener med det…
men alt i alt - jeg nærmer mig de 30 - jeg har det rimelig godt med det, jeg kan lide mit liv, jeg keder mig aldrig og jeg har ca nået det jeg gerne ville på nuværende tidspunkt
så alt i alt er jeg vist godt tilfreds med min alder
Alder har jeg ingen forhold til Jeg føler mig ganske vist ikke som en tyveårig men kan da nogle gange godt opføre mig sådanne
Da jeg blev 40 år kom en af vores venner med en flaske spiritus som han overrakte mig med ordene…Nu er du endelig blevet gammel nok til at må modtage alkohol
Ja, alder er en sjov størrelse.
Jeg får tit at vide at folk ikke kan forstå jeg kun er 23 år, det er jeg åbenbart for voksen til :?
Når jeg er sammen med mine venner (på min alder) så føler jeg mig nu som en ret normal 23-årig, men jeg kan da godt se at der også findes andre på min alder der opfører sig helt anderledes, for det skal da ikke være en hemmelighed at jeg ikke drikker onsdag, torsdag, fredag og lørdag og jeg har haft en fast kæreste i over 5,5 år nu, så datingræset er jeg heller ikke med i.
Men min kæreste og jeg har også en del venner der er i 30’erne…men det er også folk man ikke umiddelbart ville bedømme til at være i 30’erne så om det er os der er modne eller dem der er barnlige ved jeg ikke
Jeg plejer at være god til at tilpasse mig, så måske derfor “ældre folk” opfatter mig som meget moden, da jeg i deres nærvær ikke opfører mig fuldstændigt tosset. Jeg ved det ikke.
Jeg ved ikke om jeg også ser gammel ud det har folk aldrig kommenteret
[quote=Mona Jensen;103944]Alder er da en sjov ting…-olding
Jeg gik lige ind på Charlotte Oeh’s side.
Og så Charlottes alder.
Jeg har mødt Charlotte - og til jer, som ikke har set Charlotte;
kan jeg oplyse; at hun ligner en vårhare.
[/quote]
-lovelove åhh, Mona altså …-lovelove
Tænker, om du havde glemt dine briller den dag :?
…eller om det var, fordi jeg sprang rundt mellem burene med en gulerod i munden :eek:
Nåh, for ikke at skuffe hverken Mona eller andre, så er jeg i mellemtiden fyldt 40 og har fået smukke grå striber i håret …så ved I det, hvis I engang støder ind i mig -høhø
Under alle omstændigheder - tak for komplimentet …og jeg kan da også godt afsløre for andre herinde, at Mona bestemt heller ikke ligner andre fra hendes årgang - Mona er nemlig også en vårhare
Min alder er ikke noget der holder mig vågen om natten … men hvis jeg skal tro på hvad folk omkring mig siger, så ser jeg yngre ud for hvert år der går … måske jeg skulle til at sy nogle sparkedragter i min størrelse -høhø-høhø
Til gengæld kan jeg slet ikke forstå, at jeg har en knægt på 18 og en datter der snart fylder 16 år … hvor er de år egentlig blevet af ??
Alder er ikke noget særligt, da det kun er børnene der bliver ældre,eller hvordan det nu er.
Jeg er lige blevet 56 og jeg føler mig ikke en dag over 55, så det er noget pjat det der med alderen tynger, jeg kan ikke mærke noget.p
Det kan godt være bevægeapperatet siger 56, men mit hoved føles meget yngre, heldigvis.
Sålænge jeg kan lide at læse en god gyser og se en god actionfilm i biffen og kan forstå mine børn og børnebørn, så står det vist ikke helt galt til:)
Mona du holder dig forrygende godt, jeg tænkte 45 måske 50 da jeg så dit billede.
Knus ELin
Jeg blev 50 i efteråret 08 - og jeg må ærligt indrømme, at dén gjorde ondt.
Men så på den anden side :
Jeg har en dejlig søn, der bliver 32 år om en uge…
…den dejligste svigerdatter, man kan ønske sig…
…to dejlige børnebørn på hhv. 8 og 9 måneder…
Når jeg tænker på det, så bliver jeg bare noget så glad - for hvad kan man ønske sig mere i livet ??
-engel-engel-engel
Og så er der det med alder og opførsel ??
Nogen gange (ret ofte) - så er jeg ca. 14-15 år og kan more mig noget så dejligt over ingenting sammen med bedsteveninden - andre gange er jeg vel 250 år gammel, træt, ømskindet og ynkelig.
Men HURRA ! for livet - lad os alle blive de sundeste, gamle tanter der er set nord for Alperne !!!
Jeg føler mig af og til lidt halvgammel, men tror også at det skyldes, at børnene er blevet så store efterhånden- den ældste er lige fyldt 16, den mellemste fylder lige om snart 14 og den yngste bliver 10 næste gang.