[quote=Mega;104028]For mig er alder en sindstilstand - Nogle dage føler jeg mig som en 80-årig, andre dage som en 20-årig.[/quote]Sådan føler jeg også
Føler mig vist bare generelt som en 20-25 årig Har jeg gjort de sidste mange år.
Der er ikke så meget der har ændret sig i mit liv de senere år - studie, vennekreds, bosted er det samme.
[QUOTE=Mona Jensen;103977]Kære Vivi…
Jeg har kun det her.
Jeg hader at blive fotograferet
Nu venter vi på dit foto
Kærlig hilsen
Mona[/QUOTE]
Synes du ser vildt godt ud, Mona
Jeg tør da sagtens sætte et foto ind af mig selv:
Wauw…Mona!
Med fare for at ytre mig på en politisk ukorrekt måde og få håret i maskinen - Du er fandme en smuk ældre kvinde!
Du stråler af en indre varme og ungdom der giver baghjul til mange der kan prale af at have færre år på bagen end du selv er indehaver af
Hvordan har jeg det selv med alder? Hm. Tjae jeg synes alder lidt er en underlig størrelse. Jeg har venner der er både i den lette og den tunge ende af aldersskalaen.
Min yngste “ven” er nom min fætter Paw der lige er blevet 14. Jeg har mange venner der stadig er teenagere som jeg har mødt gennem rollespil. Jeg har så også mødt mange folk på min egen alder og ældre.
Min ven jesper har to børn og er bor alene og er vidst nok et sted i midten af fyrrene og vi har lavet sleep-over og videomaraton et par gange efterhånden.
Jeg ser ikke på folks alder, jeg ser på deres personlighed, deres kvaliteter. Hvis jeg kan lide deres sjæl kan de for min skyld være 8 eller 90.
Alder er hvad man gør det til. En gang i mellem er jeg selv 6 år gammel og en gang i mellem er jeg ældre end mine sølle 26. Jo jeg ser da en gang i mellem med rædsel på kroppens ældningstegn, men hey det er en del af pakken.
Jeg tror det vigtigeste er at nyde livet imens man har det - ikke at bruge livet på at se ud på en speciel måde
mona : du har en stil og en glød jeg håber på jeg også har om 25 år.
og vivi - intet ondt ment- sådan troede jeg slet ikke du så ud s men du passer godt til dine katte !
Jeg føler mig som en på 22 men jeg har altså rundet de 29
Min avatar er mig selv, så jeg gider ik sætte et billede ind
For mig er alderen kun et tal der gir et fingerpeg om hvor meget livserfaring man har…
jeg er lige blevet 25, er et sted i mit liv hvor jeg lige så godt kunne ha været 30 og føler mig stadig som en 18 årrig!!!
man er ikke ældre end man selv gør sig til, men man kan ikke løbe fra hvor mange år man har haft at samle erfaring i
Jeg er 31.
Min alder synes jeg nu passer meget godt. Vel kan jeg da skeje ud og være fjollet og vel kan jeg da være eftertænksom og reflekterende, men jeg tror nu på det er sådan det skal være.
Jeg er glad for min alder, jeg er tilpas med den - ih hvor dejligt at kunne sige.
Nu har jeg godt nok profil billede, men i får da lov at se et nyere billede af mig fra December.
Hooooooooooooooold da op det var stort… håber i bærer over med mig.
Hvor er det godt Annette
[quote=Vivi_Fletcher;104078]Synes du ser vildt godt ud, Mona
Jeg tør da sagtens sætte et foto ind af mig selv:[/quote]
Kære Vivi…
Det forstår jeg godt, at du “tør”.
Du er godt nok en flot kvinde.
Kærlig hilsen
Mona
Hvor er du dog bedårende Annette…
Du ligner en sød ung pige - og det er lige præcis;
hvad du er.
Kærlig hilsen
Mona
Hvor er i søde
-høhø Annette - du var lige pludselig på hele min skærm, men skidt med det du er jo ikke grim.
Jeg tror jeg har set dig på udstilling, Mona. Kan det passe du var i Billund?
Og til både Mona og Vivi, I holder jer da godt, må man sige!
OM ALDER - STADIER I LIVET!
Store sandheder, som små børn har lært:
- Uanset hvor hårdt du prøver, kan du ikke døbe en kat.
- Når din mor er gal på din far, skal du ikke lade hende børste dit hår.
- Hvis din søster slår dig, skal du ikke slå igen. De fanger altid den anden person.
- Bed aldrig din 3-årige bror om at holde en tomat.
- Du kan ikke betro en hund at holde øje med din mad.
- Nys aldrig når nogen klipper dit hår.
- Hold aldrig en støvsuger og en kat på samme tid.
- Du kan ikke gemme et stykke broccoli i et glas mælk.
- Hav aldrig rød-prikkede underbukser på under hvide shorts.
- Det bedste sted at være, når man er ked af det, er på bedstefars knæ.
Store sandheder, som voksne har lært:
- At opdrage teenagere er som at sømme en flødebolle på et træ.
- Rynker gør ikke ondt.
- Familie er som chokolade…for det meste sød med nogle få nødder.
- Dagens mægtige eg er bare gårdsdagens nød, der stod fast.
- At le er en god øvelse. Som indvendig jogging.
- Midalder er når du vælger din morgenmad for fibrene, ikke for legetøjet.
Store sandheder om at blive gammel:
- At vokse op er obligatorisk; at vokse gammel er et tilvalg.
- Glem helsekost. Jeg behøver alle de konserveringsmidler jeg kan få.
- Når du falder, tænker du over hvad du ellers kan lave mens du nu er dernede.
- Du er ved at blive gammel når du har den samme fornøjelse af at sidde i en gyngestol som du engang fik i en rutschebane.
- Det er frustrerende når du kender alle svarene og ingen gider at stille dig spørgsmålene.
- Tiden kan være en stor helbreder, men den er en dårlig skønhedsekspert.
- Viden kommer med alderen, men nogle gange kommer alderen alene.
De fire stadier i livet:
- Du tror på Julemanden.
- Du tror ikke på Julemanden.
- Du er Julemanden.
- Du ligner Julemanden.
Succes:
Når man er 4 er succes : ikke at tisse i bukserne.
Når man er 12 er succes: at have venner.
Når man er 18 er succes: at have et kørekort.
Når man er 35 er succes: at have penge.
Når man er 50 er succes: at have penge.
Når man er 70 er succes: at have et kørekort.
Når man er 75 er succes: at have venner.
Når man er 80 er succes: ikke at tisse i bukserne.
Husk altid at glemme de problemer, der krydser din vej;
men glem aldrig de lyse ting, der kommer hver dag.
Hav en skøn dag med mange smil.
Mega.Haha,total.sjov:D
[quote=Leopolds mor;104063]…to dejlige børnebørn på hhv. 8 og 9 måneder…
Hvis du kun har en søn, så er det her ski godt klaret Therese:p:p
Knus ELin[/quote]
-LOL-LOL-LOL
OOOOOPS !!!
Jamen, min søn er skam noget ganske særligt - vær sikker på dét, han har jo alle de bedste gener fra sin mor.
-engel-engel
Men så bliver jeg ganske enkelt NØDT til at vise et par billeder af ham på 8 år - og hende på 9 måneder.
Ja selvfølgelig er din søn noget særligt, men det må din svigerdatter altså også være, for at kunne præstere dette.
Dejlige unger er de under alle omstændigheder, både den store og den lille. Jeg kan godt forstå du er glad og stolt af dem.
Knus Elin
Min alder svinger meget…om foråret, når jeg prøver mine nyest indkøbte outfitts efter en shoppetur og når veninderne lige får hanket lidt op i makeuptasken så er jeg jo ikke en dag over 17-18 år, men når det er vinter, jeg sorterer i mine “gamle” bluser, når jeg tager mine briller på(hader at gå med dem selvom jeg er en halvblind hejre) og når man ser de der tøser der ligner børn men som er 18 når de hiver pas frem…SÅ er jeg altså ikke helt så ung og yndig mere…
også tit at jeg føler mig gammel i forhold til mange på min egen alder fordi jeg jo ikke er samme sted i udviklingen som dem (ikke nær så mange fester og jeg er vist også blevet ret seriøs med tiden), det har så nok også en del at gøre med at jeg måtte blive voksen tidligt pga min datter…De fleste venner jeg har er 5-20 år ældre end mig.
Jeg er også altid blevet skudt til at være ældre end jeg er, men det er vist vendt…da jeg var 16 blev jeg skudt til at være 25, nu hvor jeg nærmer mig den alder bliver jeg bedt om ID for at købe cigaretter…!!!
fik vist forskrækket en ung pige i fakta for noget tid siden, for da hun bad mig om ID kunne jeg ikke styre mig og begyndte bare at skrige af grin fordi hun altså tydeligvis ikke var en dag over 18 selv…Jeg fik så fremstammet at det var jeg blevet for gammel til at gå med, om hun ville se billeder af mine to børn og at jeg altså har været dørmand på diskotek…alt imens jeg grinte…
Ronja - Hehe, jeg er så altid blevet skudt til at være yngre end jeg er og det er heller ikke så forfærdeligt længe siden jeg blev spurgt om id da jeg skulle købe en flaske hvidvin i netto. Tror også at jeg har set rimeligt paf ud.