… Har ellers set i et tv program , at børn ned til 14 års alderen kunne købe spiritus …
Kaja - Det er så ikke mig eller Ronja der har været med i det program…
loool, nej det er snart 10 år siden at jeg var 14, så det har ikke været mig i det program ggggggg
men gad vide hvor ung jeg så ser ud når jeg bliver 40 gggggg
-LOL… Grænsen er vist også sat op til 18 år
Så må jeg jo hellere lade være med at lade frisøren lege sådan med mit hår når jeg er dernede og så ellers tage brillerne på, så kan det være de kan se at jeg er voksen ggggg
[quote=Bamse;104364]-høhø Annette - du var lige pludselig på hele min skærm, men skidt med det du er jo ikke grim.
Jeg tror jeg har set dig på udstilling, Mona. Kan det passe du var i Billund?
Og til både Mona og Vivi, I holder jer da godt, må man sige![/quote]
Kære Laina…
Nej jeg var ikke i Billund; men jeg kommer til
Slagelse på søndag;
Jeg har udstillet i 1½ år - også Jylland.
Så måske har vi set hinanden.-fløjte
Kærlig hilsen
Mona
Alder er en sjov størrelse
Jeg bliver som oftest skudt til at være meget meget yngre end jeg er 5-7 år som regel.
Jeg tror meget af det er genetisk betinget, for jeg har da ikke levet specielt helse agtigt for at se ung ud.
[quote=Heidi;106105]Alder er en sjov størrelse
Jeg bliver som oftest skudt til at være meget meget yngre end jeg er 5-7 år som regel.
Jeg tror meget af det er genetisk betinget, for jeg har da ikke levet specielt helse agtigt for at se ung ud.[/quote]
Det skyldes måske dine smilende øjne, for det i hvert fald ikke, fordi du får din skønhedssøvn - Har du set, hvad klokken er? -what