Alt andet end kat 2016

Kunne ikke lige se der var oprettet en tråd af denne slags, er der så beklager jeg meget.

Vil lige vise smukke Medina fanget i sneen i dag, inden den stod på bomtræning:hjerte:

Mig fotograferet af mig, på Louisianas udstilling med Yayoi Kusama, og så har jeg leget lidt med farverne.

så sad der pludselig 3 stære…den ene nåde selvfølgeligt at flyve…forår eller dumpip ?

kvækerfinke…første gang de er kommet her…

De nordsjællandske kvækerfinker er lidt blegere i kuløren:

nah…tror mere det er måden lyset falder på

En lille flok halemejser kommer flere gange om dagen:

ønsker mig en fuglebog - men har i hvert fald musvåge, duer, gråspurve, fiskehejre, blåmejser :slight_smile:

genbrug…men ofte er nettet bedre

[QUOTE=Missis F;1273144]En lille flok halemejser kommer flere gange om dagen:
[/QUOTE]

ka’ godt lide at der ikke er net på kuglerne…halemejserne kommer kun her sammen med hårdt vejr

Jeg ser også kun halemejserne når vejret er meget koldt :slight_smile:

Fedtkuglerne køber jeg uden net :slight_smile:

var ude i går aftes for at snuppe lidt milkyway, men månen var i vejen…så tog jeg hele skidtet ind, pjuske fik det væltet…så gik jeg ud i morges, for månen var væk…tog 45 minutter… og da jeg chekkede billederne …kørte motordimsen baglæns…så lige til skrot…så på den igen i aften…månen er der stadig, så ikke så lang exponering…

Her troede jeg først, at du havde taget billede af, at du stod og smugspiste Milkyway :klapper:

Sikke nogle billeder, du får taget!

Medina og Vega, de er bare de skønneste tøser, Medinas næsebånd sidder langt nede, men det er pga. syninger fra sidste uges skade… Heldigvis heler det flot og hun måtte i går have hovedtøj/rytter på igen :slight_smile:

[QUOTE=Lykke;1273301]Her troede jeg først, at du havde taget billede af, at du stod og smugspiste Milkyway :klapper:

Sikke nogle billeder, du får taget![/QUOTE]

jeg har faktisk oss været ude med en af de lange teler …:slight_smile: man kan se skygger i bjergkæderne, og faktisk kan man se skygger fra kratere i den mørke del…brændvidden er 1600mm

:lol::lol::lol:

Trine … din tankegang! :uha:

for en gangs skyld har jeg bevæget mig ud og dyrket min virkelige passion, dyrene…det giver lidt skarphed når der ikke er vinduesglas i mellem…

Topmejser, blåmejse - men hvad den sidste for en? En spætmejse? Sådan en tror jeg aldrig, jeg har set før.

Og stæren med forårsfornemmelser er der endnu :slight_smile:

spætmejse, ja…og stær er der en 3 stykker af