Alt andet end kat 2016

:thumbup:
Flotte fotos Jim :ok:

Solnedgang over Fredericia havn igår :slight_smile:

stærene sidder og kærester 3 m fra stærekassen…halemejserne er dukket op…tror pokker -14.9 i morges…gærdesmutten leder efter alt spiseligt…og sjaggeren jager solsorter…

Nu er jeg virkeligt dårlig til fugle… Hvad er den lille tykke på anden sidste billede for en?

Tror det er en Gærdesmutte https://www.google.dk/search?q=gærdesmutte&safe=off&biw=1280&bih=899&source=lnms&tbm=isch&sa=X&sqi=2&ved=0ahUKEwj8uu2yyLvKAhUEEiwKHerLD4MQ_AUIBigB

Ja, det er en lille, tyk gærdesmutte. Næsten kuglerund :slight_smile: Det er selvfølgelig, fordi den puster fjerdragten op i kulden, men de er nu søde, sådan nogle småbitte, stort set haleløse væsner :slight_smile:

Du har godt nok mange forskellige mejser, Jim.

vi kan da godt tage et par stykker til…:høhø:…fyrremejse, sortmejse og et par dompapper

Bliver så glad af og se de to tøser her sammen <3

Lassie dog :tihi:

[QUOTE=GitteS;1273859]Bliver så glad af og se de to tøser her sammen <3
[/QUOTE]

Hvor er de søde sammen - man kan godt se, at Linea er meget glad for sin dejlige hest :smiley:

Medina får noget helt specielt frem i hende. Hun har jo redet på min siden hun mistede sin pony og hun er glad for Vega. Men de har aldrig haft det bånd hun allerede nu deler med Medina :slight_smile:

Jeg fik en kat i dimissionsgave af mine forældre og min bror :smiley:

Var ude og nyde tågen i dag :hjerte:

Der er noget både fredfyldt og lidt spooky over et HELT tomt tog :smiley: De sidste passagerer stod af i Vejle så nu er der kun mig og lokoføreren tilbage :slight_smile:

Der er noget både fredfyldt og lidt spooky over et HELT tomt tog :smiley: De sidste passagerer stod af i Vejle så nu er der kun mig og lokoføreren tilbage

[QUOTE=TrekkieGrrrl;1274305]Der er noget både fredfyldt og lidt spooky over et HELT tomt tog :smiley: De sidste passagerer stod af i Vejle så nu er der kun mig og lokoføreren tilbage
[/QUOTE]
Ih, det kunne jeg godt bruge lidt af i min bar snart…:surrender1:

det er nogle syge farver himlen smider fra sig her til aften…spooky

Det ser lige så spooky ud i Horsens!!

VH
Susanne

syret farve

friske blade…