Alt andet end kat 2016

[QUOTE=Juvena;1292540]Desværre, for vi kan ikke selv vælge - da det firma vi bestiller træpiller hos netop bruger dem. Så skal vi finde ét helt andet sted at købe vores piller.
For TRO mig jeg ville heller end gerne have nogle andre til at levere.[/QUOTE]

Hvem lever ? Kommer de fra Tyskland eller Sverige

Nej dansk firma, Per Jeppesen Transport A/S

Nej dansk firma, Per Jeppesen Transport A/S

Står der noget spedit firma. Ved det firma kører en del Sverige så de kommer sikkert fra Sverigede piller . I kunne ringe til dem som sælger piller og spørge om hvad speditør firma de bruger. Det er denne bedste måde at ramme dem på ved og sende mail til dem og gør OBS på den chauffør

Har haft godt vejr heroppe i dag- en tur forbi Palmestranden…Elsker det sted. :slight_smile:

Det må været ét godt sted vi har købt hus - lille tur rundt i vores store have, sammen med de 3 hunde. Bød på hele 5stk firkløver. :kryds: Så håber jeg alt lykken ikke er ‘spist’ ud af dem, for nogle af dem har insekter hygget sig med. :tihi: Men de tæller vel stadig, så længe alle 4 blade er på dem.

egentligt bare for at teste om det virker her…

Det er da ellers nogle skønne billeder :slight_smile:

Jeg har igår købt en ny mand i mit liv :smiley:

Han er 9 år og lige så sød som han er smuk. Hans eneste fejl er at han kun er 152 i stang, men han er Welsh/Oldenborger og godt bygget med et ben i hvert hjørne, så når han lige er kommet lidt i form igen efter at have stået stille det sidste års tid, og jeg har fået tabt et par kg mere, så tror jeg ikke jeg behøver have dårlig samvittighed over at tulle lidt rundt på ryggen af ham.

Hvor er han fin - hvad hedder han? :thumbup:

Hvor er han fin - hvad hedder han? :thumbup:

Han hedder noget så fint som Falcon. Jeg skal lige finde ud af hvad han skal kaldes i daglig tale, for Falcon er ikke det mest mundrette at kalde og jeg er generelt lidt mere til sådan nogle lidt fjollede kælenavne. Min Islænder Krummi, går i daglig tale under navnet Dumme Krumme og/eller Bamse. Og mine kattedyr bliver ALDRIG kaldt ved deres stamtavlenavne. Når jeg omtaler dem for andre er det som Skofus og Silas, men når jeg taler til dem bliver de typisk kaldt “store tykke kat” og “lille dumme kat”. Alt sammen med størst mulig kærlighed i stemmen - men mangler lige et navn til Falcon i samme boldgade :smiley:

:surrender1: Det er ikke lige frem fordi det trækker vildt meget med at få slæbt 95pakker ind. :tihi: Men i weekenden må de heller komme væk fra gårdspladsen. Nu har de stået der nogle dage, og de hjælper ikke meget når de står der.

[QUOTE=NinaA;1293837]Jeg har igår købt en ny mand i mit liv :smiley:

Han er 9 år og lige så sød som han er smuk. Hans eneste fejl er at han kun er 152 i stang, men han er Welsh/Oldenborger og godt bygget med et ben i hvert hjørne, så når han lige er kommet lidt i form igen efter at have stået stille det sidste års tid, og jeg har fået tabt et par kg mere, så tror jeg ikke jeg behøver have dårlig samvittighed over at tulle lidt rundt på ryggen af ham.

[/QUOTE]

Stort tillykke med ham.Han ser virkelig dejlig ud!:wehuu:

Fjolle, Findus, Lille Røde, Det Røde Lyn?

[QUOTE=NinaA;1293837]Jeg har igår købt en ny mand i mit liv :smiley:
[/QUOTE]

Måske du ikke skal tale så højt om det… Jeg tror den slags er strafbart :stuck_out_tongue:

Dagen startede egentlig meget normalt. Jeg havde endelig en fridag, og den blev brugt på at stå op, lukke kattene ind, gå på badeværelse, spise osv.

Altså lige indtil min overbo (boligformandinden) bimlede på min dør.

Det satte gang i en del. Hun stormede hurtigt ind og hurtigere ud igen med løfte om at komme igen senere :surrender1:

Lad mig være hudløs ærlig. Efter Lillemandens død har lejligheden fået lov til at passe sig selv, og det kan i høj grad ses. Men hendes besøg fik dælme sat skub i mig. “Senere” er et vidt begreb, så jeg sprang i tøjet og igang!
Der blev vasket op, ryddet op, tørret støv af (tak til mor for at få mig overtalt til at købe Biosol-ting), støvsuget og vasket gulv. Det var dælme en varm opgave, og sveden drev af mig.

Så jeg fik min daglige motion, og stuen ser nu således ud :smiley:

[QUOTE=velfa;1293965]Stort tillykke med ham.Han ser virkelig dejlig ud!:wehuu:

Fjolle, Findus, Lille Røde, Det Røde Lyn?[/QUOTE]

Tak! :slight_smile: Fjolle er ikke helt dumt - han bor bla. sammen med to fjordheste, så det er meget passende at han netop IKKE er en fjollebakke :wink: Lille røde er heller ikke dumt - han er suverænt den største af de røde hestedyr på gården :smiley:
Jeg tror nogle af de mulige kælenavne lige skal prøves af i praksis og se hvordan de føles IRL :slight_smile:

  • hmm… :gruble:der går åbenbart for længe imellem jeg udvider min mandeflok - synes ikke der var nogle regler på området sidst jeg shoppede handyr…

[QUOTE=NinaA;1293837]Jeg har igår købt en ny mand i mit liv :smiley:

Han er 9 år og lige så sød som han er smuk. Hans eneste fejl er at han kun er 152 i stang, men han er Welsh/Oldenborger og godt bygget med et ben i hvert hjørne, så når han lige er kommet lidt i form igen efter at have stået stille det sidste års tid, og jeg har fået tabt et par kg mere, så tror jeg ikke jeg behøver have dårlig samvittighed over at tulle lidt rundt på ryggen af ham.
[/QUOTE]

Så det du prøver at sige er at du har købt den perfekt mand til mig? :engel2:

Nix! Han er min!!!

It has arrived :rock: