Alt andet end kat 2016

Juvena - Årh, øv hvor irriterende altså!

Det er så øv, men igen det kan laves uden det koster en formue (heldigvis). Er nok bare mere knotten over man ikke vil stå ved når man kommer til at ødelægge noget. Og han lige frem påstår han slet ikke har været i nærheden af garagen, og påstår han har holdt ét andet sted. (vi kan tydeligt se han har bakket helt hen til for netop at kunne kører pallerne på fliserne og ikke ude i gruset. Trods der er meget tydelige hjulspor fra lastbilen i en lige linje hen til skaden. :thumbdown: (min teori er at enten har han hejst rampen ned i hjørnet, eller også er han kørt på da han skulle skubbe pallen af rampen) Lige nu trøster jeg mig lidt med at garagen er kalket, så skaden kan nok ikke ses når vi får én ud og lappe det.

For en gangs skyld lykkedes det at få et rimeligt skud af en af de herboende …overbevist om at ungerne fløj fra reden i går, så de er extra aktive i dag …

Kender i det at man har købt en dyr kradsetønde til katten? Tror i hun vil bruge den? Niks…
Så mig og Trille må udnytte den :smiley:
Jeg bruger den til bogholder af mine nattebøger, og Trille ja…

Typisk, at det er naboen der bor for enden af regnbuen :venter:

Tommy og jeg har i dag givet hinanden julegaver på forskud :tihi:…4 nye Koikarper til bassinet :smiley:
De er pænt store og måtte transporteres hjem i et par gamle murerbaljer :tihi:

[QUOTE=Juvena;1290615]Det er så øv, men igen det kan laves uden det koster en formue (heldigvis). Er nok bare mere knotten over man ikke vil stå ved når man kommer til at ødelægge noget. Og han lige frem påstår han slet ikke har været i nærheden af garagen, og påstår han har holdt ét andet sted. (vi kan tydeligt se han har bakket helt hen til for netop at kunne kører pallerne på fliserne og ikke ude i gruset. Trods der er meget tydelige hjulspor fra lastbilen i en lige linje hen til skaden. :thumbdown: (min teori er at enten har han hejst rampen ned i hjørnet, eller også er han kørt på da han skulle skubbe pallen af rampen) Lige nu trøster jeg mig lidt med at garagen er kalket, så skaden kan nok ikke ses når vi får én ud og lappe det.

[/QUOTE]

Det er en lift der har lavet skaden på hjørnet af huset. Som lastbilchauffør så ser det ud som om liften har hængt oh han lige ville et par cm tilbage .

Der ses håndbold i det lille hjem…

Har ofte plads problemer i min seng… En 140 seng og alligevel ligger jeg mast modtaget væggen.

Har ofte plads problemer i min seng… En 140 seng og alligevel ligger jeg mast modtaget væggen.

Det har regnet…

[QUOTE=Blunky;1291813]Har ofte plads problemer i min seng… En 140 seng og alligevel ligger jeg mast modtaget væggen.
[/QUOTE]
Hellere mast ind mod væggen end blive skubbet på gulvet af en 6kg hund…
Jeg har en dobbelt seng og er single, det betyder bare ikke jeg har sengeplads når jeg har hr “lige lidt tættere på, bare lige lidt tættere på” med i seng. Det kan godt være der er masser plads i sengen, men kunne han kravle ind under huden på mig når vi sover så gjorde han det… Puttehund.

[QUOTE=Kamilia;1292405]Hellere mast ind mod væggen end blive skubbet på gulvet af en 6kg hund…
Jeg har en dobbelt seng og er single, det betyder bare ikke jeg har sengeplads når jeg har hr “lige lidt tættere på, bare lige lidt tættere på” med i seng. Det kan godt være der er masser plads i sengen, men kunne han kravle ind under huden på mig når vi sover så gjorde han det… Puttehund.[/QUOTE]
Bamse som blev aflivet sidste december, han havde det med at stjæle mine hovedpuder i løbet af natten. Så det er blevet vane bare at bruge min dobbelt dyne som hovedpude :smiley: hvilket også er godt at det er en dobbelt, for trille har det med at stjæle over halvdelen af den også…

Skønne skønne Linea og soulmaten Medina fanget i går

Og mig og Vega, et par damer med lidt xtra kg , men hold op jeg elsker hende

Ih Gitte, jeg bliver helt skruk hver gang du viser billeder - hold nu op hvor jeg også gerne ville have hest igen :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1292442]Ih Gitte, jeg bliver helt skruk hver gang du viser billeder - hold nu op hvor jeg også gerne ville have hest igen :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]
Forstår det kun alt for godt, det er det bedste jeg har gjort for mig selv. Hun er det skønneste og ser hvordan Linea også vokser md opgaven dag for dag og hvad glæde hun har af og have hestene i sit liv :slight_smile:

[QUOTE=GitteS;1292439]Skønne skønne Linea og soulmaten Medina fanget i går

[/quote]

Hvor har Linea forbedret sit sæde helt vildt. det ser bare så godt ud <3

Og jeg bliver lige som Susanne grøn af misundelse når jeg ser de dejlige billeder. Det sætter virkeligt gang i planen om at finde et nedlagt landbrug når lille B bliver lidt større så vi kan have et par heste gående selv også. Så må jeg bare håbe hun også bliver bidt af den virus så hende og mor kan dele interessen.

Åh, den tanke havde jeg ikke tænkt. Nu er jeg ej heller så inde i det med lastbiler og fragt af store/tunge ting. Men det giver da god mening, det du siger der. Men uanset hvad så har han ramt med ét eller andet. (Skaden er dog blevet lappet, men desværre intet svar fra firmaet som vi skrev til + sendte billede. Vi havde nu ej heller regnet med at hører noget da det er ét Far & Søn firma. Så når sønnen nægter at have lavet skaden og overhoved have parkeret i vores indkørsel men andet sted.)

Men så ved vi bare til næste gang, så frabeder vi os han overhoved læsser af ved garagen så kan han bare sætte pallerne med træpiller midt ude i gårdspladsen. :rock:

Eller I kunne finde en anden fragtmand?

Desværre, for vi kan ikke selv vælge - da det firma vi bestiller træpiller hos netop bruger dem. Så skal vi finde ét helt andet sted at købe vores piller.
For TRO mig jeg ville heller end gerne have nogle andre til at levere.