Alt andet end kat 2016

Mig og min nye, bedste ven Kohl :hyp:

Er overhoved ikke misundelig på den flotte Cowgirl og hendes nye ven Kohl :fløjte:

  • Det må være så fed en tur i er på Susanne, og håber at vi får flere billeder fra din tur. :smiley:

Hvor er de fine, billederne af stjernerne :slight_smile:

Nu ved jeg godt dette ikke er et fotoforum, men kan du ikke give exif og lidt detaljer om billedernes tilblivelse?
Eller måske oprette en ny tråd med stjernebilleder.

Ehhhhhh …exif …hmmm…altså det med flyet er et enkelt skud, Nikon D7000, 8mm fiskeøje @ f:5.6, iso 1600, 20 sek …udover at være beskåret er der vist ikke lavet noget ved det - faktisk er det et kasseret billede fra den serie der blev til billedet i #336…resten er mange billeder lagt oven i hinanden …men når det engang bliver klart vejr og jeg alligevel vil lege lidt skal jeg da gerne lave en separat tråd

Min yndlings udsigt fra mit lille hjem, når jeg sidder ved min computer. Billedet er taget i dag, desværre skal der nu bygges på nabogrunden, så jeg ved ikke om min udsigt bliver udskiftet med et standart typehus. :frowning: Men indtil da vil jeg nyde min udsigt, som jeg nu har nydt i næsten ti år. :hjerte:

Nu har jeg vold-croppet et par billeder, ser om det kan lade sig gøre at uploade dem

Svaner på fjorden d. 20 oktober

Skyllebakke Havn her til aften (25 oktober)

Det lykkedes sørme :thumbup:

Slet ikke til at forstå, at denne trold blive 1uge i dag. :wehuu:

  • Dyrene har taget så godt imod hende.

Godt nok lige med kat, trods tråden hedder alt andet end kat :høhø:

DeRoy hygger :hjerte:

[QUOTE=Juvena;1296826]Slet ikke til at forstå, at denne trold blive 1uge i dag. :wehuu:

  • Dyrene har taget så godt imod hende.

[/QUOTE]

Hvor er hun en smuk lille pige - og allerede med et sødt lille smil :hjerte::hjerte:

:love2:

Mig og denne uges nye, bedste ven Thunder, som trak os rundt i Philadelphias gamle gader i rask tempo. Han sætter stor pris på et mint bolsche nu og da, det forkælede kræ :slight_smile:

Mit nye sofabord … erhvervet for den rørende sum af 150 kr. :smiley:

Mine “50 shades of grey” :slight_smile:
Eller bare Grey og Shadow <3

Med alt snakken om heste og ridning vil jeg lige dele dette lille album fra min ungdom.
Langt de fleste billeder fra de år har jeg desværre ikke digitalt + min mor var en klovn til at tage billeder med fart på :dokdok:

Det er mange år siden jeg har redet, jeg har ganske simpelt ikke råd mere men jeg savner det.

Kamilia - Fine hypser, hvad var den brune for en? :slight_smile:

Fifi var en araber/new forest og Blackie var fuldblod/hannoveraner.

Kamilla - Ok, Fifi var en vældigt pæn hyps efter min mening :slight_smile: Men pudsigt, ikke meget man kan se araberen i hende, synes jeg. :slight_smile:

Ja hun havde en lille smule araber i hovedet og hendes spinkle koder, ellers var det mest new forest der slog mest igennem udeseende mæssigt. Dog havde hun araberen’s temperament, hun kunne være et noget så hysterisk fruentimmer.

[QUOTE=Kamilia;1297246]
Det er mange år siden jeg har redet, jeg har ganske simpelt ikke råd mere men jeg savner det.[/QUOTE]
Hvis jeg holdt med kat, så kunne jeg sikkert få råd igen :slem: - men det kommer nok ikke til at ske :slight_smile:

Fik en smuk buket af mine nu gamle kolleger i dag :slight_smile:

Og det var jo spændende, så der sneg sig et par katte ind på billederne alligevel :wink:

sæsonens første haglbyge kom lige forbi…lyset - eller mangel på samme gik lige amok …