[QUOTE=Susanne W;1274861]Det ser lige så spooky ud i Horsens!!
VH
Susanne[/QUOTE]
Er der vulkaner i udbrud et eller andet sted? Ikke nødvendigvis i Horsens
[QUOTE=Susanne W;1274861]Det ser lige så spooky ud i Horsens!!
VH
Susanne[/QUOTE]
Er der vulkaner i udbrud et eller andet sted? Ikke nødvendigvis i Horsens
Nummer 2 er et lidt underligt blad - jeg ville have gættet på en halemejse… :høhø:
jaaarmen…der er da knopper på den gren den sitter på …formildende omstændighed ?
Måske et forvarsel til nogen: svigermor kommer
det er klart…og hvinene koldt…men et enkelt skud, galaksen nederst tv er vor nabo, andromeda
Fastelavn…er mit navn
Og det nederste foto er fra forleden…ikke udklædte…men når Clara skal have sat rottehaler inden hun skal i børnehave…ja, så vil Gusse da også :høhø:
Jeg har længe gået og kigget på en væg i min lejlighed. Der mangede noget uden jeg dog kunne sætte en finger på det.
I IKEA havde de tilbud på kommoder, så det blev til sådan et par stykker, og jeg er ret godt tilfreds med resultatet
Før (se venligst bort fra rodet…) :
Nu:
[QUOTE=Pernille DL;1275373]Jeg har længe gået og kigget på en væg i min lejlighed. Der mangede noget uden jeg dog kunne sætte en finger på det.
I IKEA havde de tilbud på kommoder, så det blev til sådan et par stykker, og jeg er ret godt tilfreds med resultatet
Før (se venligst bort fra rodet…) :
Nu:
[/QUOTE]
Det ser rigtig hyggeligt ud Pernille :).
Det gør jeg også nogen gange …
Jeg sendte i dag en lille Nemo/klovnefisk afsted i vuggestue :høhø:
Da vi kom ind af døren stoppede samtlige tre voksne på stuen hvad de lavede og sagde “nåååååååååååhhhh hvor er han søøøøød”
Jeg har læst, at hvis katten tit sidder og kigger ind i væggen, kan det være fordi den er blevet lidt senil…
undskyld
[QUOTE=Milles mor;1275395]Jeg har læst, at hvis katten tit sidder og kigger ind i væggen, kan det være fordi den er blevet lidt senil…
undskyld[/QUOTE]
Jamen … Pernille er da ikke ret gammel
[QUOTE=Pernille DL;1275373]I IKEA havde de tilbud på kommoder, så det blev til sådan et par stykker, og jeg er ret godt tilfreds med resultatet
[/QUOTE]
Den er rigtig fin. Og der er lige plads til, at kattenes mad og vand kan stå på den
Tak, Ingrid Det er faktisk to kommoder sat sammen. Ehm… Jeg er lidt i tvivl endnu om hvor missernes ting skal stå. Alle tre vil gerne stå samtidigt og spise, og den enes bagende er større end den andens…
Lille Fanta er på 2822g allerede!
Fik lovet niecen, at faster kom udklædt i dag…
var ude omkring kl. solnedgang og snuppe et billede af nymånen, der stod højt på himlen…lige efter solnedgang skiftede den farve, normalt sker det når den står lavt i horisonten, men her reflektioner fra solen…regner jeg med …der er 2 minutter mellem billederne
fodrer pt på 7 (mindst) rådyr …et lille udpluk, sidst en fin lille gaffelbuk, desværre lider den af snabelsko…pjuske:pote: ville absolut hjælpe, så det er lidt rystet
Kan den godt klare sig med sådan nogle klove? Kan det ikke påvirke den i hele skelettet, hvis den ikke kan gå rigtigt?
den klarer formentlig et par år, hvis ikke den bliver skudt eller påkørt…man mener det er arveligt, så den burde afskydes, kan huske at jeg havde en gammel rå for nogle år siden - 4-5 år måske - der også havde det, men vist mere udpræget, har set fotos af klove på ca 15 cm, sådan et dyr kan knapt gå
Kender du ikke en jæger i nærheden? Ellers må vi sende Pia ned til dig.