Alt andet end kat 2016

Jeg vågnede op til det her søde syn bag min sofa i dag. :hjerte:

[QUOTE=Barky;1279420]Jeg vågnede op til det her søde syn bag min sofa i dag. :hjerte:
[/QUOTE]

:wehuu:

[QUOTE=Barky;1279420]Jeg vågnede op til det her søde syn bag min sofa i dag. :hjerte:
[/QUOTE]
Jay er og bliver min yndling. :hjerte:

den er go’ nok…forår

Hr. Ed, lidt mindre hidsig :smiley: lige fået rejer

Alphonse, har også fået rejer i badet :smiley:

Store katte er ikke så forskellige fra små… :slight_smile:

:wehuu: Elsker altså min Isbjørn, har prøvet en ny sadel på ham. Og sikke en frihed han har fået i ryggen/lænd. Tölten er igen ved at være på plads. Men uh ha, hvor er det mega øv, har fået forbud af lægen mod at ride de næste mange mdr. :brist: Så er det heldigt jeg har fundet verdens sødeste part til ham. :hjerte:

:ups: Det er alt for lidt billeder, jeg har vist af ham her inde. :tihi: Så nu får i lige nogle af ham.

Min nye bedste ven, Sherlock, som er en Rockjumper pingvin. Klappede også en større konge pingvin, som hed “nr. 90” :slight_smile: Iiiih hvor jeg altså :inlove:

Min nye bedste ven, Sherlock, som er en Rockjumper pingvin. Klappede også en større konge pingvin, som hed “nr. 90” :slight_smile: Iiiih hvor jeg…:inlove:

Den hestemedicin jeg skal tage de næste tre dage for min blærebetændelse:

Billedet snyder lidt, man kan faktisk ikke se, præcist HVOR store de er. De er over en centimeter i diameter. :uha:

[QUOTE=Tea;1279802]Den hestemedicin jeg skal tage de næste tre dage for min blærebetændelse:

Billedet snyder lidt, man kan faktisk ikke se, præcist HVOR store de er. De er over en centimeter i diameter. :uha:[/QUOTE]
De tror jeg også jeg har fået engang … hvad hedder de?

Sulfametizol. Temmelig standardbehandling for blærebetændelse.

[QUOTE=Susanne W;1279771]Min nye bedste ven, Sherlock, som er en Rockjumper pingvin. Klappede også en større konge pingvin, som hed “nr. 90” :slight_smile: Iiiih hvor jeg altså :inlove:
[/QUOTE]

Hvorfor har Susanne en køletaske med i flyet på vej hjem:?:?

og en pose pingvin lakrids…

Jeg var lige forbi Plus-butikken (genbrugsbutik i forbindelse med lossepladsen) i Næstved efter træning, så de havde åbent, da jeg skulle smide mit haveaffald ud, længere ned ad vejen.
Skulle bare lige kigge (har aldrig været der før), for jeg havde kun nogle få mønter i min pung … de rakte så heldigvis til at investere i denne stol, men jeg har været på udkig efter de stole, i et par år:

Den har knækket det ene bagben og er blevet repareret, men den skal jo stå som pyntegenstand i min have, så det gør ikke noget …

Det er desværre ikke en af de oldgamle af smedejern, men den er heller ikke helt ny og jeg er godt tilfreds med mit køb … skal lige finde ud af, hvor den skal stå og om den får en krukke med blomster, eller en lygte, eller noget helt andet :gruble:

Mine små bæster fik idag en lille snack…
De er jo kommet frem :smiley:

og de elsker dem :smiley: det er læææækkkert

Haps :smiley:

Hvaaa, hvad glor du på? :slight_smile:

Elsker når de kigger på mig, det er sååå tydeligt :smiley:

Tiden flyver - og de Engelsk Vædder unger er blevet så store. :hjerte:
2 Drenge & 2 Piger (én dreng, og begge piger bliver her)

Den ene pige. :hjerte:

Den dreng, som bliver her. :hjerte:

:wehuu:

Den er godt nok flot :thumbup:

[QUOTE=Juvena;1280542]Tiden flyver - og de Engelsk Vædder unger er blevet så store. :hjerte:
2 Drenge & 2 Piger (én dreng, og begge piger bliver her)

Den ene pige. :hjerte:

Den dreng, som bliver her. :hjerte:

:wehuu:[/QUOTE]

Han er rigtig fin, men sig mig, træder de aldrig i ørerne? :slight_smile:

Det gør de, men ikke så meget når de bliver ældre. Så er de bedre til at navigere rundt, med de store ører. :høhø:

  • Også derfor det er en race, som kræver man altid har klippet negle på dem. Ellers kan de lave rifter i de store ører. Som kan blive til nogle trælse sår.
    :slight_smile: