Alt andet end kat 2016

Gustav er altid morgenfrisk :smiley:
Her er han tidligt i morges inden han skulle i børnehave :tihi:

cool …

[QUOTE=Coon Danica;1280635]Gustav er altid morgenfrisk :smiley:
Her er han tidligt i morges inden han skulle i børnehave :tihi:[/QUOTE]

Har han været ude og bumle, siden han skal have solbriller på?

:drukken:

I er sikkert trætte af mine padde billeder (Ved godt skildpadder ikke er padder, men elsker at kalde dem det :D)
Men i får lige et nyt :slight_smile:

Også får et i lige 2 bonus billeder, det ene er af scooterbanden :smiley:

mine to niecer på hhv. 6 og 3 :slight_smile:
og til siiidst og ikke mindst, der har været nogle lækre dage med sol, det skulle da nydes :slight_smile:

Selv store katte stanger :hjerte:

Det er hårdt at have publikum

Hello you!

Årh…du har endda fanget Margaykatten.

Skal altså tage mig sammen til at komme ned og få indviet mit årskort, der er jo ikke meget sjov ved at have det og ikke få det brugt :ups:

[QUOTE=Eva;1280780]Har han været ude og bumle, siden han skal have solbriller på?

:drukken:[/QUOTE]

Det skulle ikke undre mig :høhø:

Nej, Gustav er bare vild med solbriller :tihi:

[QUOTE=Gizzemissen;1280902]Årh…du har endda fanget Margaykatten.

Skal altså tage mig sammen til at komme ned og få indviet mit årskort, der er jo ikke meget sjov ved at have det og ikke få det brugt :ups:[/QUOTE]

Ja, det er meget en skam!

Der er så flot! Og der er så mange fine ting at knipse… Fik taget en del fine billeder der, syns jeg selv: spinderiget.wordpress.com

[QUOTE=Lykke;1280904]Ja, det er meget en skam!

Der er så flot! Og der er så mange fine ting at knipse… Fik taget en del fine billeder der, syns jeg selv: spinderiget.wordpress.com[/QUOTE]

Rigtigt gode skud, ja, der er så meget at tage billeder af, især når man rigtigt bruger øjnene. Jeg er vild med de blå sommerfugle der flakser rundt inde i Slangegården. Når de sidder stille med vingerne klappet sammen er de så neutrale og kedelige at man knap lægger mærke til dem, men når de så klapper vingerne ud så er de bare blå blå blå.

Og så har jeg en svaghed for Maxima, Regnskovens Aardvark. Men hun er noget nær umulig at fotografere ordentligt på grund af belysning og fordi hun enten har fuld fart på eller står med snuden helt oppe i linsen :tihi:

[QUOTE=Gizzemissen;1280906]Rigtigt gode skud, ja, der er så meget at tage billeder af, især når man rigtigt bruger øjnene. Jeg er vild med de blå sommerfugle der flakser rundt inde i Slangegården. Når de sidder stille med vingerne klappet sammen er de så neutrale og kedelige at man knap lægger mærke til dem, men når de så klapper vingerne ud så er de bare blå blå blå.
[/QUOTE]

De er rigtig fine er de

og forvekslede også min bluse med et egnet sted at sidde :høhø:

Og så blå blå uskarpt :tihi:

Jeg ved snart ikke hvad jeg var mest fascineret af, men jeg var også vild med de små farvestrålende giftfrøer, myrerne, og de der kæmpe fisk - blandt meget andet :smiley:

[QUOTE=Eva K;1280910]De er rigtig fine er de

og forvekslede også min bluse med et egnet sted at sidde :høhø:
[/QUOTE]
Sidst vi var afsted rendte Martin rundt med en blå på buksebenet, den var nær fulgt med hjem :slight_smile:

Det er lige ved vi skal have et Kattegaletræf i Regnskoven :rock:

Jeg vidste ikke, de havde store kattedyr i Regnskoven. Har de virkelig pladsforholdene til det? Jeg har aldrig været der (selv om den vist eksisterede alle de 7 år, jeg boede i Randers :ups:), så jeg ved det ikke. Men jeg kan bare ikke lige forestille mig, at der er en hel masse plads, hvor de kan strække ud?

Fordelen ved jaguaren er vist, at den ikke er den store løber. De har et stort udendørsanlæg på vel cirka samme str som tigerne i Aalborg Zoo (ja, super god sammenligning :stuck_out_tongue: ). Til sommer åbner der så et ‘vandland’ til dem. Det er jeg lidt spændt på at se :slight_smile:

Sammenligningen er såmænd okay, for begge steder er medlem af DAZA - Danish Association of Zoos and Aquaria. Og det vidste jeg egentlig også godt, at Regnskoven er. DAZA har nogle etiske regler, som medlemmerne skal følge, og de (altså reglerne) tillader nok ikke, at man holder dyrene på for lidt plads :slight_smile:

Jeg kan få helt kuldegys over at jeg har bevæget mig imellem de kæmpe sommerfugle… Jeg så dem heldigvis ikke da vi var der, så var jeg rendt ud med baskende arme i vild panik :tihi:

De leder efter redemateriale de små pipfugle …så jeg gav dem et par sillekugler - nogle samler knurhår, andre har en bøtte sillekugler :ups: - og det tog ikke længe før de var der…

[QUOTE=Gizzemissen;1280911]Sidst vi var afsted rendte Martin rundt med en blå på buksebenet, den var nær fulgt med hjem :slight_smile:

Det er lige ved vi skal have et Kattegaletræf i Regnskoven :rock:[/QUOTE]
Det syntes jeg faktisk er en fremragenede ide

Da jeg boede i randers elskede jeg at sætte mig ned i randersregnskov, op mod luk og bare læse en bog og nyde fuglene og at dyrene var mere fremme :slight_smile:

de byger altså i andet end gærder

5 år mellem disse to foto :slight_smile:
Malthe er snart voksen…bliver 18 år til december :slight_smile:
Hvor har han forandret sig…høj, slank og mørkhåret.
For 5 år siden…lille, lidt buttet og helt lyshåret :tihi: