Amerikansk slik

Er der et sted på nettet som er dansk eller europæisk hvor man kan købe amerikansk slik og sodavand :?

Er der noget specifikt, du søger?
Camilla

Dr pepper for at gøre min forlovede glad da han er helt tosset med dem og nogle af de speciellt m&m’s som ikke fås i dk bl.a med peanutbutter :smiley:

Prøv www.foodfromhome.dk - det er muligt, de henviser til særlige forretninger rundt på Sjælland, der forhandler varerne, men så er du da på rette vej;-)
Camilla

Prøv www.dialife.dk, de har mange amerikanske specialiteter:)

Edit: dialife.dk

Mener også at kunne huske at Dr. Pepper kan købes i 7-11 butikkerne - er dog langt fra sikker, da jeg ikke selv drikker det stads -høhø

De havde dem også på statoil på et tidspunkt… Ellers har de dem i grænsehandlerne, hvis I kører sådan en tur en gang imellem…

Da jeg var i New York kunne man få 4 el. 5 forskellige varianter af skittles og Tic Tac’s med kanelsmag… Men det kunne man også få tandpasta med… Tror endda jeg så tandpasta med choko-smag… :?

www.foodfromhome.dk har dine M&M’s med peanut butter til den hotte pris; 39,- for 3x42g

Foodfromhome.dk er da en faarlig side at komme ind på hvis man - som jeg - er lidt skør med hvad jeg kan lide :smiley:

uuuh der er godt nok lige en del ting jeg bliver nød til at købe inde på de sider…ELSKER beef jerky…ggg

Hvad er det helt præcist? Altså ved godt det er noget tørret kød af en art… Men bruges det som mellemmåltid? Hvordan er konsistensen. Havde lagt mac n’ cheese i kurven…:sshh: Har jeg altid godt kunne tænke mig at smage… :rulleøjne:

Amerikansk sodavand - er det cola i 7 liters flasker :?

-LOL

det er en snack, tørret oksekød…det er lidt sejt at tygge, duer ikke hvis man har dårlige tænder, men det smager SKØNT hvis man kan lide smagen af tørret kød vel at mærke, for smagen er ret speciel…der er flere varianter, men synes den originale er bedst,de findes foruden i varianterne “smoked”, “teriyaki” og “cajun hot”…sidstnævnte og “smoked” er også ganske gode…

NORDLIE FOOD A/S … åh, det har jeg ikke fået i maaaange år :savle:

Det kunne købes på Island da jeg var barn/teenager, men så blev det forbudt p.g.a. nogle indholdsstoffer :S

[quote=Skattekat;128928]NORDLIE FOOD A/S … åh, det har jeg ikke fået i maaaange år :savle:

Det kunne købes på Island da jeg var barn/teenager, men så blev det forbudt p.g.a. nogle indholdsstoffer :S[/quote]

hvad er det?

Det noget stærkt stads (Fisherman Friend’s - agtigt) der brænder på tungen :altforvarmt: … det blev altid kaldt for ‘‘brænde’’ og alle vidste hvad man hentydede til :tihi:

Man kan desværre ikke købe dr. pepper i alm danske butikker og tankstationer mere som nan engang kunne - det er blevet taget af merkedet igen. Derfor søger jeg det i specialbutikker :slight_smile:

Beef Jerky så jeg i øvrigt i 7-11 i søndags. De har taget en del amerikanske varer ind bl.a jelly beans og mountain dew og noget andet amerikansk slik, men desværre ikke dr. pepper :frowning:

[quote=Celina;128981]Man kan desværre ikke købe dr. pepper i alm danske butikker og tankstationer mere som nan engang kunne - det er blevet taget af merkedet igen. Derfor søger jeg det i specialbutikker :slight_smile:

Beef Jerky så jeg i øvrigt i 7-11 i søndags. De har taget en del amerikanske varer ind bl.a jelly beans og mountain dew og noget andet amerikansk slik, men desværre ikke dr. pepper :([/quote]

ja det ved jeg (det med beef jerky), men da vi ikke har en 7-11 i svendborg er det lidt svært bare at købe det henne på hjørnet…gg

hihi nårh nej det kan jeg godt se :tihi:

[quote=~Prinsesse~;128658]Prøv www.dialife.dk, de har mange amerikanske specialiteter:)

Edit: dialife.dk

neeeeej dog, derinde kan jeg bruge en formue :savle: