Amerikansk slik

Der er en masse gode ting, både for os på kur, og andre som gerne vil prøve amerikanske specialiteter.
Der er bl.a en bbq sauce med 0 kcal i - den har jeg, kødet får smag som bones ben næsten:savle:
Mit næste køb bliver det “marshmallow spread” de har. De beskriver det lidt som det der er inde i flødeboller. Det kan bruges til frugt etc. også med 0 kcal og 0 gr fedt. Man kan ligeledes få en “nutella” - jeg tænker lidt at blande dem-høhø

dia life tager en krig i porto - og pas på - det er ikke ale deres diabetes produkter der er lige diabetes venlige -
jerkyen kan du få i 7-11 sammen med resses peanut butter cups MUMS -

[QUOTE=kira v;129689]dia life tager en krig i porto - og pas på - det er ikke ale deres diabetes produkter der er lige diabetes venlige -
jerkyen kan du få i 7-11 sammen med resses peanut butter cups MUMS -[/QUOTE]

Portoen for mig var alm. postdanmark porto - altså 70 kroner for en pakke.
Jeg fik det 2 dage efter jeg bestilte:)

hvis man bestiller nok så kan portoen godt betale sig, så skidt pyt…så længe man ikke gørt det dagligt gggg

[quote=~Prinsesse~;128658]Prøv www.dialife.dk, de har mange amerikanske specialiteter:)

Edit: dialife.dk

Puha dette link kommer til at koste mig penge.

Jeg har undret mig lige siden jeg fandt ud af at man ikke kan lave macaroni og cheese her DK (hvor svært kan det være!!!) at ups, jeg aner ikke hvad der er i! Jeg blev macogcheese narkoman da jeg var derovre, så må da lige ind og lure, selv den skumleste tørrede blanding har jeg længtes efter. :wehuu:

Det næste jeg så mangler er en cheesecakefactory, fint nok hvis de lægger den i Glostrup eller et andet skummelt sted, jeg skal nok finde derhen. -hopla

Kan man godt få kaneltyggegummi i DK? De der lange flade. Hvad er det nu mærket hedder?

åhhh poptarts, skittles, lifesavers, suuuk jeg savner USA

min verden var redet da de for noget tid siden begyndte at sælge mountain dew i vores lokale kiosk, men ak den er lukket nu og har nu 12 km til nærmeste forhandler suk suk

Ej hvor blir man fristet af alle de “fremmede” lækkerier :savle: Har altid villet prøve poptarts…hmm…måske jeg skulle gå ud og investere i en brødrister og så købe nogle stykker? (er det ikke poptarts man putter i brødristeren???) :tihi:

[quote=Celina;128981]Man kan desværre ikke købe dr. pepper i alm danske butikker og tankstationer mere som nan engang kunne - det er blevet taget af merkedet igen. Derfor søger jeg det i specialbutikker :slight_smile:

Beef Jerky så jeg i øvrigt i 7-11 i søndags. De har taget en del amerikanske varer ind bl.a jelly beans og mountain dew og noget andet amerikansk slik, men desværre ikke dr. pepper :([/quote]
Hej Celina

Tjek lige her http://drpepper.flussi.dk/

Nu vi er ved amerikanske ting som jeg mangler er jeg bare også nødt til at nævne hårmousse - eller også er det fordi jeg ingen penge har haft de sidste par år, at jeg ikke har fundet en ordentlig hårmousse i lang tid (læs år). Ja, det er forfærdeligt. Det jeg finder her er altf for dyrt og alt for dårligt.

Nu må jeg også snart tage mig sammen. -tihi

[quote=Sheer;130926]Jeg har undret mig lige siden jeg fandt ud af at man ikke kan lave macaroni og cheese her DK (hvor svært kan det være!!!) at ups, jeg aner ikke hvad der er i! Jeg blev macogcheese narkoman da jeg var derovre, så må da lige ind og lure, selv den skumleste tørrede blanding har jeg længtes efter. :wehuu:

Det næste jeg så mangler er en cheesecakefactory, fint nok hvis de lægger den i Glostrup eller et andet skummelt sted, jeg skal nok finde derhen. -hopla[/quote]

ÅÅÅÅH ja, er der nogen der ved hvor vi kan finde opskriften, eller denoriginale cheesecake???
Den VIL jeg have!!!ggg

kan man købe butter fingers der inde?

:)fandt dem. mmh bliver helt lækker sulten:tihi:

er det ikke dyrt og købe de ting ?

Suk hvis bare man kunne få hot cheetos til rimelige penge - 40-50kr for en pose er jeg for nærig til at give når jeg ved hvad de koster i USA :wink:
Men nuuuuj hvor smager de godt og hvor har jeg spist mange af dem :ups: og man kan slet ikke få noget der ligner i DK om jeg fatter det - eller også er det bare mig der ikke har fundet dem.
I det mindste kan man få Doritos cool ranch i DK :wehu:

og ja mountain dew er min absolut favorit sodavand

En pose hot cheetos og en mountain dew så er der dømt hygge for alle pengene

måske jeg bare skulle få min veninde til at sende en kasse hot cheetos til mig :?

poptarts er altså ikke noget at råbe hurra for…efter min mening i hvert fald - jeg blev helt skuffet da jeg “endelig” smagte de berømte (fra serier/film) poptarts :tihi: Men min amerikanske søster er vild med dem

[QUOTE=Misurama;131052]åhhh poptarts, skittles, lifesavers, suuuk jeg savner USA

min verden var redet da de for noget tid siden begyndte at sælge mountain dew i vores lokale kiosk, men ak den er lukket nu og har nu 12 km til nærmeste forhandler suk suk[/QUOTE]

Alle de ting kan du købe på www.dialife.dk :slight_smile:

[quote=Nevadaisy;131799]Suk hvis bare man kunne få hot cheetos til rimelige penge - 40-50kr for en pose er jeg for nærig til at give når jeg ved hvad de koster i USA :wink:
Men nuuuuj hvor smager de godt og hvor har jeg spist mange af dem :ups: og man kan slet ikke få noget der ligner i DK om jeg fatter det - eller også er det bare mig der ikke har fundet dem.
I det mindste kan man få Doritos cool ranch i DK :wehu:

og ja mountain dew er min absolut favorit sodavand

En pose hot cheetos og en mountain dew så er der dømt hygge for alle pengene

måske jeg bare skulle få min veninde til at sende en kasse hot cheetos til mig :?[/quote]
nu ved jeg ikke hvad en hot cheeto er men lyder som en stærk oste pop og dem har kims da lavet:?

Det har jeg ikke set. Hot cheetos smager mere af chili end af ost og er forholdsvis stærke…jeg kan nemlig ikke lide ostepops men eeeelsker hot cheetos, men hvis kims har lavet en variant der smager af chili, så er jeg da bestemt åben overfor det :stuck_out_tongue: nogen ide om hvor de sælger det?

Jaah Janni det har jeg set, det og mere til, jeg går helt i spåner :savle:

Mountain dew henter jeg nu hellere over grænsen i STORE mængder… alt andet er for dyrt-grrrierdumme

en af ulemperne ved at bo på landet er manglende 7/11 kiosker, der kan man nu købe mage af de gode sager ikke mindst Rocky road, som jeg saaaaavner