Amerikansk slik

man kan købe dem i bilka bla. hvis det er kan jeg købe en pose til dig og tage med til hornslet :slight_smile:

jubiii, så kom mit amr. guf, og hvor jeg glæder mig til at skulle prøve de forskellige steak saucer…dog er popcorn med smør ikke helt som forventet da man næsten ikke kan smage smørret…og så ser det lidt skummelt ud med orange popcorn gggg

Uhh lækkert Ronja :ok:
Peter og jeg er kommet frem til at vi tager til grænseshoppen Nielsens Discount ved Puttgarden og handler ind og der kan man få 1 ramme Dr Pepper til 70 kr mod at man skal give 120 kr for 12 stk på dialife.dk og de andre amr. hjemmesider -what
Så på lørdag tager vi en lille hyggetur derned og får en dejlig dag ud af det og en masse billige sodavand :wehu:

tja, ville vi også gerne kunne, men vi har ikke bil, så det er lidt svært…ss

Hov havde ikke set dit svar…jeg skal faktisk i Bilka i dag, så vil jeg da se om jeg kan finde dem…selvom jeg faktisk ikke må købe dem, men hvis jeg nu nærmest falder over dem, så er det jo ikke min skyld de lander i kurven :tihi::tihi:

Min kæreste og jeg er tit i Aabenraa - hvor vi jo er fra, og så er der ikke langt til grænsen, så kan hente noget til Odense, hvis I kan komme til Odense?

det tror jeg godt vi kan, jeg er jo i odense i ny og næ…så det kunne da være kanon.s

Jamen, så vil jeg have dig i tankerne næste gang. Jeg ved ikke lige om det bliver den her måned, men jeg skriver bare en pb til dig når det er :slight_smile:

super, takker ss

Gæt hvad jeg spiste for en halv time siden… :thumbup:

. -fin - de blev såmænd blot specialimporteret direkte fra New York City i forgårs aftes via min internationale forbindelse (min mor :ok: ) Slå den og mmmmmmmmh hvor var de bare gode. Mhhhhhh! :wehuu:

Det ser da lækkert ud, men er det ikke let at lave selv :?

Jo! Det synes jeg også man skullle tro! Har du opskriften?

Jeg tror ostesaucen minder en del om den cheddar ostesauce som man bruger til Nachos. Nachos er jo kommet lidt på mode.

Men jeg synes bare cheddarost er så dyrt her i DK, jeg kan ikke finde det billigt nogen steder.

Søde Celina.

Min ældste søn skal på lægekonference i USA lige
efter påske.
Jeg vil gerne bede ham tage “noget” med hjem:?

Hvad ønsker du specifikt???

Jeg vil tro at man skal bruge det der processed cheese (det i plastik indpakninger skive for skive) Det bruger jeg til ostesovs.

De har også en udgave i cheddar hernede, men det ved jeg selvfølgelig ikke om de har i DK :?

Jeg laver en lille bitte smule opbagt hvid sovs og fodre det så med en hel pakke ost. Det smager rigtig godt til Nachos og jeg tror bestemt også at det ville være godt til macaroni.

Jeg laver chicken cheese nachos :savle: og Michelles Amerikanske venner siger at det smager super godt.

Ved I nu hvad…

HMPRF … Det er simpelthen jeres skyld - ALLESAMMEN :doh:

:argh: -grrrierdumme :hmpf: :skrige: :shake: :arrig: :sgu: :donk:

Jeg var nødt til at købe mig en pukkel på af slik nu…

:fløjte: :fløjte:

Iiihhhh skammer I jer ikke???

-LOL

[quote=Annette O;146281]Ved I nu hvad…

HMPRF … Det er simpelthen jeres skyld - ALLESAMMEN :doh:

:argh: -grrrierdumme :hmpf: :skrige: :shake: :arrig: :sgu: :donk:

Jeg var nødt til at købe mig en pukkel på af slik nu…

:fløjte: :fløjte:

Iiihhhh skammer I jer ikke???

-LOL[/quote]

Hvad har du købt? :?
-LOL

[quote=Bølle-missen;146286]Hvad har du købt? :?
-LOL[/quote]

Jamen lidt fudge med:
lakrids
choko/karamel
karamel/vanilie

Lidt små stykker chokolade/karamel

lidt heksehyl

lidt brazil

lidt sure kastanjer

lidt sorte vingummibamser

liiiiidt for meget endda…

:doh: :doh:

[quote=Mona Jensen;146236]Søde Celina.

Min ældste søn skal på lægekonference i USA lige
efter påske.
Jeg vil gerne bede ham tage “noget” med hjem:?

Hvad ønsker du specifikt???[/quote]

Uhh Mirakel-Mona :wehuu: Altså jeg savner jo noget så forfærdeligt m&m’s med peanutbutter Dorritoes i en lilla pose :savle:

Det skal jeg nok bede ham om.:wehuu:

Jeg ved, at det gør han med glæde.
For han er bare så sød -høhø

Tak Mona :inlove:
Det må han have fra sin mor :wehuu: