Angående Dansk Folkeparti

Hvorfor tror I, at de høster så mange stemmer, som de gør?

:?:?:?:?

Der må vel være en grund til det - men jeg køber altså ikke den med racisme, for jeg mener ikke partiet er racistisk.

Jeg vil lige sige, at jeg ikke selv stemmer på dem - selvom de har nogle gode sager, de arbejder for.

Det er fordi Pia Kjærsgaard er et f****** naturtalent og pissegod til at udtrykke sig pishamrende klart og tydeligt.

Bare et grynt eller en lyd og man er ikke i tvivl om hvad hun synes.

De ER racistiske! Selvom de er blevet mere moderate i deres udtalelser, så stikker racismen altså sit grimme hoved frem til tider alligevel.

Grunden til de mange stemmer de får, er at de alligevel har nogle fornuftiger holdninger til mange andre ting, som hr. og fru. Danmark kan relatere til, og ganske ofte er hr. og fru. Danmark også bundracistiske inderst inde, så det gør dem ikke det store.

Jeg stemmer ikke på dem, har aldrig gjort det og kommer aldrig til det!

jeg tror nu heller ikke det er pga racisme osv de får stemmer, men hvorfor de gør det er mig altså en gåde uden lige, for lederne i partiet er da nogle af de mest usympatiske mennesker der findes.
jeg bryder mig ikke om deres politik og deres holdninger.
jeg har en mening om dem og det er at deres politik er 75 år tilbage, den ville passe godt til 30ernes tyske politik

Jeg stemmer på DF folkeparti og har gjort det i alt den tid jeg har stemt .¨
Syntes de utrolig mange gode meninger og de tør og sige deres meninger.
Syntes det var en utrolig flot valgkamp de havde sidste gang der var ikke slinger vals i det de sagde… mange af de andre partier sagde en ting en dag og noget andet en anden dag, det gjorde de ikke …
De for helt klart min stemme den 17/11 for ham vi kan stemme på gør utrolig meget for os chauffør /transport områddet.
En ting mere de siger nej til EU også noget der passer mig godt.

[quote=Sheer;288987]Det er fordi Pia Kærsgaard er et fucking naturtalent og pissegodt til at udtrykke sig pishamrende klart og tydeligt.

Bare et grynt eller en lyd og man er ikke i tvivl om hvad hun synes.[/quote]

Nu er DF jo andet end Pia Kjærsgaard, som jeg egentlig ikke bryder mig så meget om.

Hun ser ud og lyder tit som en gammel mopset tante, synes jeg.

:p:p:p:p

Hvordan mener I at de er racistiske - jeg har ikke hørt dem udtale, at udlændinge er mindre værd end danskere?

At de ikke er vilde med kriminelle indvandrere gør dem vel ikke til racister?

:tihi::tihi::tihi::tihi::tihi:

[quote=Eva;288994]Nu er DF jo andet end Pia Kjærsgaard, som jeg egentlig ikke bryder mig så meget om.

:p:p:p:p[/quote]

Det er jeg ikke enig på nogen punkter , hun har noget melllem øre og det kan man ikke komme uden … for at se hvad hun har prestret siden 95 hvor paertiet opstod det er der ikke mange der kan …

[quote=Eva;288994]Nu er DF jo andet end Pia Kjærsgaard, som jeg egentlig ikke bryder mig så meget om.

:p:p:p:p[/quote]
Morten Messersmidt og alle de andre helteagtige drenge giver jo Ib Mossin seriøst baghjul også.

De er skønne! Og velfriserede og blonde. Det er så vildt. Og så er der lidt spice af og til, et supert supert persongalleri, som ingen andre partier kan matche.

Det er fantastisk, men jeg ved faktisk ikke hvorfor det virker. Jeg synes jo personligt at det er ‘for tykt’. -tihi

Måske undervurderer man hvor lidt folk overhovedet ved om hvad politik er. Og de falder for slogans. Det har vi da nogle gode eksempler på herinde, her er mange DF stemmere.

Jamen jeg sætter skam ikke spørgsmålstegn ved hendes evner.

Der er da andre politikere, der er højt begavede, som jeg heller ikke bryder mig om - uanset hvilket parti, de tilhører.

:D:D:D:D

som jeg ser det er df bare et samling af de rester som Fremskridtspartiet og glistrup efterlod sig, intet andet

Ja, hun har husmoderappel nok til at man får lyst til at støtte the underdog, som er kommet op i nogle højere rækker - somom ‘vi husmødre ved skam også hvad vi ved’.

Det er jeg ikke enig med dig i … Syntes de har gjort mange gode ting og det er der andre i DK der synts for ellers havde de ikke så mange stemmer og de står til kommunal vaget til et godt valg igen .

Jeg er vild med Pia Kjærsgaard.
Hun er et naturtalent…:slight_smile:

Men jeg er ikke vild med Dansk Folkeparti.
Jeg er heller ikke vild med de Radikale.
Jeg er heller ikke vild med Venstre.
Jeg er heller ikke vild med Enhedslisten…

Ih…du milde…så er der næsten ingen tilbage…:tihi:

Bare der dog var nogen, som jeg var vild med…

Sheer - gud hvor er jeg dog enig med dig i det her emne :smiley:

Det er jeg ikke på nogen punkter …

Skeem - Nej, det kan jeg læse :wink: Du stemmer jo også på DF

Åh come on, du ville da gerne kysse lidt på ham Thulesen hvis han kom forbi… :wehuu:

´Jeg er noget chokkert over det du skriver
Syntes du skal se på i dag de har gjort så der er loft over maden for ældre begge mine bedste forælder giver 120 kr om dagen for mad til dem begge med den nye lov så skal de give 90 kr … gang lige det med 30 og se hvad de spare …

.oO(Mon det er, hvad hun forstår ved “voksen debat”???)Oo.