Måske skulle man gå ind og lure på deres partipolitik og ikke bare sætte sit kryds som man altid har gjort?
Nej det tvivler jeg på…
Er det mig, du hentyder til fru Anne - hva, hva, hva???
p:p:p
skeeeeeem og Thulensen-Dahhhhl skeeeeem og Messersmiiiiiidt.
[quote=Eva;289045]Er det mig, du hentyder til fru Anne - hva, hva, hva???
p:p:p[/quote]
Nope, denne gang klarer du frisag Det var bare en stille undren…
er du sikker på der står 30 år og ikke 3 år oppe ved dig …
Nu synes jeg altså ikke, at nogen skal gøres til grin fordi de åbent vedkender sig at de stemmer på DF.
Det er et fuldt lovligt parti og derfor også fuldt lovligt at stemme på dem.
Jeg overvejer da…
Stille og dig i samme sætning
:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:
Sheer og Abdu-ul (W.P). er K K K … Og når de kysser får de små små små…
[quote=Eva;289054]Stille og dig i samme sætning
:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:[/quote]
Evaaaa… !!!
Føj for et billede, der viser sig - gosh
-what-what-what-what
Hehe, den super seriøse tråd her -høhø
For at svare på hovedspørgsmålet, fordi at frygt skaber utryghed og had, og DF er eminente til at udpege syndebukken, og dermed kanalisere alt den frygt et sted hen, uden hensyntagende til i hvor høj grad, at vi etniske danskere selv hæmmer integrationen og er med til at skabe vores fjender, både i og udenfor Danmark.
Og ja, de er efter min mening stærkt racistiske og fremmedfjendske i grad der skræmmer mig, og det undre mig valg efter valg, at det er hvad folk vil have. :S De har naturligvis nogen fornuftige holdninger til andre emner, men deres indvandrepolitik er så meget i mod mit menneskesyn, at jeg aldrig kommer til at stemme på dem.
Jamen, du kommer da bare med nogle seriøse indlæg, så er vi på rette spor igen.
syntes ikke det er at være rascitiske på nogen punkter og der må være noget om det de siger for ellers stemte folk ikke på dem.
Deres udlændnings politik er også en af grundene til jeg stemmer på dem , og ret må de havde i de ting de siger for igen ellers for de ikke stemmerene .
[quote=skeem;289064]syntes ikke det er at være rascitiske på nogen punkter og der må være noget om det de siger for ellers stemte folk ikke på dem.
Deres udlændnings politik er også en af grundene til jeg stemmer på dem , og ret må de havde i de ting de siger for igen ellers for de ikke stemmerene .[/quote]
Det er ikke nødvendigvis fordi de har ret, men fordi de formår at formulere sig ganske udmærket (salgstaler for partiet)
Personligt vil jeg ikke give dem ret, men må jeg så kalde det uret/forkert - eller?
[quote=Annette O;289069]Det er ikke nødvendigvis fordi de har ret, men fordi de formår at formulere sig ganske udmærket (salgstaler for partiet)
Personligt vil jeg ikke give dem ret, men må jeg så kalde det uret/forkert - eller?[/quote]
Ved ikke lige hvad du mener … men syntes de gør meget godt og står for gode ting.
Jeg har overvejet at stemme DF fordi jeg er enig med dem i deres udlændingepolitik, men der er for meget socialdemokrater over dem i andre sammenhænge (Aalborg er en totalt socialkammeratisk by, så jeg kender mine lus på travet), så jeg sætter kryds ved Vibeke Gamst (K (eller C, vælg selv)) den 17. (og det synes jeg også, I andre aalborgensere skal gøre)
Men Eva, som svar på dit spørgsmål, så tror jeg i høj grad, at DF’s succes skyldes, at de er de eneste, der har turdet tage fat i problermerne forbundet med den muslimske masseindvandring, og det har der været og er der fortsat et stort behov for. Flere andre partier er så efterhånden vågnet op til dåd også, men det tog dælme lang tid og problemer i en størrelsesorden, som man skal være medlem af de radikale for at kunne ignorere… Forsøgene på at undertrykke folkestemningen ved at kalde alle, der ytrede bekymringer i den retning for racister, er heldigvis fejlet, ikke mindst pga. DF’s vedholdenhed
[quote=skeem;289064]syntes ikke det er at være rascitiske på nogen punkter og der må være noget om det de siger for ellers stemte folk ikke på dem.
Deres udlændnings politik er også en af grundene til jeg stemmer på dem , og ret må de havde i de ting de siger for igen ellers for de ikke stemmerene .[/quote]
Du skriver at DF har ret, og i mine øjne har de ikke ret - ergo er de (efter min mening) forkert på den
De har nogle få gode synspunkter, men også synspunkter der ligger så langt fra min natur, og derfor får de aldrig min stemme.
Jeg kan ikke se mig selv i spejlet, hvis jeg stemmer på DF - og det er ene og alene fordi vi er så langt fra hinanden politisk og menneskeligt set