[quote=DaneX;290326]Jeg er enig. Det er bare en diskussion og man bør kunne forvente, at når man går ind i en debat omkring politik eller religion, så kan bølgerne meget nemt gå højt.
Jeg har stærke holdninger på de punkter, som så mange andre. Og min fremtoning kan forekomme meget stærk og hård. Og hvis min mening er i mod andre, så synes jeg da absolut ikke mindre om disse personer.
Og jeg håber da også, at når folk forlader denne tråd, så har de lagt eventuelle ubekvemmeligheder bag sig i forhold til de øvrige debatører, som de måske har været oppe og “køre med”.
// Martin[/quote]
Det tror jeg er utopi at ønske/forlange Martin - En persons erklærede politiske ståsted er meget kendetegnet for denne persons være/handlemåde i andre henseende …Jeg har ihvertilfælde fået mange ‘a-ha’ oplevelser ved at læse denne tråd. :-/
Og hvad der er sket i tråden her, bestyrker mig nok engang i at politik og religion burde forbydes på et katteforum - Det er især MEGET betænkelig for mig at erfare at admin deltager med erklæret politisk tilhørssted.
Selvom jeg er politisk aktiv, så deltager jeg absolut ikke i denne type tråde …det eneste jeg vil indskyde til trådens emne er Verden VIL bedrages