Angående de nye ikoner under indlæg/beskeder

:hjerte:
:ked:
:tihi:
:flag:
:tak:
:+1:
:troste:

4 Synes om

Den jeg gerne vil have er

1 Synes om

Mangler der noget i dit svar, @Eva_K ? Hvis ikke, tror jeg, du må forklare.

3 Synes om

@Eva_K har af ukendte årsager problemer med at få lov at poste. Andre, der oplever problemer?

Den emoji, hun gerne vil have, er en uanimeret version af denne :brist: uden bristet hjerte eller :troste:

1 Synes om

Tjekker lige, den her :smiling_face_with_three_hearts:?

1 Synes om

Nej, den jeg har vist i en ikke-animeret version.

1 Synes om

Den jeg gerne vil have er med et helt hjerte. Dvs den kan tolkes som ked af det, men mit hjerte rækker ud til dig. Og ellers så evt den der klapper på en anden

Iih, dumme platform/tlf, kan ikke få lov at poste billede

1 Synes om

Har trælse problemer på iphone, hvis jeg forsøger at redigere kan jeg ikke (altid?) få “send/gem” knappen vist. Tastaturet er i vejen, jeg kan ikke scrolle ned, fjerner jeg tastaturen fjerner LG skrivefeltet. Ikke et problem på PC.

Jeg mener så den ser sådan her ud

2 Synes om

Okay, tror desværre ikke jeg kan finde den du snakker om, dem jeg kan finde med hele hjerter er disse. :love: :smiling_face_with_three_hearts: :heart_eyes: :kissing_heart:

1 Synes om

Er det de her to du mener @Eva_K :brist: :troste:

Det jeg mener er at den emoji jeg foreslå er i bevægelse. Jeg er ret sikker på at det vi vil komme til at få er et ikon der IKKE er i bevægelse. Og hvis man vælger at bruge den med det triste ansigt og det hele hjerte (dvs. sådan som emoji’en starter), så er det et trist ansigt, der giver nogen et hjerte/hvis hjerte banker for nogen. Dvs. at tolkningen af dem IMO er anderledes, og ikke er, som når den er i bevægelse, og signalerer et knust hjerte :smil:
Dvs at den ser sådan her ud
image

6 Synes om

Kan jeg bede en af jer om at være tovholder på projektet her? Samle op på dem og få Rune til at prøve at sætte dem ind. De fleste af de ikoner, der er valgt, ser ud til at være animerede, og det kan muligvis ikke lade sig gøre. Men det må jo vise sig.

3 Synes om

Det kan jeg godt, prøver lige om jeg kan finde nogle der ikke er animerede

3 Synes om

Jeg startede jo med at foreslår disse:
:heart: til når man kan lide noget, eller give kærlighed/omsorg
:cry: til når man er ked af det
:smiley: til når noget er sjovt
:flag: til når man vil ønske tillykke med noget
Og hvis man skifter :tak: ud med :bouquet: til når man vil sige tak for noget, så er der ingen af dem der er animerede. :slight_smile:

1 Synes om

Jeg mangler en der viser medfølelse? :slight_smile:

1 Synes om

Det synes jeg personlig man kan bruge :heart: til, men det er vel en smagssag. :slight_smile:

2 Synes om

Ja, for mig er det mere ala noget jeg virkelig synes godt om/som er meget nuttet eller lign.

1 Synes om

Den, der er på FB for omsorg, har vi ikke? For den ville da være god, synes jeg.

Det kan godt være, at man kan bruge animerede ikoner. Det kan jo altid komme an på en prøve. Jeg ville bare gøre opmærksom på, at det kunne blive nødvendigt at vælge om.

Vi kan også prøve at sætte den med det knuste hjerte ind og se, om den bliver statisk. For så kommer den nok til at passe meget godt.

Lad os høre Rune, om han vil prøve at sætte de udvalgte ind. Det kan jo laves om igen.

3 Synes om

Vi har den her :inlove: Hvad siger du til den @Eva_K?

2 Synes om

Den er god

Jeg kunne godt tænke mig denne til ked :sob:
også fordi jeg godt vil have der er markant forskel på de forskellige ikoner

:heart: til når man kan lide noget, eller give kærlighed/omsorg
:sob: til når man er ked af det
:smiley: til når noget er sjovt
:flag: til når man vil ønske tillykke med noget
:inlove: kram/trøst
:+1: når man er enig

Måske kunne en af de to bruges til trøst
:people_hugging::couplekiss_man_woman: