Vi snakkede jo lidt om i tanketråden, om de nye ikoner vi har fået under indlæg/beskeder, dem man kan trykke på som reaktion på det indlæg/den besked folk har skrevet. Og vi snakkede lidt om at af flere af os, gerne ville have nogle andre end dem der kom efter sidste opdatering af hjemmesiden.
I denne tråd kan vi stille forslag til hvilke vi synes ville være gode at have, og så kan vi måske nå frem til enighed om hvilke vi fremover skal have.
Jeg har selv foreslået disse: mit første forslag mit andet forslag, som jeg faktisk bedre kan lide.
til når man kan lide noget, eller give kærlighed/omsorg til når man er ked af det til når noget er sjovt til når man vil ønske tillykke med noget til når man vil sige tak for noget
Jeg savner også at man kan trykke på mere end et ikon, ligesom man kunne før. Jeg har ofte både trykket hjerte og ked af det, på samme indlæg. Eller tillykke og hjerte. Kan vi få den mulighed tilbage, eller kan det ikke længere lade sig gøre?
Mit bedste gæt er, at det ikke er en option i det nye plugin - det ser ud til at køre samme koncept som f. eks. FB.
Desuden kunne jeg mistænke, at customiserings-mulighederne ikke nødvendigvis omfatter emoji’s, der ikke kommer med Discourse som standard - det kunne være fint at få afklaret hvad der kan vælges imellem…?
Helt enig, god viden at have før vi bruger en masse energi på hvad vi gerne vil have. Tak for at få nævnt det, jeg har selv tænkt det men glemmer tydeligvis at få det skrevet.
Tak, @RuneS . Er vi klar til at lave en liste, som Rune så kan forsøge at implementere? Så må vi tage den derfra, hvis det ikke kan lade sig gøre med “vores egne” emojis.