Angående de nye ikoner under indlæg/beskeder

Vi snakkede jo lidt om i tanketråden, om de nye ikoner vi har fået under indlæg/beskeder, dem man kan trykke på som reaktion på det indlæg/den besked folk har skrevet. Og vi snakkede lidt om at af flere af os, gerne ville have nogle andre end dem der kom efter sidste opdatering af hjemmesiden.

I denne tråd kan vi stille forslag til hvilke vi synes ville være gode at have, og så kan vi måske nå frem til enighed om hvilke vi fremover skal have. :smil:

Jeg har selv foreslået disse:
:+1: :-1: :smiley: :flag: :tak: mit første forslag
:heart: :cry: :smiley: :flag: :tak: mit andet forslag, som jeg faktisk bedre kan lide.

:heart: til når man kan lide noget, eller give kærlighed/omsorg
:cry: til når man er ked af det
:smiley: til når noget er sjovt
:flag: til når man vil ønske tillykke med noget
:tak: til når man vil sige tak for noget

3 Synes om

Jeg foretrækker forslag 2. :slight_smile:

4 Synes om

Der er ikke andre du hellere vil have? Alle forslag er velkommen i denne tråd. :slight_smile:

4 Synes om

Andet forslag syndes jeg rigtig godt om det favner virkelig bredt :blush:

3 Synes om

Jeg syntes forslag 2 er meget dækkende, er der plads til flere, så er :+1: meget godt at have med som jeg er enig i et opslag.

:-1: hvis man ikke er enig, men den kan nemt misforstået, hvis man har en dårlig dag

5 Synes om

Jeg har altid savnet en der viste jeg var ked af det på vedkommendes vegne

:brist: (hvis stillshot, så med det hele hjerte IMO)

Måske denne? Eller denne
:ked:

:troste:

4 Synes om

Jeg synes også godt om andet forslag - og måske den trøste-ikon også :grin:

3 Synes om

Helt enig, der har virkelig været mange gang, hvor jeg syntes hjertet har virket forkert på et indlæg
Dine bud på en ked smiley er faktisk bedre :+1:

5 Synes om

De to første syndes jeg er "gode"ked af det
Kan det komme med ind syndes jeg det vil være godt

4 Synes om

Jeg savner også at man kan trykke på mere end et ikon, ligesom man kunne før. Jeg har ofte både trykket hjerte og ked af det, på samme indlæg. Eller tillykke og hjerte. Kan vi få den mulighed tilbage, eller kan det ikke længere lade sig gøre?

5 Synes om

Ja må virkelig indrømme
Det savner jeg virkelig
Tak @Enki for og få det skrevet jeg tænker

3 Synes om

Mit bedste gæt er, at det ikke er en option i det nye plugin - det ser ud til at køre samme koncept som f. eks. FB.

Desuden kunne jeg mistænke, at customiserings-mulighederne ikke nødvendigvis omfatter emoji’s, der ikke kommer med Discourse som standard - det kunne være fint at få afklaret hvad der kan vælges imellem…? :huh:

5 Synes om

Helt enig, god viden at have før vi bruger en masse energi på hvad vi gerne vil have. Tak for at få nævnt det, jeg har selv tænkt det men glemmer tydeligvis at få det skrevet. :tihi:

3 Synes om

Det er ikke muligt at vælge mere end ét ikon ad gangen, men det bliver det vist på længere sigt.

Det andet ved jeg ikke. Det ved @RuneS sikkert. @Lykke , vil du hjælpe med at prikke til ham?

4 Synes om

Umiddelbart kan man selv vælge, men om man kan bruge dem der ikke er kvadratiske skal nok komme an på en prøve

7 Synes om

Tak, @RuneS . Er vi klar til at lave en liste, som Rune så kan forsøge at implementere? Så må vi tage den derfra, hvis det ikke kan lade sig gøre med “vores egne” emojis.

5 Synes om

Kan se der er 7 ikoner på linjen nu, efter at have kigget foreslagene igennem, syntes jeg disse 7 vil være meget dækkende
:hjerte:
:ked: el :brist: el :troste: alle tre er lige gode
:tihi:
:flag:
:tak:
:+1:
:-1:

5 Synes om

Enig.

Personlig er jeg mere til :ked: end de to andre :brist: og :troste:

For :ked: er for mig: jeg er ked af det
:brist: er: mit hjerte er knust
:troste: er for mig: et trøstekram
og de tre ting opfatter meget jeg forskelligt.

3 Synes om

Jeg vil gerne have :ked: og :troste:
Tommel ned er jeg ikke interesseret i.

6 Synes om

Tommel ned tog jeg også kun med fordi andre havde foreslået den, personlig vil jeg aldrig bruge den

3 Synes om