Angående de nye ikoner under indlæg/beskeder

Jeg savner en del en tak
På en eller anden måde som ikon

2 Synes om

Kunne :rose: eller :sunflower: evt bruges til tak?

2 Synes om

Er :bouquet: buketten for utydelig?

2 Synes om

Igen, for mig signalerer den noget helt andet :hoho: Men bedre end ingenting selvfølgelig

1 Synes om

Jeg synes ikonerne skal begrænses en smule 3-4 er rigeligt. Det skal jo helst ikke erstatte skriveriet :wink: Det var hvad jeg har af holdning til det :blush:

5 Synes om

Helt enig

@Lonse og @Enki
Jo de kan godt bruges og er ikke for utydelig

Hjerte
Ked
Glad
Flag
Synes jeg vil være rigtig godt :slightly_smiling_face:

Er der nogen, der kan huske, hvad vi havde før? Jeg har selvfølgelig allerede glemt det. Men vi kunne jo eventuelt bare begynde med dem i stedet for at lave det hele om. Hvis vi skal have en thumbs up, foretrækker jeg personligt denne version :ok:

4 Synes om

Jeg mener vi havde en der sagde thank you, et hjerte, en der griner og så husker jeg ikke de sidste

1 Synes om

:ok: :tak:
De her to havde vi før, kan ikke lige finde de andre, men en der griner og en der var ked af det.

2 Synes om

Jeg har kigget efter de gamle, men de er helt væk for alle indlæg
men husker der var
grin
ked
tak

For mig ja

Det havde jeg ikke lige tænkt over, men du har helt ret. det kunne godt erstatte skriveriet.
Dog kunne jeg godt tænke mig en enig ikon :ok: da det ofte sker ved spørgsmål, hvor man er enig med det andre har skrevet, hvor jeg syntes det er tåbeligt at skrive det samme

4 Synes om

Jeg mener at vi havde fem at vælge imellem før, det er jeg rimelig sikker på. Og hjertet var synlig i højre side når man havde trykket på det, resten var synlige i venstre side når man havde trykket på dem.

:tak: og :flag: er jeg 100% sikker på at vi havde, et hjerte, en griner og en thumbs up. Hjertet kan jeg ikke huske hvilket var, men mener :grin: og :ok: var de andre.

Kunne vi få testet om vi kan bruge dem der bevæger sig, før vi bruger mere tid på at nå frem til hvilke vi vil have? @RuneS @galath

4 Synes om

Jeps det var lige præcis dem her. Men havde vi ikke en ked?

Jo det mener jeg, men så passer det også med hjertet for sig selv, og fem andre man kunne trykke på. For man kunne jo trykke både hjerte og (mindst) en af de andre, på samme indlæg.

3 Synes om

Det her med trykke på to savner jeg meget

1 Synes om

Det jeg husker det var
Er de her
:heart: :cry: :tak: :flag: :smiley:

3 Synes om

Og det kan som sagt ikke lade sig gøre. Måske kommer det.

Hjertet er der i forvejen (går jeg ud fra), så det var nok disse. Det er alle “vores egne” (taget med fra gammelt forum) og passer nogenlunde sammen:

:tak: :grin: :flag: :ok:

Jeg synes ikke, jeg kan finde en “almindelig” ked-af-det under vores egne. Det nærmeste er denne: :ked: @Eva_K har efterlyst en omsorgs-emoji, og det tætteste, vi kommer på den lige nu, er nok :troste: Men er der brug for både en ked-af og en omsorg?

Tiden er kommet, hvor vi afprøver noget og så forholder os til det efter noget tid igen.

:tak: :grin: :flag: :ok: :ked: :troste:

@RuneS - kan vi prøve ovenstående? Hvis hjertet ikke er der i forvejen, skal det med også. Sorry, @Lykke - men vil du hjælpe med lige at prikke til gemalen? :wink:

5 Synes om

Ups det glemte jeg
Ja det er nævnt
Det var bare lige væk
Undskyld :slightly_smiling_face:

2 Synes om

Nej, jeg tænker i al fald ikke der er brug for en ked af det, hvis der er en omsorg? :smil:

2 Synes om

Jeg må indrømme at jeg hellere vil have en ked af, end en omsorg, da jeg godt kan lide den måde vi plejer at gøre det på, at lave et indlæg med :kram: Det vil i hvert fald give mig mere, end bare en smiley under indlægget.

Og for mig udtrykker :ked: og :troste: hellere ikke det samme. Men det er jo personlige holdninger, så jeg synes vi skal finde ud af hvilke smileys vi kan bruge, og så lave en afstemning med dem vi har haft oppe og vende, er det ikke den bedste måde at gøre det på? :slight_smile:

3 Synes om