Angående de nye ikoner under indlæg/beskeder

Det kan man jo fortsat vælge at gøre… :wink:

2 Synes om

Selvfølgelig, men vi har været inde på snakken om at ikonerne helst ikke helt skal afløse at lave et indlæg, og jeg tror bare at får vi et omsorg ikon, så vil mange :kram: indlæg forsvinde, hvilket jeg personlig vil være ked af.

3 Synes om

Som du netop skriver, så har vi nok forskellige opfattelser - for mig er en emoji under et indlæg og et indlæg der udelukkende indeholder en emoji mere eller mindre det samme, det sidste fylder bare mere i tråden… :smirk:
Men som @galath skriver, lad os prøve - dog er jeg i tvivl om forslaget er tænkt som en erstatning for de nuværende, for så tænker jeg også der skal et :heart: med:

3 Synes om

Jeg antager, at hjertet er medfødt, men ellers har du selvfølgelig ret.

2 Synes om

Som jeg husker det - kan ikke lige finde indlægget :thinking: - er de nuværende muligheder alle default?

1 Synes om

Jeg kan ikke svare på det. Jeg kender ikke systemet og kan sagtens have misforstået Rune. Vi må se, hvad han siger.

3 Synes om

Så har jeg tilføjet de nye. Jeg har ikke fjernet de gamle, men tænker der nok er noget overlap :slight_smile:

@galath du kan selv pille ved at søge på “Discourse reactions enabled reactions” i indstillingerne, der er en liste af dem der kan bruges

9 Synes om

Kan du måske fjerne de andre (undtaget hjertet)? Der er overlap på betydning af de fleste af dem, og det bliver meget voldsomt med SÅ mange? :slight_smile:
Bare på ret stor skærm på PC ser det sådan her ud

Tør ikke helt tænke på hvordan det vil se ud på min mobil :hoho:

Helt præcist er det dem her, der gerne må fjernes (jeg forsøgte selv at finde om jeg kunne gøre det, men ikke sikkert jeg har adgangen, for kunne i al fald ikke lige lokalisere det)
image

4 Synes om

Tak, @Rune - jeg var ikke klar over, jeg selv kunne gøre det. Eller rettere - hvor jeg selv kunne gøre det, og at det var så nemt :slight_smile:

Til alle andre - nu kører vi med disse i en periode, og så tager vi dem op igen, hvis det viser sig at være nødvendigt. Måske om en måned, men lad os nu lige give det en chance.

11 Synes om

Selvfølgelig skal det have en chance, fornemmer allerede nu jeg syndes det er godt :slightly_smiling_face:

4 Synes om

Kan ikke huske om det har været nævnt før - men jeg synes det er en stor forbedring, at man nu kan se “afsender” på alle typer, og ikke som tidligere kun på :heart::rock:

8 Synes om

Helt enig! Har tænkt det flere gange, og mener ikke det er blevet nævnt, så tak for at nævne det. :smil:

4 Synes om

Service meddelelse: Har misbrugt min nyvundne (og muligvis utilsigtede) editeringsrettighed til at fjerne “ne” i “ikonerne” fra overskriften - det triggede min OCD… :see_no_evil: :hoho:

9 Synes om

Så længe du har rettet det til det der burde stå, skal du ikke høre et ord fra mig (som oprettede tråden). Jeg staver jo som en brækket arm, så selvom jeg virkelig forsøger at tjekke ting igennem før jeg slår det op online, ja så vil der stadigvæk være fejl, for fejl jeg ikke selv kan se og som ikke bliver fanget i stavekontrol m.m., dem opdager jeg jo ikke. :tihi:

5 Synes om

Det var på ingen måde for at pege fingre - laver selv masser af “slå-fejl”, men når jeg først har fået øje på dem, kan jeg bare ikke abstrahere igen… :wink:

5 Synes om

Og det kender jeg godt, har selv meget svært ved når folk skrive selvskab. Og jeg opfattede det hellere ikke som pege fingre, mere et behov for at rette det til det korrekte, og det er helt okay med mig, jeg ved jo at det ofte smutter for mig og sikker en del mere end jeg er klar over, netop fordi jeg ikke selv altid kan se det. :slight_smile:

3 Synes om

Jo, jeg har vist nævnt det, men i en anden tråd. Og det skyldes jo, at det er Discourse’ egen add-on, eller hvad det nu kaldes. Den, vi brugte tidligere, var lavet af en ekstern.

5 Synes om