Hvem?
@Eva_K Lemmy var forsanger i Mötorhead
Mister har en klage:
Jeg har fjernet sengetøjet og dynen, så han har intet sted at sove i dag…
Årsagen: Jeg vasker såmænd bare sengetøj…
Tænk sig, at jeg tillade mig dette, helt uden at konferere med ham…
Afdelingen jeg bor i hedder Kirsebærhaven, pgs disse smukke træer… Det vare kort, og snart er der lyserød sne
Klage modtaget og tro du får medhold i det Mister
Ja de er så flotte
Hvert år glemmer jeg hvor hurtigt bierne kommer til kirsebærtræerne.
bzzzzzzzzz
lyder næsten som en bikube når man går under dem
Bare lige hurtigt - min far vil have installeret en kattelem til Stella. Jeg har kigget lidt på Sureflap mikrochip kattelem - nogen der har erfaring med den?
Vi har connect-versionen og er glade for den - både muligheden for at betjene remote og ikke mindst monitorere aktiviteten.
Jeg har alt for lidt vægplads til alle de skønne plakater jeg ejer, og gerne vil have op og hænge/stå, så jeg kan nyde dem. Og jeg boede meget mindre med endnu mindre vægplads hvor jeg boede før, så kan godt undre mig lidt over at jeg har købt så mange. Tror grundlæggende jeg køber og forsøger at indrette mig efter, at jeg bor i et kæmpe hus!
Nåja, og jeg har faktisk kun fået gennemgået de store plakater jeg har, ikke de min. 117 mindre jeg også har.
Du kan evt sætte dem fast på loftet
Det har jeg gjort i tidligere bolig, men har jeg ikke lyst til i denne bolig.
Super. Så bliver det nok sådan en. Tak.
Sureflap laver gode, gedigne kattelemme, vil jeg mene. Både med og uden chip. Mine forældre fik en chiplem, fordi den almindelige lem tillod fremmede katte at komme ind i huset. Der er chiplemmen super, for den åbner kun for den rette kat
Jeg har faktisk også en chiplem, men bruger den kun som almindelig kattelem. Jeg fik den, fordi den skulle sættes i ruden og var den type, der så ud til at kunne virke der. Selv den mekaniske del er glimrende. Alt kan være låst op, eller alt kan være låst. Den kan også tillade udeadgang, men ikke indgang, og omvendt.
Vi har også været glade for sure flap med chip, da vi havde udekat. Vi havde haft problemer med fremmede katte gik ind og strintede i vores gang
Nu er lemmen egentlig bare til pynt, for ellers ville der jo være et hul i væggen Låst begge veje altid
Tak alle tre!
Vi bestilte en med chip, så hun ikke kan invitere venner med hjem, som min far sagde.
Det er så rigtigt
Ja! Og her inde kender vi vel alle til det.