April måneds tanker

For … :face_with_symbols_over_mouth: … da kattene for en times tid siden fik deres aftens vådfoder kom Mille som hun plejer, ingenting der, spiste hoppede op i sofaen og puttede, efter lidt tid ville hun ud og have mere mad hopper ned fra sofaen og vupti vil hun ikke støtte på venstre bagben :s:

Hun har ikke været mere aktiv end hun plejer de sidste dage, nærmere mindre fordi Masso har drillet hende mindre end han plejer - lige nu er vurderingen at se det an til i morgen tidlig, og halter hun stadig er konklusionen at vi prøver at ringe til Masso’s dyrlæge og hører om de kan klemme hende ind, den eneste grund til hun ikke har været ved dem før er, at hun hader at kører i bil, så til sundhedstjek har vi brugt dyrlæger lokalt i Randers, men som kæresten siger, jeg har ikke samme tryghed ved dem, men for hulan jeg håber virkelig hun “bare” landede så benet ramte rammen om bord benet uheldigt og det “bare” er slaget så det går i sig selv igen :kryds: :kryds: :kryds:

Nu ligger hun og putter på tæppet som så mange andre aftener, mens Masso har taget sin plads på chaiselongen ved mine ben og Tikka putter opad mig :hjerte:

9 Synes om

:kryds: for det hurtigt går i sig selv.

1 Synes om

HåberMille snart er frisk igen :kryds:

1 Synes om

Min søde Guinness fra sidste års kuld har boet her i lidt flere måneder end jeg normalt ville foretrække. Planen var, at han skulle udstilles som killing og lidt som voksen (potentielt som kemisk kastrat), men meget sent lørdag aften fik jeg beskeden, at hans officielle/uofficielle ejer var nødt til at nedlægge sit opdræt med kort varsel og dermed ikke kunne tage imod ham.

Så medmindre Plan A træder i kraft, har jeg nok en supersød krammebamse til salg snart. Og hvis han er rigtigt heldig, følger onkel Dopey med mere eller mindre gratis :slight_smile:

13 Synes om

:kryds: for at hun hun er helt ok i morgen :kram:

1 Synes om

Håber det er bedre med Mille :kryds:

2 Synes om

7-9-13 støtter hun igen på benet med en meget let halten, jeg måtte til sidst opgive madrassen på gulvet, fordi Masso og Tikka så det som en opfordring til leg, så jeg rykkede på sofaen og hertil morgen kom Mille pludselig op og insisterede på vi skulle nusse lidt :hjerte:
Pylleri hoved som jeg er, tænker jeg dog stadig lige at ringe til dyrlægen når de åbner, for at forebygge der er noget vi ikke har taget højde for…

9 Synes om

Godt at høre, og lyder som en god ide, med tanke på at påsken starter i morgen.

5 Synes om

Det var også fornuftigt nok, dyrlægens konklusion var at hun nok var landet forkert også kombineret med gigt, gjorde det nas nok til, at vi til en start sætter ind med loxicom også, vurdere den videre behandling derfra :hjerte:

11 Synes om

God bedring til hende :kryds:

2 Synes om

Måske jeg bare skulle begynde at campere. :smelter: Alvin var tæt på lige så kærlig.: hjerte:

Kan godt ses uden at være på facebook, selvom den prøver at få en logget på.

6 Synes om

Har været hos købmanden for at hente pakker … kunne se i DAO-appen, der stod tre pakker til aktiv levering i dag.
De to første pakker var der ingen problemer med, men den 3. kunne han ikke finde og han var lige blevet færdig med at scanne alle DAO pakker ind i systemet
Nåh, men det var ikke noget jeg skulle bruge, hverken i dag eller morgen, så jeg kører hjem igen … er ved at bakke ind i indkørslen, da der kommer besked om at den manglende pakke er klar til afhentning :argh:
Det må blive en anden dag, for nu er jeg sur … :hmpf:

10 Synes om

23 grader er der registreret her i dag.
Synes også at det var lunt på arbejde

6 Synes om

Påskens første fridag, og så vågner jeg kl. 5… :woman_facepalming:

7 Synes om

Det er nærmest standard herhjemme efterhånden :roll_eyes:

Efter et par ret hårde dage her op til påske, havde jeg håbet på at kunne sove længe. Men Hittemissen gravede sig nærmest igennem kattebakken, hvilket larmede nok til jeg registrerede, at mit hoved var ved at eksplodere. Så op og tage medicin…og så var jeg jo oppe :joy:

Gæt hvem der derfor bager boller nu

6 Synes om

Selv til hverdag er 5 liiige tidligt nok.
Lå også i sengen og prøvede ihærdigt at sove videre. :sweat_smile:

Men nu får jeg lige lidt kaffe og ser nyheder. Stille og rolig morgen - det er trods alt fridag! :heart_eyes:
… så må jeg måske se på en lur senere. :star_struck:

5 Synes om

En lur kan klart anbefales. Såden en er også på mit program i dag :sunglasses:

5 Synes om

Jeg vågnede 03.15, efter få timers søvn, og det er endnu ikke lykkes mig at falde i søvn igen, jeg føler mig ellers mere end træt nok. I det mindste har jeg både fået syet alle knapperne bedre fast i mit nye sengetøj, og lagt vasketøj sammen.

Men lige i dag kommer nemlig med vare, så der bliver næppe en lur til mig, for jeg skal helst ikke for sent i seng i aften, da jeg skal besøge min niece og hendes familie i morgen. Så håber virkelig at det kommende nat byder på mere søvn, for ellers hænger jeg ikke nok sammen til at tilbringe en hel dag sammen med to aktive børn på fem og ni år.

6 Synes om

Jeg har for engangs skyld sovet ganske fint :hoho:
Men det er i dag jeg serverer påskelam for familien, så har lige smidt lammekødet i ovnen (langtidsstegning) og så skal der nok lige ryddes lidt op … men først efter :kaffe:

10 Synes om

Jeg glæder mig over, at både Masso og Tikka kan acceptere man flytter sig rundt om dem, og Mille vælger pladser, hvor jeg ikke fylder, eller putter sig ovenpå mig, når de alle vil være med til at sove i sengen om natten :hjerte:

Tilgengæld glæder jeg mig til, at Tikka finder ud af man ikke behøver møffe rundt hvert andet sekund når man putter, og jeg vænner mig til, at vågne ved at der laves mellemlandinger på mig, når legen går fra den ende af huset til den anden og soveværelset er vende pladsen :joy:

8 Synes om