Når man nu ikke selv kan holde liv i noget som helst, så er det heldig man har en kæreste som udover “missefar” også er “plantefar”, som man kan købe gaver til.
Citronella har klaret overvintringen til topkarakter, så nu har hun fået en roomie - skal over i en balje magen til den jeg har sat den nye i, men det må vente til jeg piller vintertøjet af…
Jamen jeg lover jeg kun købte et par småting når vi snakker planter, et par dobbelte primula og så nogle hornvioler og stedmoderblomster. Det er virkelig ikke meget for mig hos en planteskole
Til gengæld købte jeg en ordentlig bunke champost naturgødning for det solgte de til 25 % af normalprisen. Det tilbud gælder til den 20 marts hvis andre skulle være fristet. Der var både små poser a 20L og store poser a 50L i Næstved hvor jeg købte.
Det er da lige før vi kunne være rendt ind i hinanden - min nye citron kommer derfra…
Jeg blev blev først introduceret til Billigblomst for kort tid siden, men er positivt overrasket over konceptet - og ikke mindst deres priser.
Lige netop komposteret hestelort er jeg dog ikke på markedet for - ud over at være selvforsynende, har vi adskillige faste “kunder”, der kommer og får fyldt traileren flere gange årligt.
Og for en anden gangs skyld, er I hjerteligt velkomne - vi læsser gerne…