Opskriften jeg fandt hvis nogen er interesserede. jeg havde kun 1.1 kg så jeg nedjusterede, brugte 1 tsk rød melatin, og det har fin konsistens:
Haps - den er hermed arkiveret!
Har netop lavet chutney af dem fra de store sorter, der stadig var grønne, og de små modner fortsat - hvis der ikke bliver nok tilbage af dem, må den jo bare gemmes til næste år…
Sjov at læse om tomat syltetøj, det kunne jeg næsten smage ved og læse om det, mindes oldemor lavede det
Med venlig hilsen beimis ejer
Så! Billeder af min svigermors georginer. Der er så mange, at det altså bliver et Google Fotos album Men I burde alle kunne se dem.
Tak for arbejdet med alle billederne, det er virkelig flotte georginer
Det er heldigvis ikke mig, der har været i gang Svigermor har været ved at tage billeder af og nummerere alle.
Fik lagt cirka 500 påskeliljer løg i dag, mangler så bare cirka 700, problemet er bare der hvor de blevet gravet op fra I foråret, den har jeg fyldt op med dem jeg lagde i dag . Har ellers sat dem tæt, og “solgt” nogle. Nå må til og tænke kreativt
Nogen der kender denne plante?
EDIT: Jeg har googlet mig frem til, det er en lykkekløver …
Shit Mind mig om aldrig at besøge dig - den lyder vildt farlig!
Har en del påskeliljer løg der skal sættes, døgnet har de sidste uger ikke haft timer nok og har det heller ikke før weekenden, nu er vi nået over 2 november, skal jeg bare smidde dem ud, og sige det var det, eller de der en håb for de alligevel kan sættes