Indtil d. 01.06, er det kommunen der ejer det. Er det svar nok?
Da jeg flyttede ind i 2006, havde vi buske i bedene foran vores opgange. To forskellige slags, i hver sin farve, og bedene var velholdte. Nu, hvis vi er heldige, blive der fjernet ukrudt en gang om året, og måske bliver den beplantning der er der nu, klippet.
Her flyder med affald over det hele, og intet bliver holdt længere. Jeg har brugt næsten tre måneder, på at vi fik ny pære i lampen over vores indgangsdør, så man kunne læse de sedler jeg har hængt op, om vores dørtelefon er i stykker, og døren nu er ulåst. De valgte at fjerne lukkedelen på døren, frem for at få lavet dørtelefonen, så nu klapper døren op og i, når det blæser.
Nu ser her sådan her ud, dårligt billede taget ud af mit køkkenvindue, hvor der bl.a. er et selvsået træ. Det håber jeg personlig bliver stående, for så kommer det til at skygge for mit soveværelsevindue.
Sådan ser der ud, ud af mit ene stuevindue. Den sofaseng, tror jeg det er, har stået der nogle uger nu.
Der hvor jeg har plantet mit træ, er et par meter fra et andet, selvsået træ. Ingen ide om hvad det er, men nu har det fået lov til at gro nogle år, og det passer mig fint, jo større det bliver, jo mindre ser jeg det grimme nabohus.