@MorTilKatja
Jeg er ikke I tvivl om du gør hvad du kan
En anden vil gribe det and på den måde en anden kunne
Og ja det er sommetider svært og formulere sig på skrift
Alle skiver på deres måde , hvor en læsere og forstår det på en måde, og en anden på anden måde
Vi skriver alle (tro jeg)
For at komme med ideer for Aslan hurtigst kommer hjem
@MorTilKatja jeg ved ikke, om du har skrevet det , men har du prøvet at hænge efterlysninger med et billede ud i nærområdet?
Håber så at folk vil reagere,hvis de ser en ukendt sort kat i ders nabolag
Jeg har ikke haft overskud til det, men har delt billeder i flere lokale grupper og folk har delt i grupper jeg ikke er i…
Desværre er ser åbenbart mange sort/hvid katte der er i området, de har dog alle haft blis.
Jeg har spurgt folk der bor i området og de har sagt det videre. Jeg mødte hvertfald en idag der spurgte om jeg havde fundet min kat, og jeg har hende ikke på facebook og har ikke talt med hende om det.
Skålen inde i opgangen foran min dør var tømt her til morgen. Mistænker dog at det er ham på øverste etage der har haft besøg af en hund, og ikke lige ringet/banket på da hunden spiste maden, for skålen var helt ren, og SÅ ren har mine katte aldrig gjort en skål
Så den er fyldt op igen og jeg har sat et skilt op, med de lige skal ringe/banke på.
Fælden var tom, dog var tæppet faldet lidt ud, ved dog ikke om det var været en lidt modig husskade.
Alt maden var der stadigvæk, det samme med vandet (har sat både mad og vand i buret)
Igår lærte naboen i den anden opgang hvordan fælden fungere, så han kan lukke katte ud der ikke er Aslan (Han vil skrive/ringe hvis han gør det)
Simba er stadig klingy, og går ikke og piver som han plejer, om det er fordi jeg kommer til at give for meget foder, så han er mæt i længere tid, ved jeg ikke .
Men kan hvertfald se hans slankekur er røget
Så jeg skal lige have fundet den gyldne mellemvej igen. (Ved Aslan delte de en vådfoder og de fik en håndfuld tør til deling flere gange om dagen)
Hold da op, for en god nyhed! Jeg får helt gåsehud nu. Jeg frygtede godt nok det værste efterhånden. Hvad siger han til at være hjemme? Og hvad siger Simba?