At glæde sine børn

Om morgenen er der altid “store spindetid” hjemme hos os. Alle kattene skal kæles, når uret har ringet.
Når jeg så har været i mad og smurt mad, skal ungerne vækkes. Specielt Fie og Malthe er med på den tur - de gør en stor indsats ved at stå og spinde børnene ind i hovedet.

I morges var den lille røde killing også med, da Luna skulle vækkes … Nuiiii, hvor var han bare nuttet Han kartede runde i hendes hår, rullede sig, spandt højlydt, gnaskede lidt på håret og synes i det hele taget, at hun var helt, helt super fantastisk dejlig :inlove:

Jeg har jo slet ikke haft fortalt børnene om min beslutning om at beholde ham og da han væltede rundt der, spurgte Luna så bedende om vi ikke nok kunne beholde ham :bebe:
Og så gav den flinke mor naturligvis efter og vi fik dermed en ekstra kat i huset :wink:

Han hedder Abbellimento på stamtavlen, så vi har besluttet, at det daglige kaldenavn bliver Mentos - en lille frisk fyr :slight_smile:

Åååhhh hvor super dejligt at høre:wehuu: og han lyder også bare så skøn:wehuu: dejligt at han bliver hjemme og dine børn får sig en ekstra kælepot og morgen vækker:wehuu:

Åååååå! hurra :smiley:

Ja lad dog barnet:-)

Vivi-barnet altså:-)

Tillykke med din dejlige kat! Han ER skøn!

Den morgen-seance lyder helt fantastisk…man får helt lyst til at overnatte…-høhø.

hvme vil ikke gerne være barn hos dig sådan en morgen :slight_smile: -wehuu

tillykke med Mentos

-kramer

Du skal være så velkommen, men du skal nok indstille dig på, at det ikke kun er om morgenen de er i sengen … har pt 6 katte under dynen om natten svedesmiley

Der kom lige mange point ind på “mor-kontoen” dér :stuck_out_tongue:

Jeg kan godt forstå hende, for han er også skøn :wehuu::wehuu:

Er det ham den lille haleknæk-fyr?

Gud hvor fedt! Han er da også bare en lille charmerøv! Jeg kan godt forstå du beholder ham. Smukke lille dreng.

Fantastisk smuk farve, og ja kald mig bare underlig, men jeg synes haleknækket gør ham ekstra nuttet :smiley:

[QUOTE=Gry Gressbakken;101024]Er det ham den lille haleknæk-fyr?
[/QUOTE]

Ai … altså, jeg er da så meget opdrætter, at jeg ikke beholder en kat, der ikke skal bruges i avl.
Det er da ham den anden :slight_smile:

Hahaha!

Så må du invitere på besøg igen :stuck_out_tongue:

Jeg må se ham en dag hvor han ikke er smidtmas så han ikke ligger og sover. Ja der er jo ingen tvivl i mit sind.

Havde jeg pengene og tilladelsen så havde ham den lille haleknækker et nyt hjem hos mig :smiley:

Tillykke med den lille beholder :thumbup:

HA HA HA det er selvfølgelig også en god måde at score points på hos ungerne :tihi:

Tillykke med valget :thumbup:

Jamen stort tillykke med din nye misser. Håber dine børn vil få meget glæde af den hver margen. Må vi da lige få et billede af det lille vidunder.

Sådan et vækkeur vil jeg også have…Øh nå ja jeg har jo Xena, men så vil jeg have to;o)
Det var dejlig læsning om jeres morgenritualer og dejligt den lille mis bliver.
Knus Elin

Det er ham I allerede har set utallige gange :ups:

ÅHR hvor er han bare skøn :love:

Tillykke med den lille beholder

Som forlængelse af en anden tråd kan du så ikke lige fortælle mig om han er vildt farvet eller sorrel Vivi? Jeg gætter på Sorrel - uha nu falder der vsikkert brænde ned.

Det er helt korrekt - han er sorrel :slight_smile:
Havde han været vildtfarvet, ville “toppen” på hovedet have været mørkebrun.

Tak Vivi - jeg har lært noget