[QUOTE=Henriette;541880]Du har ikke overvejet at skifte kattegrus… Her lugter det ikke selvom der er flere der deler bakke, vi har aldrig døre lukket i huset…
Ellers vil jeg sige vent til sommer med at tvinge ham til at tisse ude…[/QUOTE]
Jeg har prøvet en masse forskellige! Også de helt dyre men synes de er FOR dyre og så lugter der alligevel!
[QUOTE=galath;541884]Stakkels mis. Det lyder brutalt 
Hvad for noget grus bruger du? Jeg har to kattebakker, som står i ude i min gang. Hos mig er der ikke noget, der lugter - slet ikke efter jeg er gået over til en rigtig god kvalitet grus. Og selv om det da helt sikkert ikke er en decideret fornøjelse, så er det heller ikke klamt at gøre bakkerne rene. Det er ret simpelt lige at løfte klumperne ud med en skovl.
Men jeg synes jo også, at mine katte giver mig så meget, at jeg ikke har nogen problemer med, at der også følger sure pligter med at have dem :)[/QUOTE]
Du får det til at lyde som om jeg ikke elsker min kat!
Bare fordi jeg ikke synes det er skide skægt at samle lort op betyder det da ikke at jeg ikke elsker mine katte!!!
Jeg arbejder i en børnehave for tiden, og jeg synes det er MEGA klamt at skifte lorteble men jeg holder da af børnene alligevel! Og helt ærligt hvis jeg mødte en der elskede at skifte ble eller gøre bakke ren så ville jeg nok gå i en stor bue udenom (og evt. anmode dem at finde et andet job).
AUCH! :S og den synes du var fair??
[QUOTE=•~ Rikke ~•;541889]Ja hvilket kattegrus bruger du så, for her stinker det heller aldrig ;O)
Jeg bruger selv Extreeme Classic og det er et super godt produkt… Det er drøjt i brug, da man bare skal fjerne klumperne, og så bundskifter jeg hver 2-4 uger afhængigt af nødvendigheden ;O)
Det koster lidt, men det kan sagtens betale sig både med hensyn til lugt gener og arbejdstid ;O)
[/QUOTE]
Lige nu bruger jeg det klumpende fra Fakta, jeg synes det er lige så godt som alt det dyre men meget billigere! Synes kattelort stinker uanset hvilket mærke grus jeg har brugt!
Ej faktisk brugte jeg noget med krystaller engang, der var ret godt og ikke stank så meget…men det er altså ALT for dyrt i fht. min sparsomme SU!