Atp?

[quote=Eva;139457]Hvordan får man fingre i disse penge?

Jeg ved ikke, om jeg har nogen til gode, men hvis jeg har, vil jeg da gerne have dem udbetalt.

:wehu::wehu::wehu::wehu::wehu:[/quote]

-fin-fin-fin

Eva… dit ordensmenneske…grænsende til det autistiske :fløjte:

Hen og bladr i mappen, hvor alt sidder i dato-orden og find Pensionsoversigt 2007 frem - så ved du, hvor meget du har tilgode.

:ok:

[quote=Therese;139475]-fin-fin-fin

Eva… dit ordensmenneske…grænsende til det autistiske :fløjte:

Hen og bladr i mappen, hvor alt sidder i dato-orden og find Pensionsoversigt 2007 frem - så ved du, hvor meget du har tilgode.

:ok:[/quote]

Har jeg fået sådan én?
Det erindrer jeg ikke - jeg er en klummer til det med papirer, de ligger lidt her og lidt der. :ups:

[quote=Ann K;139473]Bare vi kan få grabberne i dem!!! :smiley:
Fik den fantastiske besked igår eftermiddags at gasfyret “ikke har det spor godt”! :S
Så de der 16000 kr -what vi nu skal hive op af lommen for at få opsat vandvarmer i stedet, vil det være darjligt, at få ind på kontoen igen i løbet af året! :thumbup:[/quote]

:):):slight_smile:

Ja, nogen gange bliver ens bønner hørt - og der kommer lidt manna fra Himlen.

-engel

Hvis du har kørt på frikort i hele perioden, tvivler jeg på det - det er trods alt nogle penge, der er blevet tilbageholdt fra folks løn ligesom skat :slight_smile:

[quote=Eva;139478]Har jeg fået sådan én?
Det erindrer jeg ikke - jeg er en klummer til det med papirer, de ligger lidt her og lidt der. :ups:[/quote]

-LOL-LOL

Man får sådan én hvert år, så du har helt sikkert en liggende…find-den-find-den…løb-jøb-løb…

:slight_smile:

Jeg er kold som et glasøje… juni står for døren…hvor er det dejligt for familier med børn, at de kan få en extra skilling til ferien…

:wehu::wehu::wehu:[/quote]

Ja læste lige i en gratisavis at Apollo rejser regner med at få 50 mio. ind pga. udbetalingen af de penge… Altså udbetaling af penge = folk tager på daarjlig ferie… (Vi har nu bestilt vores allerede tilbage i dec., meen hva pokker… :tihi:)
De har haft et salg som var 15% mindre i år end sidste år ved denne tid… SÅ de ser vist frem til det…

Men er ret sikker på at jeg har haft skattekort noget af tiden… Var en hårdtarbejdende lille teengager, så det kunne ikke betale sig i længden :stuck_out_tongue:

[quote=Therese;139482]-LOL-LOL

Man får sådan én hvert år, så du har helt sikkert en liggende…find-den-find-den…løb-jøb-løb…

:)[/quote]

Det er lettere at vente på brevet !

:p:p:p:p

[quote=Therese;139479]:):):slight_smile:

Ja, nogen gange bliver ens bønner hørt - og der kommer lidt manna fra Himlen.

-engel[/quote]

Jeps… jeg har så ikke rigtig nogen ide om, hvor meget det kan blive til, hvis vi lægger både mine og Jans Sorte Penge* sammen.
Men selv om det skulle vise sig at være over 40000 kr, som et nyt gasfyr vil koste, så skal de altså ikke bruges til det!!!
Heller ikke selv om Jan forsøger sig med argumentet om, at det er synd for LEO, at gulvvarmen på badeværelset forsvinder :smiley:

  • SP (Særlig Pension) har altid heddet Sorte Penge herhjemme… på den første lønseddel, hvor der stod fratræk for SP, spurgte Jan sin tillidsrepræsentant, hvad bogstaverne dækkede over… TR’eren stod lidt og funderede - og sagde så “Sorte Penge”!!! :smiley:

[quote=Ann K;139492]Jeps… jeg har så ikke rigtig nogen ide om, hvor meget det kan blive til, hvis vi lægger både mine og Jans Sorte Penge* sammen.
Men selv om det skulle vise sig at være over 40000 kr, som et nyt gasfyr vil koste, så skal de altså ikke bruges til det!!!
Heller ikke selv om Jan forsøger sig med argumentet om, at det er synd for LEO, at gulvvarmen på badeværelset forsvinder :smiley:

  • SP (Særlig Pension) har altid heddet Sorte Penge herhjemme… på den første lønseddel, hvor der stod fratræk for SP, spurgte Jan sin tillidsrepræsentant, hvad bogstaverne dækkede over… TR’eren stod lidt og funderede - og sagde så “Sorte Penge”!!! :smiley:
    [/quote]

-LOL-LOL-LOL

Genial fætter, ham.

:ok:

Jubiii … endelig fandt jeg papiret - godt nok fra 1. januar 2007 (har vi indbetalt senere end det?).

Lige knap 26.000 står der. Men lidt øv jeg så skal betale 50% i skat, men vel kun for beløbet over de 15.000 kr.?

[quote=Vivi_Fletcher;139498]Jubiii … endelig fandt jeg papiret - godt nok fra 1. januar 2007 (har vi indbetalt senere end det?).

Nej, de stoppede vist allerede med det tilbage i 2003 :slight_smile:

Lige knap 26.000 står der. Men lidt øv jeg så skal betale 50% i skat, men vel kun for beløbet over de 15.000 kr.?[/quote]

Du skal betale 35% af de første 15.000 og 50% af resten. Jeg kan afsløre, at slutresultatet ligger lige omkring de 15.000 ned i egen lomme (min saldo hedder 26.500) :stuck_out_tongue:

Hold da kaje…efter meget roden og ragen i min E-boks og på både skat og atp’s hjemmesider fandt jeg det jeg ledte efter.

Og sørme om der ikke stod 5042 og 95 ører på kontoen pr. 1. januar 2008…med lidt privat spæden til kunne mor her måske få det nye kamera hun drømmer om til sommer…med mindre selvfølgelig Skat også kan komme og “stjæle” dem til betaling af mit studielån ligesom de gør med min restskat hvert år.

[quote=Vivi_Fletcher;139498]Jubiii … endelig fandt jeg papiret - godt nok fra 1. januar 2007 (har vi indbetalt senere end det?).

Lige knap 26.000 står der. Men lidt øv jeg så skal betale 50% i skat, men vel kun for beløbet over de 15.000 kr.?[/quote]

:wehu::wehu::wehu:

Wuuuu-Huuuuu og glædelse på dine vegne

:wehu::wehu::wehu:

Så gi’r hun nok en lille én…en lille én… en lille én…

-skål-skål

-what-what-what-what

[ul]
[li]
[/li][/ul]

Vi har i øjeblikket problemer med log ind på grund af stor belastning.

Vil du se din SP-saldo?
Du kan se saldoen på din SP-opsparing:
[ul]
[li]i e-Boks, hvis du er kunde. Du har adgang til e-Boks med din netbankkode eller med digital signatur. Hvis du endnu ikke er kunde i e-Boks, tilmelder du ATP i e-Boks på www.eboks.dk, så sender vi pensionsoversigten med det samme.
[/li][li]på pensionsoversigten fra ATP for 2007 - udsendt i efteråret 2008.
[/li][li]Du er også velkommen til at ringe til os og få oplyst din SP-saldo på telefon: 70128000.
[/li][/ul]
Vær opmærksom på at muligheden for frivillig udbetaling af SP ikke er vedtaget endnu. Udbetalingen vil tidligst kunne ske efter 1. juni 2009.
Du vil få nærmere information fra ATP om dine muligheder, hvis forslaget bliver vedtaget.

Er du interesseret i andet end din SP-saldo, så gå direkte til www.atp.dk

-what-what-what

NU kører hjemmeside igen… men har vi været for hurtigt ude ???

Svar ASAP !!!

-what-what-what

Jeg er 22. troede faktisk man kunne se det her på!

Jeg har haft fritidsjob hvor jeg har betalt skat af det. Men er det pengene der bliver udbetalt helt frem til nu her, for så skulle jeg da gerne få lidt penge!?

Tina - hvad er det for noget med at de tager rest skat til SU-lån?? det håber jeg da ikke de gør ved mig for har lige fået sat min skat op til 43% for at få lidt ekstra til mig selv!! ØV!!!

[quote=Bamse;139512]Jeg er 22. troede faktisk man kunne se det her på!

Jeg har haft fritidsjob hvor jeg har betalt skat af det. Men er det pengene der bliver udbetalt helt frem til nu her, for så skulle jeg da gerne få lidt penge!?

Tina - hvad er det for noget med at de tager rest skat til SU-lån?? det håber jeg da ikke de gør ved mig for har lige fået sat min skat op til 43% for at få lidt ekstra til mig selv!! ØV!!![/quote]

:):slight_smile:

Nej, det er penge fra 1998-2002 - tror jeg nok…els kommer vores unikum Mette og giver os det rigtige svar.

:kryds:

Så gi’r hun nok en lille én…en lille én… en lille én…

-skål-skål[/quote]

Nah … hun bruger nok det hele på kattesenge og burgardiner fra Skattekat-Design :fløjte:

-sover-sover

In your dreams…maybe… :tihi: