Attendorn- tica. Støt så det ikke aflyses

https://www.i-tica.com/en/component/toes/shows#show190
hvis nogle vil have et lavt count så støt dette tyske show. husk lavt count = bedre chance for finaler. Pt er der kun 14 katte tilmeldt de vil op på mindst 50 ellers annuleres showet.
Så kom med og støt dem. Det er også gode dommere de har fået fat i :smiley:

pt er count kun på:
3 killinger, 10 fertile og 1 kastrat.

Håber at se flere danskere dernede er jo dejlig tæt på:kryds:

Desværre har de ikke dommere jeg kan bruge. Og et lavt count kan jeg da slet ikke bruge :thumbdown:

Kommer jo an på hvad man jagter om det er en RW eller en IW eller individuelle titler. Til RW kan 10+ katte være udemærket da du så har større chance for flere høje finaler.
Men virker dommerne ikke for dine katte nej så er det jo ikke relevant

der skal være mindst 50 og så er count 3 gange så højt.

[QUOTE=tzari;1196411]Kommer jo an på hvad man jagter om det er en RW eller en IW eller individuelle titler. Til RW kan 10+ katte være udemærket da du så har større chance for flere høje finaler.
Men virker dommerne ikke for dine katte nej så er det jo ikke relevant[/QUOTE]

Til en RW eller IW så er det langt bedre at gå efter et højt count, for jo højere count jo højere på point får man hvis man kommer i en finale. :slight_smile:

Da vi campaignede Dille til hans RW gik vi uden om de shows der havde en lavt count dengang :slight_smile:

Før man har 50 finaler tæller alle finaler.
Er der 10 katte giver en 1 plads 200 point, er der 25 giver en 1 plads 215 point.
dvs 15 point mere men chancen for en top 5 placering er væsentlig bedre med 10 katte end med 25.
Så på den måde kan det godt betale sig pånær hvis du har en kat af IW kvalitet, der tager ALLE finaler ligegyldigt count.
Jeg har f.eks ikke råd til mange show(havde f.eks kun 5 sidste sæson dvs kun ca 60 chancer for finale) så derfor vil jeg da hellere have et count på 25 end et count på 60 da der så er bedre chance for flere finaler og ja første 50 finaler tæller: Så er 5x200 bedre end 2x 256.
Men ja 10 er få katte men da de vil op på mindst 50 og de fleste katte på tyske show er fertile vil count jo nok ende oppe nær de 25 når de 50 katte er nået.
Men kommer jo an på hvormange show man har råd/overskud til på en sæson.

Jeg går så efter dem der er fysisk og økonomisk mulige for mig.

Som Vivian skriver kommer det vel an på antallet af finaler også.
Eddie blev sidste sæson nr. 25 alter med kun 2 udstillinger - heraf en lille med lavt count.
Han fik i alt 18 finaler og var kun 471 points fra plads nr. 20.

I år regner jeg med han kommer på de 4 udstillinger i Danmark - heraf også den i Rødovre som nok ikke får så stort et count, så må vi se om det rækker til top 20 :slight_smile:

Vi kan så ikke tage det tyske Show, da vi udstiller i Lübeck den weekend i Fife-regi.

Udstillingen i Rødovre er desværre blevet aflyst, da det ikke har været muligt at skaffe bure :frowning:

Æv det er jeg ked af :frowning: Jeg vil da ellers gerne købe et bur.
Jeg regnede med at Hawaii skulle have sin debut der.

[QUOTE=Wijelo;1196537]Æv det er jeg ked af :frowning: Jeg vil da ellers gerne købe et bur.
Jeg regnede med at Hawaii skulle have sin debut der.[/QUOTE]

Uanset indsamling bliver de nye bure først leveret til november udstillingen :slight_smile: Så det er absolut stadig muligt og relevant at støtte :slight_smile:

Er lige gjort, så det ikke kun blev ved tanken. Har dog pt.kun råd til ½ dobbeltbur.

Jeg er sikker på, at alt tæller :smiley:

Alle bidrag er meget velkomne og modtages med tak. Aflysningen viser jo tydeligt, hvorfor det er bydende nødvendigt, at klubben får egne bure, desværre.

Har man i bestyrelsen forsoegt med kontakt til de smaa specialklubber som fx Bicolouren og Silverkatten?
De har egen burpark og vil sikkert gerne tjene en skilling paa udlejning…

Åhh ja - prøv at se om der ikke kan findes en løsning. Jeg har sådan glædet mig til den lille udstilling :slight_smile:
Det kan også være nogle har bure derhjemme, som kan lånes.

RC havde desværre brug for et bindende svar nu, så der er ikke mulighed for at afsøge alternative muligheder. Desværre.

Vi skal have egne bure, og kan kun opfordre til, at man bidrager, hvis man fortsat gerne vil have muligheden for TICA-shows i Danmark.

18 katte i Attendorn nu :slight_smile: håber vi når det har set frem til det show her LÆNGE nu:)

[QUOTE=Wijelo;1196530]Som Vivian skriver kommer det vel an på antallet af finaler også.
Eddie blev sidste sæson nr. 25 alter med kun 2 udstillinger - heraf en lille med lavt count.
Han fik i alt 18 finaler og var kun 471 points fra plads nr. 20.

I år regner jeg med han kommer på de 4 udstillinger i Danmark - heraf også den i Rødovre som nok ikke får så stort et count, så må vi se om det rækker til top 20 :slight_smile:

Vi kan så ikke tage det tyske Show, da vi udstiller i Lübeck den weekend i Fife-regi.[/QUOTE]

Hvis man har over 50 finaler så betyder countet ikke det store, men hvis man har mindre end 50 finaler, så jo højere pointscore man får jo bedre placering opnår man på listen til en RW/IW. Især i slutningen af showsæsonen er det vigtigt at man har en flot pointscore for det er de sidste 2 måneder dvs marts til april hvor mange af dem som man ikke har set rykke sig særlig meget pointmæssigt men som ligger inden for de 20 bedste faktisk rykker sig fordi de har været ude og showe på et par shows med højt count. Så jo højere point jo bedre placering til en RW :slight_smile:

Et højt count og en god placering i finaler er også med til at rykke de mindre gode placering ud af de 50 finaler man måske allerede har :slight_smile:

200 point er nu engang bedre end 0 point. og hvis der er MEGET højt count vil man have dårligere chance for en finale end ved moderat count.
Som jeg skrev er 5 placeringer til 200 point flere point end 2 placeringer til 256 point.
OVER 50 finaler SÅ betyder countet en del da man så skal forbedre de foregående finalers point

[QUOTE=MoMo;1196828]Hvis man har over 50 finaler så betyder countet ikke det store, men hvis man har mindre end 50 finaler, så jo højere pointscore man får jo bedre placering opnår man på listen til en RW/IW. Især i slutningen af showsæsonen er det vigtigt at man har en flot pointscore for det er de sidste 2 måneder dvs marts til april hvor mange af dem som man ikke har set rykke sig særlig meget pointmæssigt men som ligger inden for de 20 bedste faktisk rykker sig fordi de har været ude og showe på et par shows med højt count. Så jo højere point jo bedre placering til en RW :slight_smile:

Et højt count og en god placering i finaler er også med til at rykke de mindre gode placering ud af de 50 finaler man måske allerede har :)[/QUOTE]

Hmmm i mit lille hoved ser jeg det altså omvendt. Har du allerede 50 finals er det vigtigt med højt count, for der kan man vel udskifte et resultat fra en final med dårligt count til en med bedre og dermed forbedre sin score. (Det er vel de 50 bedste Finals som tæller ?)

Har man som Eddie havde kun 18 Finals, vil top placeringer på en udstilling med lille count vel betyder mere en placeringr sidst i en finals med højt Count.
Og kan man ikke rejse er muligheden for 9 finals på en lille udstilling vel bedre end ikke at få nogen points overhovedet.

Havde Eddie bare haft 3-5 finals mere i sidste sæson havde han nået top 20 og dermed RW, så helt umuligt er det jo ikke med små udstillinger, i hvertfald ikke når man er kastrat :slight_smile: