August mistanker

Skofus: Damned - jeg burde have vidst der stak noget under det med manglende natmad! Pludselig befinder man sig hos den flinke dyrlæge igen, falder i søvn midt i det hele selv om der er SÅ mange spændende ting at pille-rode-rage ved der! Fik mine bihuler spulet rene, så det ligefrem kom ud af tårekanalerne - tobenene var vældigt tilfredse, så er de jo i hvert fald ikke på nogen måde stoppede. De påstår at det ikke var hjernen der løb ud (“I hvert fald ikke de røde dele af det” sagde dyrlægen om et par bloddråber!) - nu ligger jeg så her og undrer mig over hvorfor det skal være et problem at jeg har lidt bihulebetændelse, bare fordi jeg nogle gange sætter en 5 sm. grøn snotklat på væggen? Tsk, tsk - toben er simpelthen så sarte! Hundekunster, I må vente til jeg får bedre tid og energi i eftermiddag, men jeg lover at jeg ikke glemmer jer - jeg lover højtideligt at sørge for I alle bliver udført inden dagen er slut.
White Magic: Fnis - jeg er sikker på at det ikke ligefrem er overskud af hjerneceller der gør, at du får kraniet skyllet engang imellem :høhø: Det er sikker straffen for at kalde os andre blonde :muhaha:

Vi flytter gør vi ! Finder et sted som gerne vil give os tørkost.

Pocce, Richard, Socks og Mathilde.

  • som lider under at der kun er vådmad i skålene i øjeblikket pga othellos operation.

LAD SÅ VÆR!!!
Det solcreme LUGTER altså - og det klistrer på mine ører!!!
jeg er ligeglad med, at du siger jeg får røde ører - gå VÆK med det klistrede stads!

:pote: en meget utilfreds Unni, som bare vil sidde ude i solen i fred uden det skidt på sine sarte ører! NÅ!

Ude på det store badeværelse der flyttet en flok dræbermaskiner ind:uha:
og det værste er at de allerede har fanget en stor flot sort kat ligesom mig - jeg kan ikke komme den til undsætning uden selv at blive fanget af de der dræbermaskiner… Hver gang jeg nærmer mig deres bur de har fanget den flotte sorte i så stormer dræbermaskinerne hen til nettet og rejser sig faretruende op af det :surrender1:
De efterligner tilmed de lyde jeg sagde da jeg var lille :S De er udspekulerede de dræbermaskiner

:pote:
My

:venter::venter:

. o 0 nu er de F****** ved at sætte stilladser op ved alle MINE stuevinduer…

. o 0 min mor synes, at det er skøøøøønt med nye vinduer…

. o 0 men jeg ved, at hun ikke vil have åbne vinduer om natten, mens de er der - og jeg elsker at sidde der om natten ved et åbent vindue og nyde nattens kølige luft…

Silke-pige

Orv Manner… vi holder FEST!!!

:partytime::partytime::partytime::partytime:

Ann kalder det ganske vist “oprydning af køkkenskabe” og ser sådan her ud :surrender1::argh: når jeg kommer til at hjælpe forkert … men noget der er så SJAWT, er altså fest!!!

:pote: Oddy:

Ann vil da ikke have NOGEN ude i køkkenet, når hun knokler derude! Det ved alle da… Nå, hva’ han lærer det nok en dag… ligesom os.

:pote: Resten af Banden…

Nexus: Klap i, Skofus, med dit klynken! Kan godt være du mangler lidt bag pandebenet lige nu - jeg hørte dyrlægen kaldte dig “Hellerupdrengen” fordi du er så forkælet at du ikke vil sidde pænt, når du bliver stukket? Tøsenjungs! Men JEG - jeg mangler noget bagi nu som med garanti ikke kommer retur! Du skulle nødigt klynke, dit bihuleproblem kan jo godt træffe at være der allerede igen imorgen.

White Magic: Og således kan der være mange fordele ved at være lidt blond og ikke absolut skulle stikke næsen i absolut alting man får øje på :slight_smile:

ok - ved I godt hvor KEDELIGT det er at køre i bus? helt ærligt altså - man ligger bare her i en transportkasse og KEEEEEDER sig!
OG så siger hende mennesket endda, at vi skal med tog også :? vi plejer da at køre i bil efter busturen :? Sig mig en gang - sku vi ikke hjem til de andre mennesker som har hende der Katja - der hvor vi kommer ud og gå i snor på en kæmpe mark? vi plejer da ikke at køre i tog for at komme derhen… Har jeg overhovedet kørt i tog før :? Hvad ER et tog :?
I det mindste ligger jeg sammen med Yasha - for jeg synes godt nok at bus er kedeligt, men alle de fremmede mennesker og det der tog-noget er altså lidt farlige! så jeg er glad for at ligge sammen med Yasha, ja jeg er så! :slight_smile:

:pote: Unni

Hun er et tøsebarn hende Unni!!! og snotdum nogle gange! Selvfølgelig skal vi hjem til der hvor vi går ture på marken! :slight_smile: Og togture er faktisk ofte sjovere end busture, for de bumper og hopper ikke sådan som bussen gør. og det er endda det grønne tog vi skal med - der er plads til at vi kan sidde ved siden af mennesket oppe på sædet - ikke ligesom de der hvide tog, hvor en sur mand kom og sagde, at jeg skulle være mellem sæderne nede på gulvet… FNYS den mand vidste tydeligvis slet ikke hvor vigtig jeg er! Men i de grønne tog er der god plads og søde mennesker, som værdsætter mig tilpas meget :smiley:
… men det havde nu været sjovest at køre bil - jeg kan altså godt lide at køre bil! :slight_smile: især når jeg må komme ud af kassen og en eller anden vil nulre mig respektfuldt på maven imens :slight_smile: Det kan man ikke i hverken bus eller tog siger mennesket. Noget med hun er bange for jeg stikker af - og Unni bestemt synes jeg skal ligge og holde hende i poten hele vejen…

:pote: Yasha

Yiiiiihaaaaaa!!! :hyp: Så skal der leges!

Mit menneske var så fræk at gå fra mig her til morgen. Så jeg måtte lige ligge lidt på hende før jeg kunne gå igang med at lege. :venter:

:pote: Fanni

Altså! :argh: Mit toben opfører sig altså underligt med mellemrum. :surrender1:

Nu har hun igen gået tur med brummemonsteret i hele lejligheden. Men jeg lader mig ikke skræmme så let! :muhaha: Jeg holdt øje med den fra min elskede sofa, som den heldigvis ikke kom op på. Den holder kun på gulvet.

Jeg har dog tilgivet mit toben, for hun gav mig en af de lækre kødstænger, som hun ellers er noget nærig med. :savle: Som belønning lægger jeg mig på hende igen. :muhaha:

:pote: Fanni

Weeeeee! :juhu:

Tobenet og jeg har lige leget den leg, hun kalder “vande blomster”:yatta:. Tobenet hælder vand på blomsterne, så jeg kan fange de sjove bobler det laver, når vandet forsvinder :juhu:

Og nogle gange kommer der så også vand ud af bunden af krukkerne, og så løøøøøber toben og jeg så hurtigt vi kan ud i køkkenet og tilbage til stuen igen, inden tobenet tørrer vandet væk, med den klud, hun har fanget! Det er sjaaaawt:-):yatta::breakdance::yatta:

:pote: Sigga

Yasha - du skal bare sige at du vil have sele på når I kører langt.
Når jeg kører i bus med mennesket sætter hun min kasse med lågen mod hendes ben, og åbner så lågen nok til at hendes hånd kan komme ind, men jeg ikke kan komme ud…:ups:
Og så har jeg selen om maven, så hun kan klikke snoren på, hvis hun synes det er nødvendigt…

:pote: Buster

[QUOTE=louiseogbuster;1105832]Yasha - du skal bare sige at du vil have sele på når I kører langt.
Når jeg kører i bus med mennesket sætter hun min kasse med lågen mod hendes ben, og åbner så lågen nok til at hendes hånd kan komme ind, men jeg ikke kan komme ud…:ups:
Og så har jeg selen om maven, så hun kan klikke snoren på, hvis hun synes det er nødvendigt…

:pote: Buster[/QUOTE]

Altså, man skal da bare gøre som mig! Når vi er ude at køre så åbner mit menneske bare klappen i midten af tasken, og så kan jeg ligge der og blive nusset over det hele mens vi kører! :rock:

:pote: McCoy

[QUOTE=Eife;1106016]Altså, man skal da bare gøre som mig! Når vi er ude at køre så åbner mit menneske bare klappen i midten af tasken, og så kan jeg ligge der og blive nusset over det hele mens vi kører! :rock:

:pote: McCoy[/QUOTE]

Jeg kan også sidde og kigge ud, men jeg er alligevel spændt fast med sikkerhedssele, så hele tasken følger med, hvis jeg får lyst smutte ud af toget eller bilen. Smart. :slight_smile:

:pote: Rags

[QUOTE=FinnFrode;1106087]Jeg kan også sidde og kigge ud, men jeg er alligevel spændt fast med sikkerhedssele, så hele tasken følger med, hvis jeg får lyst smutte ud af toget eller bilen. Smart. :slight_smile:

:pote: Rags

[/QUOTE]

Smart??!!??!! Næh, Rags - ved du nu hvad, dit menneske har da vist hjernevasket dig. Smart ville være at lade, som om man var rigtig fint tilfreds med at sidde stille og roligt, så mennesket slet ikke spændte én fast - og så smutte :muhaha:

Der findes faktisk regler om fiksering og ikke mindst indespærring, har vi hørt - så vi skal nok gøre opmærksom på, hvor stor en uret og ydmygelse vi lider, når vi bliver smidt i sådan en kasse :rock: Det hjælper godt nok ikke, men i det mindste giver vi mennesket hovedpine :muhaha:

:pote: Asani og Chili

Hjernevasket? Jeg var godt nok i bad i går, men de vaskede da kun udenpå…:?

Og så vil I sikkert også sige, at det var forkert af mig at sidde stille og finde mig i at blive smurt ind i alt muligt og skyllet med vand bagefter, men det er altså noget, hedder wellness. Og jo mindre man brokker sig, des hurtigere er det overstået. :smiley:

:pote: Rags

Puha, det er altså hårdt at være en VILD og faaaaarlig Korat-mis! :rock: :hyp:

:pote: Fanni

Mine drenge er væk… jeg har ledt lidt og kaldt på dem, men der ER altså væk. Toben siger de er hos nogle andre toben, og så passer det jo nok. Men noget godt er der nu kommet ud af det… Vi er nu tre pigemisser i huset og hu hej, hvor det går :smiley: Vi er ved at lære Lucky, hvordan rigtige piger leger, men han er ikke så skarp :tihi:
:pote: Dione

SUK! de eneste der er værd at bøfle er væk :frowning: Der er kun tøser tilbage, og CHRIST, hvor er de ååååååååååndede… De løber og løber og løber, og når jeg så stejler dem, bliver de helt hysteriske… Jeg vil have en mand at bøvle med, nej vent… det vil jeg egentligt ikke, for så er det noget med at pisse ovenpå og så bliver toben tosset…
Det er godt nok ille let at være mig!
:pote: Lucky

hvor er de andre ? De forsvinder en efter en, det er altså ikke betryggende ! Mor siger at min søster er rejst til noget der hedder Berlin ? Kedeligt er her i hvert fald. Og så ævler mor i telefon om at hun glæder sig til noget der hedder Vamdrup og bagefter til en tur til Lübeck. Og at jeg skal med sammen med tante Pelka. Gad nok vide hvad det går ud på ?
Hun strækker mig også, selvom jeg brokker mig og hun giver først slip når jeg lige holder en pause for at trække vejret. Bizart !

  • Odd Thomas

Øv, jeg er helt vildt kææææælen, også plejer jeg at veksle frem og tilbage mellem Ann og Jan, så jeg kan blive nusset rigtig meget…
Men nu hænger Emil, den store behårede BØF, hos Ann og spinder og rækker tunger og stamper, så jeg slet ikke kan komme til :hmpf: Og Ann smider ham i hvert fald ikke ned, når han sådan fedter sig ind på hende…

:pote: Oddebåtte Kælepotte

Ihhh… miiiin Ann :inlove:

:pote: Emil

Sol. sol. sol… masser af sol…

:pote: Ting

Nyder køligheden på fliserne i løbegården - inden solen også kommer her…
Og forsøger at undgå det store BØV, der mener at hans mad skal have flyveundervisning :dokdok:

:pote: Brian og Leo

nomnomnomnomnomnomnomnomn daggamle kyllere nomnomnomnomnomnomnom

:pote: Thane