August mistanker

. o O Hvorfor lægger Snehvide sig ind i busken, når solen nu omsider er kommet frem? :?

. o O Jeg bliver jo kun lidt lun, :slight_smile:

. o O men hun er så heldig at have en fin sort pels, der kan blive rigtig, rigtig meget varm. :høhø:

:pote:Rags

Hvor mange tunger mon den kat har:? :gruble:
Aura troede, kun det var slanger, der havde flere tunger

. o O Det var en underlig udstilling. Jeg fik ikke lov at kigge ud under rejsen, og turen på dommerbordet afveg fra det normale, for han stak mig i nakken og kiggede mig i munden og i ørerne. Og hunde var der også til stede i hallen! Underligt…
:pote: Rags

. o O Det var en underlig gåtur. Først blev jeg proppet i kassen, så blev jeg taget ud, barberet og stukket i. Så tilbage i kassen, hvorefter jeg endeligt fik lov til at gå tur. Men jeg skyndte mig altså bare ind, for mad havde jeg heller ikke fået siden i aftes. Underligt…
:pote: Snehvide

Toben drikker noget mørkt, varmt, mærkeligt lugtende væske hver morgen - det kan ikke være sundt eller smage godt, så jeg hjælper hende af med det ved at forsøge at grave det ned:ok: Det er sjovt nok ikke så populært, for Toben kan godt lide denne væske:S
:pote: Omaha som forsøger at redde Tobens liv fra giftige sager (som kaffe)

Så kan de lære det, jeg stjæler sugerøret fra han tobenets glas og aflevere det til hun tobenet så hun kan kaste det til mig, på den måde motionere jeg dem begge:muhaha:

:pote:Jeppe

Hvorfor er det kun Yankie der må komme i køkkenet? Og hvorfor er mor derude så meget? Hvorfor sover hun ikke inde i sengen sammen med mig?

forvirret

:pote: Cognac

Mmmm - sidde på tobenets skød og putte hovedet ind til hende og spinde - jeg eeeeelsker mit toben :hjerte: Det er ikke så tit jeg sådan har mulighed for at følge med på KG, men idag fik jeg næsten en halv times kiggen og lidt avislæsning. Det kan være svært at finde tålmodighed til når man sådan har kronjuveler, men idag havde jeg både tid og lyst, og det havde tobenet heldigvis også.
:pote: Helios

Årh nej… Min Maria har været rigtig stresset over at skulle arbejde rigtig rigtig mange timer på 5 dage… Det var hun så ked over, for hun var så bekymret for mig… :ked: Hun talte meget længe i den hvide dims som ryster løs indimellem… Jeg lå selvfølgelig helt op af hende og spandt, så personen hun snakkede med os kunne høre mig, og så vidste at jeg passede godt på hende:hjerte:… Maria siger a når hun skal arbejde alle de timer, så kommer hendes mor og tjekker mig :smiley: Hende kan jeg godt li… Hun eeeelsker nemlig at nusse min mave… også er hun rigtig go til a give mig en masse godbider :høhø:

Så nu er Maria glad igen… selvom jeg godt kan mærke hun er nervøs for a skulle arbejde så mange timer… Det kan hun nemlig ikk så godt tåle… Så jeg holder mig i nærheden af hende, og spinder løs hele tiden… Det er hun nemlig så glad for, også nusser hun løs på mig, og det kan jeg godt li… :inlove:

:pote: Nuller (nu som terapeut kat :D)

[QUOTE=Maria-Amalie;1109091]Årh nej… Min Maria har været rigtig stresset over at skulle arbejde rigtig rigtig mange timer på 5 dage… Det var hun så ked over, for hun var så bekymret for mig… :ked: Hun talte meget længe i den hvide dims som ryster løs indimellem… Jeg lå selvfølgelig helt op af hende og spandt, så personen hun snakkede med os kunne høre mig, og så vidste at jeg passede godt på hende:hjerte:… Maria siger a når hun skal arbejde alle de timer, så kommer hendes mor og tjekker mig :smiley: Hende kan jeg godt li… Hun eeeelsker nemlig at nusse min mave… også er hun rigtig go til a give mig en masse godbider :høhø:

Så nu er Maria glad igen… selvom jeg godt kan mærke hun er nervøs for a skulle arbejde så mange timer… Det kan hun nemlig ikk så godt tåle… Så jeg holder mig i nærheden af hende, og spinder løs hele tiden… Det er hun nemlig så glad for, også nusser hun løs på mig, og det kan jeg godt li… :inlove:

:pote: Nuller (nu som terapeut kat :D)[/QUOTE]

Ihh hvor er det godt at dit 2ben har dig Nuller. Du lyder til at være rigtig god som terapeut kat.

Potedask - Richard - som er hovedpude terapeut.

Han to-ben er ikke spor søde, så begynder de at drikke varme ting, der skal omrøres med en teske i stedet for et sugerør:mad:
Tilgengæld har hun to-benet puttet med mig i eftermiddag, hun lagde sig pænt så langt fra mig som muligt og god opførsel skal jo belønnes så jeg rykkede over og lå så tæt på hende at hun kunne mærke jeg lå ved siden af hende og lod hende endda få lov at holde om mig, fatter ikke hvorfor de syntes sådan noget er så hyggeligt…

:pote:Jeppe

Jeg vil bare ligge her i mit kradsetræ og sove hele dagen lang og få to-benene til at komme med sjove lyde, fordi de synes jeg ser dejlig ud:D

:pote:Mille

Så havde mennesket sat den kasse, jeg somme tider sovet i, op på bordet. Jeg hoppede ind i den og lagde mig fint til rette og kiggede sødt ud på hende - og SLAM! Så var jeg pludselig lukket inde bag tremmer, OG jeg blev løftet op og båret rundt på.

Herefter var der ingen ende på de ydmygelser, jeg blev udsat for. Apropos ende - den fik jeg også jaget noget op i. Jeg er åbenbart lige tilpas varm indeni :S

Jeg blev også stukket i nakken og klemt på maven og kigget i munden og ørerne, og mit menneske lod bare det andet menneske gøre det. Jeg var noget så vred og også rigtig bange og hoppede tilbage i min kasse, så snart jeg kunne, indtil jeg var tilbage der, hvor jeg kender det hele.

Heldigvis var min onkel Magic der og tog imod mig :hjerte:

I de sidste par uger har jeg set det svinde ind på hylden med LUX:blegne:
I dag tager mennesket så endelig ud for at fange noget mere til mig - og hvad kommer hun hjem med: Sølle 11 dåser!
Hun siger noget med at alle andre katte også vil have det gule og orange, så derfor er det svært at fange…
Men heldigvis fik hun da fanget lidt - ved nærmere optælling skulle der gerne være til ca. 4 uger nu :thumbup:

:pote: Buster

. o O Hvis man stiller sig og kigger kritisk på havestolene i lang tid,

. o O så kommer den tobenede og lægger hynderne på.

. o O Og så han man godt hoppe op og lægge sig. :slight_smile:

:pote: Rags & Snehvide

[QUOTE=FinnFrode;1109525]. o O Hvis man stiller sig og kigger kritisk på havestolene i lang tid,

. o O så kommer den tobenede og lægger hynderne på.

. o O Og så han man godt hoppe op og lægge sig. :slight_smile:

:pote: Rags & Snehvide[/QUOTE]

Ja her har vi opdraget tobenet godt på den konto… De ligger fast på stolene… Det mangler da bare…
:pote: Sugieh

[QUOTE=DK Sugieh;1109528]Ja her har vi opdraget tobenet godt på den konto… De ligger fast på stolene… Det mangler da bare…
:pote: Sugieh[/QUOTE]

. o O Det må de ikke her, for hunnen siger, at så bliver de våde.

. o O Men så kan de jo bare tage havestolene ind i stuen om natten.

. o O Så har vi også mere at lege med… :smiley:

:pote: Rags & Snehvide

Ihhh, hvor har mig og Moar puttet her til formiddag… normalt er det jo hende og Emil, der ligger i solen i vindueskarmen, men jeg mobede EMil væk, så jeg kunne ligge og putte med min Moaaaaar :hjerte: Jeg trængte sådan…

:pote: Oddy

Altså… han er nu sød, ham min lille baby, når han sådan opfører sig ordentligt…

:pote: Ting

Putter med miiiiin Jan :wehuu:

:pote: Leo

Nej, Ann - jeg vil ikke med over i stuen, jeg ligger fint her i vindueskarmen i soveværelset…

:pote: Thane

Sådan en hund er altså helt fin at putte sig med…

:pote: Brian og Emil…

(Her er meget meget stille… man skulle virkelig ikke tro at her bor seks katte og en hund!)

Jeg blev så glad i går, der kom nogle med en kattekasse, jubiii tænkte jeg, nu slipper vi endelig af med det store drog til Zambezi :thumbup:
niksen biksen, ud trimlede en killing, altså helt ærligt hvad vil min mor med sådan en tingest, når hun har mig :?

Hun siger at det er min lillesøster, tsk tsk det er ok med killingefoderet, men killingen kan hun godt sende hjem igen, det fjols til Zambezi synes at det er skønt med
sådan et lille kræ, men han er nu heller ikke den skarpeste kniv i skuffen.

Hilsen Betty (der liiige skal smage lidt mere på det dersens killingemad)

. o O Hvem f*nden har da også stillet kaffekanden med vand lige dér, hvor man løber? :dokdok:

. o O Jeg var lige ved at fange Rags, da den stod i vejen og væltede… :ups:

. o O Ham fik jeg ikke, men jeg fik en våd sok. :tihi:

:pote: Snehvide

Det var dælme på tide at jeg fik noget at spise… godt nok er jeg øm i munden, men det skal ikke forhindre mig i at guffe vådmamse!!!

:pote: Brian

Nu må hende der Karen godt snart smutte så jeg kan få de der spændende små størrelser i fred

:pote:
My