August mistanker

Hvem har slukket for solen og varmen? :fryser: Mit toben siger at det ikke er hende. Godt at hun er flink til at agere varmepude for mig. :wehuu: Det er rart at ligge under tæppet op ad hendes ben. :kat4:

:pote: Fanni

Jamen Ann… du må da kunne forstå at det altså er noget helt vildt meget spændende anderledes mamse at Brian har fået inde i sturdien…
Nej, det er ikke det samme som vi har fået oppe på spisebordet…
Brians lugter helt særligt godt - måske fordi det var det første, der kom ud af dåsen???
Så jeg er jo nødt til at stå og hive ov slide i sturdien forat komme ind til det der lækre gode mamse!

:pote: Thane

Så giv dog det store DROG min madskål!!!
jeg er såååå trært og orker simpelthen ikek at skulle høre på al den ballade!

:pote: Brian GAB

Er det en fugl, er det et fly? Nej det er det Sorte Sigga-lyn! Frææææææææs:hyp::hyp::hyp:

:pote: Sigga (som er totalt bims og 5 mdr gammel lige nu)

Åndspadder, klamphuggere, kattemishandlere og dummmmmmmmmmmmmmme dummmmmmmmmmmmmmmme toben. Tænk at efterlade os helt alene i flere timer så jeg ikke kan komme til mit elskede badekar med masser af vand i som står udenfor - tror s*g jeg melder jer til kattenes værn

Hilsen
Nunuu

Jeg må hellere ligge mig på hendes mave med hovedet op på brystkassen af toben. Hun hoster sådan, så hun må trænge til varme, især kattevarme! :smiley: det plejer at virke!
Så har jeg jo en god undskyldning for at putte tæt også uden det går ud over min værdighed! :ok:

:pote: Yasha

Av min gigt idag! Gider ikke komme i løbegården, så jeg slap heldigvis, men så skal man straks straffes på anden måde og til dyrlægen imorgen! Der trues med laserbehandling - gad vide om det går ud på at skære mig midt over? Man ved aldrig hvad de 2-ben kan finde på!! Nå, men i det mindste mumlede 2-benet at så skal jeg da vist ikke med på udstilling i Tyskland, de må holde bimseshow uden mig. Så kan en af de andre hanner vel for en gangs skyld komme i bad? Måske jeg skulle have trukket på bagbenet noget før :slem:
:pote: Helios - 13½ og still going strong, omend knap så hurtigt…

[QUOTE=Susanne W;1112515]Av min gigt idag! Gider ikke komme i løbegården, så jeg slap heldigvis, men så skal man straks straffes på anden måde og til dyrlægen imorgen! Der trues med laserbehandling - gad vide om det går ud på at skære mig midt over? Man ved aldrig hvad de 2-ben kan finde på!! Nå, men i det mindste mumlede 2-benet at så skal jeg da vist ikke med på udstilling i Tyskland, de må holde bimseshow uden mig. Så kan en af de andre hanner vel for en gangs skyld komme i bad? Måske jeg skulle have trukket på bagbenet noget før :slem:
:pote: Helios - 13½ og still going strong, omend knap så hurtigt…[/QUOTE]

Ikke lige en kattetanke… Men var overbevist om at jeg var kommet i menneske-tanketråden og overvejede virkeligt først om det var gået helt galt for Susanne :klapper::klapper:

Nej, nej, den er go´nok - jeg tilbringer i modsætning til Helios som regel ikke tid i løbegården dagligt :wink:
VH
Helios´ 2-ben :wink:

dumme toben… så sidder man og spiser sin eftermiddagsmad og så kommer ham den trælse toben og putter mig i en taske og lige pludselig kom bror mand også ind i den… Men nøj hvor var bror træls at dele taske med, for han skældte ud på toben uden at det hjalp og så kunne jeg ikke falde i søvn… suk…
Da han endelig holde mund var det fordi, at der var en eller anden fremmed toben der ville stikke i mig og jeg fik næsten ikke lov til at undersøge det fantastiske sted vi var kommet til. Jeg tror nok at mit toben blev enig med den anden toben om at jeg skal helt til århus og havde kigget på mit øje… Suk… Bare fordi at bror har slået mig, så mener de åbenbart at jeg skal til læge i tide og utide… jeg er da ligeglad med at mit øje ikke ligner brors, men de mener hvis at de der blinkhinder ikke behøver været groet sammen … suk underlige mennesker

  • Flamme

Underlige katte… Så bestemmer jeg mig for at sove med toben i morges og så vil de der langbenede langsnuede underlige katte ikke lade mig sove i sengen… Jeg havde ellers lige fundet den bedste plads…

  • Velcro

jeg skal jo ud og være Ambassadør for Inges Kattehjemheri weekenden, en lidt akut aftale :slight_smile: hold da hvor var jeg nervøs for om min Chef Behandler i Greve Wellness Center for Cats kunne finde en tid til mig med så kort varsel. Tænk jer, det kunne hun, så jeg skal derned idag ved 13 tiden :slight_smile:
Der er jo grænser for hvor meget “morgenpels” vil vise sig i offenligt, så nu får jeg lagt den i de rette folder :slight_smile: Nøj hvor jeg glæder mig, det er alt for lang tid siden jeg fik min sidste wellness behandling, faktisk kan vi helt tilbage til juni mdr.
Potedask Yaba

Æv… vi er alle sammen lukket ude fra soveværelset :frowning:
Ja, altså undtagen Thane, som er i et frygteligt humør og går og hvæser, snerrer og dasker ud efter alt og alle…
Selv Leo forsøgte han sig med :uha:
Så Ann tog os alle sammen og smed os ud en efter en…

Hvoff’ skal det gå ud over os, bare fordi Thane er et skvadderhoved???

:pote: Banden - der ikke mener at servering af porta tun med aloe vera er godt nok som kompensation!

[QUOTE=Ann K;1112789]Æv… vi er alle sammen lukket ude fra soveværelset :frowning:
Ja, altså undtagen Thane, som er i et frygteligt humør og går og hvæser, snerrer og dasker ud efter alt og alle…
Selv Leo forsøgte han sig med :uha:
Så Ann tog os alle sammen og smed os ud en efter en…

Hvoff’ skal det gå ud over os, bare fordi Thane er et skvadderhoved???

:pote: Banden - der ikke mener at servering af porta tun med aloe vera er godt nok som kompensation![/QUOTE]

Det lyder som vores far engang imellem. OLD and GRUMPY :høhø:

Hilsen Nunuu og Charlie

TYK…hmff…jeg er da ikke tyk, blot lidt buttet…og selvom madmor tvivler på mine evner på en udstilling så ville JEG Missemor være SÅ yndig…se mig, jeg er da ikke tyk :pote:

Kære Missemor.
Du er en ægte kvinde med former… Ligesom Snehvide og jeg. Det er der INTET galt i, det udstråler magt og klogskab.
:pote: Sugieh

Uff, jeg har det lidt skidt i dag. Heldigvis tog mit toben det pænt, da jeg kom til at brække mig på hendes dyne. :brækkesig:

I går fik jeg en masse gæster, der fik lov til at beundre og nusse mig. Men da de skulle gå så prøvede mit forrige toben at stjæle mig! :yikes: Så jeg skreg så højt som jeg kunne og heldigvis og reddede mig. :lovelove:

:pote: Fanni

Ih, jeg ender nok med at skulle bo i et pengeskab :fin:
Den flinke mand checkede mig fra A-Z, tog fiiine billeder - jeg synes ikke umiddelbart jeg kunne genkende mig selv, men de sagde at jeg har perfekte hofter og knæ, og så må det jo være mig de taler om, når noget er perfekt :muhaha: Men der var nu en lille forkalket tap nederst på min rygsølje, og de kloge 2-ben blev enige om at min iskiasnerve er i klemme, det er derfor jeg ikke rigtigt vil støtte på det ene bagben, når jeg skal springe op. Så sagde det ene 2-ben at jeg nok var et godt emne til at få guld. Mit eget 2-ben rullede med øjnene, men sagde så at da jeg alligevel skal hjertescannes i næste uge, så må det afgøre om det er forsvarligt. Jeg fremstår ellers stærk som en okse (synes jeg da selv!), så det ender sikkert med det der gyldne metal og en seng i pengeskabet fremover :slem: Jeg fik noget laser på min ryg og en ny tid imorgen - det gjorde slet ikke ondt, så det kan vi godt gøre igen en anden gang for min skyld :ok:
:pote: Helios the man

[QUOTE=velfa;1112805]Uff, jeg har det lidt skidt i dag. Heldigvis tog mit toben det pænt, da jeg kom til at brække mig på hendes dyne. :brækkesig:

I går fik jeg en masse gæster, der fik lov til at beundre og nusse mig. Men da de skulle gå så prøvede mit forrige toben at stjæle mig! :yikes: Så jeg skreg så højt som jeg kunne og heldigvis og reddede mig. :lovelove:

:pote: Fanni[/QUOTE]

God bedring:pote:

Det hjælper at putte hos mit toben. Hun er flink til at ae mig på de gode steder. :inlove:

:pote: Fanni

Helios, My Man…
Du skal sige til dit ToBen at du vil have kiropraktik for den der iskiasnerve…
Kommer du til en dygtig ledmanipulator, så behøver du måske kun behandling et par gange om året - og kan måske undgå operation…

Et lille forsigtigt VUF fra Nannahunden - der går til kiropraktor fordi jeg har en nerve, der bliver ved med at sætte sig fast i min nakke :thumbdown:

Det hjalp med en omgang Wellness behandling, det var altså lige hvad jeg trængte til :slight_smile:
Jeg hjalp også min toben-behandler med at lave den drinkwell som hun har, den virkede nemlig ikke da jeg kom og hun havde altså ikke en anelse om hvad der var galt.
Jeg måtte først fortælle hende problemet: Der kom ikke noget vand ud og der var ingen gennemstrømning af vand.
Derefter fortalte jeg hende hvor problemer var lokaliseret, og hvordan vi løste dette problem. Heldigvis lyttede hun og fulgte mine anvisninger, og vupti den virkede igen tilfredsstillinde.
Det giver altså en god følelse i kroppen sådan at kunne dele ud af ens tekniske viden :slight_smile:

Potedask

Yaba