August mistanker

Hmpf, i fredags kunne jeg se at to-ben pakkede tasker, så jeg lagde mig pænt i min transporttaske, men nej hun afleverede nøgler til et andet to-ben og ikke hende der plejer at passe os:yikes:
Og så tog begge vores to-ben afsted, men heldigvis fandt jeg ud af at dem der havde fået nøglerne, kom og både fodrede og nussede os, så det var ikke helt galt…
Men jeg er alligevel glad for at mine egne to-ben er hjemme igen:)

:pote:Jeppe

Yay - jeg slipper vist helt for det med at bo i pengeskabet :ok: Efter kun 2 runder laser er jeg haltfri og mere end veltilpas igen. Scanningen idag gik fint - jeg er jo ikke helt ny, men for min alder har jeg det fremragende og to-ben var noget så glad. Og scannemanden mente at jeg skulle have lov at slippe for guldet lige indtil videre, det er OK med mig, så slipper jeg for at blive barberet, det ser så dumt ud :tihi:
:pote: Helios the Man

Aiii hende der min toben hun kom ud med hende der Åse - den der lille pelsede tot jeg så tit sidder og kigger efter igennem nedøren og lod mig snuse rigtig til hende… Øj manner, jeg kunne bare slet ikke lade være med at slikke lidt på hende :love2:

toben satte hende der Åse ned på gulvet og så var jeg jo nød til at løbe hende lige i måsen for at være sikker på hun ikke lavede ballade, det gjorde hun slet ikke og hun spiste ikke engang af min mad selvom hun snuste til den. :yah:

Men hun er godt nok hurtig … men også lidt sød… men nøj hun er farlig når hun lige pludselig vender sig om og kigger på en - den ene gang hun gjorde det blev jeg så forskrækket at jeg hoppede :ups:

Nu har toben sat hende ud bag netdøren igen … suk… :thumbdown:

:pote:

My

Ih altså, så er det allerrede i morgen jeg får besøg - og det bliver i to hele dage, og hun skal sove her…

Toben stresser rundt og går rent, i dag vaskede hun gulv - det er altså mærkeligt…

Altså gæsten kommer da kun for at besøge mig - alt det andet kan da være lige meget…

:pote:
Buster

Chap for filan da jeg blev sur. Jeg var lige vågnet og Chip havde vækket toben så havedøren var åben, ville lige ud og snuse lidt rundt og så kom der en stribemis og sad og kiggede ind på mig og MIN have.
Jeg råbte helt vildt højt til Stribe og pustede mig op, at nu kunne den godt humme sig.

Chip hvad sker der, hvad sker der? !??? Jeg løber ind efter toben jeg kan altså ikke lide at Chap er så vred.

Ih altså - jeg har jo haft besøg fra fredag til søndag…
Det var SÅÅÅÅÅ skønt, men nøj, hvor er jeg træt nu bagefter. Jeg var jo nødt til at være vågen lige så længe som gæsten, for sæt nu jeg gik glip af muligheden for nus:surrender1:
Nå, mennesket er vist lige så træt, hun mumler noget om at hun også kunne bruge at sove 16 timer i døgnet…
Men hvorfor går hun det så ikke bare:?

:pote: Buster

Nej, Ann… du behøver ikke at holde påfuglepinden så højt… jeg kunne ikke drømme om at hoppe efter den!

:pote: Emil

BANZAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII…

:pote: Oddy

Okay Oddy… hit med påfuglepinden!!!

:pote: Emil

Øv altså… Hvorfor ligger hun sig så man kan se hele mælkebaren hvis man ikke må smage de gyldne dråber mere ! En ked Diva

aj hold nu op mor. Hun piller og plukker og strækker og roder. Det hele handler om det der vamdrup noget, jeg tror det er snart. Hende den anden toben med ushosiinu navnet var her og de ævlede helt vildt. Er altså ikke sikker på jeg har meget fidus til det hele !

Odd thomas

. o O Nå, jeg fik heldigvis ikke ballade for den solsort, jeg tog i eftermiddags.
. o O Det var jo heller ikke min skyld, at den landede i vores have, vel? :?

. o O Far siger til mor, at det er min første fangst siden rødkælken for 1½ år siden…
. o O Tror han mon selv på det? :tihi:

:pote:Rags

Orv, Ann har fundet tasker frem til os…
Hun har osse talt om Vamdrup ,og Camilla var her i gaar… men jeg tror altsaa ikke at vi skal rejse alligevel…
Ann farer ikke rundt og hendes taske er heller ikke fremme…

:pote: Oddy

Arjjj - dit fjols Oddy… Ann fortalte igaar at vi skal til Lone og rettes lidt paa…det skal nok blive godt :slight_smile:

Når man er blevet pensioneret, betyder det så ikke, at man bare kan gå hjemme og hygge sig. Jeg har da betalt rigeligt for den tilværelse (de tog mine kronjuvler).
Min tilværelse var perfekt, om dagen i haven og underetagen, sammen med de unge gumpetunge briter og om natten oppe i soveværelset med de tobenede og min tykke Mette. Ikke noget med bad og lange køreture, fremmede mennesker der glor på mig.
Nu høre jeg, at jeg skal i bad idag og til Vamdrup på lørdag, hvad er nu det for noget. Det var jo ikke aftalen.:hmpf:

:pote: Gallardo

Burgundy & Sille: Åh nej hende damen puttede os i bad igen. Først i badekarret og derefter i vores foderbeholder med vand i. hun puttede os i tre gange op og ned - godt jeg slap væk til sidst. :thumbdown:

Pumpkin & Penny: Åhrhvad vandpjask er squ sjovt!!! Man kan bare putte det i foderbeholderen også, så er det meget sjovere! :rock:

Io: Øv… skal snart i bad, vand… det er bare ikke lige mig, men man må lide for sin skønhed som man siger

Yankie: Jeg er træt af alt det uro! Af dumme lukkede døre!

Kære Nobby,

Jeg håber, du bliver glad for den nye fontæne, som mit menneske siger, at du skal have.

Hilsen Magic :pote:

P.S. Jeg har lagt beskeden til dig i posen med fontænen. Håber, du finder den.

[QUOTE=galath;1119458]Kære Nobby,

Jeg håber, du bliver glad for den nye fontæne, som mit menneske siger, at du skal have.

Hilsen Magic :pote:

P.S. Jeg har lagt beskeden til dig i posen med fontænen. Håber, du finder den.[/QUOTE]

Fontæne? Hvad er en fontæne? Er der vand i sådan en?

Det er garanteret endnu et stygt påfund til at vaske min numse med :uha:

:pote:Nobby

Ps. Tak… Så er der da noget at glæde sig til - jeg eeeelsker nemlig pennevenner :thumbup:

Fatter ikke hvad det der bad alle taler om er for noget… Vamdrup hører jeg også her i huset, men har ingen ide om, hvad det indebærer :gruble:
:pote: Dione

Wo HAAAAAAAAA BANZAiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii STANKELBEEEEEEEEEEEEN oooooouuuuuuiiiiiiiiiiiii
:pote: Shosanna

Båååååååthornsmiauuuuuuuuuu Jeg render stærkest…
:pote: Lucky

TÅbelige unger!
:pote: Sugieh

Så nus mig dog!
Glem det der der skal have stryg, og nus mig!

:pote: Koraten Lilly