August’s tanker 2020

Einsten har lige fanget og spist en UFI (Uidentificeret Flyvende Insekt). Jeg roser ham i store vendinger, og straks han hører mig miver han helt glad (ikke rigtig miav på siataler-sirene-måden, men kortere knirkeagtige lyde) og løber hen og springer mig i favnen til kram og hovedbump.
Han er godt nok en god dreng. :smiling_face_with_three_hearts:

20 Synes om

Elias er sur og fornærmet :hmpf:
Bare fordi Robin skulle have de pløkker ud, så er der hverken tørkost eller godbidder, det er simpelthen en omstyrtning af den gældende verdensordning, mener han. :never:

8 Synes om

Hvis der nogen som skal have noget stafettet fra jylland-sjælland-jylland, så tager jeg turen på tirsdag :slight_smile:

1 Synes om

Jeg vågnede ved kattejammer under mit soveværelsesvindue ved 4-tiden i nat. Normalt ville jeg bare blive irriteret, men lige i nat havde jeg vinduet ud til haven til at stå åbent (i håbet om at der måske kom lidt frisk luft ind i huset), så kattene var i haven … eller var de? :blegne:
Jeg stod op og gik i haven, hvor drengene befandt sig (begge tøser var i soveværelset) … gudskélov … og virkede ikke engang påvirkede af lydene :rolleyes2:
Nåh, men så fik jeg da tisset af, før jeg luntede i seng igen … hvor der nu var stille igen :ok:

2 Synes om

Hvornår er du her? :nerd_face:

1 Synes om

Død af varme igen… Genopliv mig når vejret er blevet køligt, tak. :sveder:

Giver du en is ved 17-18 tiden så kan vi godt kigge indenom … vi skal være i Næstved mellem 15 og 16, så det er jo lige i din baghave :stuck_out_tongue:

Jaaaaaah :grin:
Noget særligt, Fruen foretrækker?

Og med “vi” mener hun også mig :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Synes om

Ingen grøn eller med brune klumper is, så er jeg glad … men kæmpe eskimo er altid et hit :stuck_out_tongue:

1 Synes om

Du mener Kæmpe Inuit :cool:

:yikes: … har du særlige ønsker?

Det er simpelthen diskriminerende og nedladende at referere til folks størrelse - de kan blive kede af det, hvis de føler det er et problem :slem: Vi må retur til kun at kalde det “is” :slem:
VH
Susanne

Bare det er koldt :blaafrossen: :wink:

med en beep bolle på toppen ?

  • hvad skal man i øvrigt kalde en araberhingst nu ?
1 Synes om

Du har ret, jeg er en ̶k̶æ̶m̶p̶e̶ nar :ups:

Javel … :muhaha:

Viril han hest fra Mellemøsten? :sunglasses:

Han-hest…:slem:

Min computer har nu været til reparation i 16 dage, uden jeg har fået nogen tilbagemelding om, hvad der skal laves, hvad det kommer til at koste, og - ikke mindst! - hvor længe det kommer til at vare.

Jeg betalte for at få den prioriteret - hvilket betyder, at de begynder at fejlsøge senest efter 4 hverdage. Nu er der gået 10 hverdage. Uden en tilbagemelding. Jeg er godt nok noget knotten efterhånden :angry:

De er heldige med at det er dig de har som kunde og ikke mig - jeg var ALDRIG gået med til sådan en behandlig.

Ring til dem og lær dem at stave, høfligt selvfølgelig, men dette er jo helt tosset!!

1 Synes om

To tømrer går nede i min stue og køkken og lægger mit nye gulv på - det er såååååå god en lyd :slight_smile:

Har købt pergo plastikgulve og den foam de bruger er dobbelt så tyk som det jeg havde før. Det er helt tyst og megablødt at gå på. Plastikgulve er da helt klart et hit.

Og ja det hedder vel vinyl hvis det sådan skal være helt rigtigt og varianten hedder “dark river oak”. Det er sådan en grå brun størrelse som jeg håber på skjuler kattepoter bedre end det blanke bøge finer jeg havde før. Ser fint ud det ca. halve gulv der er lagt her til formiddag.

7 Synes om