Endelig SOMMERFERIE ![]()
Jeg har lige prøvet og taget noget op igen
@Beimis Rigtig god ide, men der plejede at være et tema for billderne ![]()
Ja det gør det men det er det jeg spurgte om @MorTilKatja til tage den første og finde på en god ide
Nu venter jeg lige om ønsker og tage først ide
Jeg har ikke lige energien til det i denne omgang, sĂĄ du mĂĄ gerne @Beimis
Helt i orden ![]()
Posten har været forbi i dag … heldigvis, for hvis ikke min Zooplus-bestilling var kommet i dag, var jeg løbet tør for urinary-tørfoder.
At det var på hængende hår er dog hverken Zooplus eller postens skyld, men at jeg var nødt til at vente med bestilling, til der gik penge ind på kontoen ![]()
Men … fredag solgte jeg noget på Vinted, hvor køber havde valgt PestNord som fragtfirma … jeg pakker det med det samme og afleverer det i købmandsbiksen i Menstrup.
Den pakke lĂĄ her udenfor sammen med de to pakker fra Zooplus (for nej, heller ikke denne gang blev pakkerne afleveret i garagen
) med en mærkat på, hvor der står at pakken ikke er blevet afhentet og derfor kommer retur til mig. Den er sgu da aldrig nået længere, end til en sorteringsterminal! Flot arbejde … ![]()
Det er pestnord i en nødeskal, da jeg have en køber der ville have leveret med pestnord, skrev han dagen efter at paakken var klar til at hente i Løvbjerg i Struer
Pakken var indleveret hos OK i Struer.
Måtte køre derned og sige at det burde de kunne gøre bedre og levere til rette ejermand i Sønderjylland
Nu har køber skrevet til mig … hun har fået besked om at pakken er leveret, sammen med et billede af pakken liggende ovenpå mine Zooplus pakker ![]()
Hvordan kan de bĂĄde pĂĄstĂĄ at pakken ikke er afhentet, samtidig med at de scanner den ind som leveret?! ![]()
Jeg har heldigvis ikke haft de store problemer med PostNord, men må indrømme at kan jeg vælge GLS, vælger jeg dem, for det fungere stort set hver gang hos mig. PostNord har med at oplyse en dag de kommer, for så ikke at kunne nå det den dag alligevel, og da jeg er typen der stresser hver gang jeg skal modtage pakker/varelevering, så vælger jeg selvfølgelig det der fungere bedst for mindst muligt stress. Men igen, alle vælger vel det der fungere bedst, hvis de har muligheden.
Nåh, men … køber har snakket med PestNord, som i deres system godt kunne se, de ikke havde forsøgt at aflevere pakken … så nu er den afsendt igen og vi håber på bedre held denne gang ![]()
Selv om det ikke burde være nødvendigt at blande held ind i en sag, hvor man har betalt for en service … ![]()
Zooplus leverede ikke kun foder til kattene … jeg har også købt en kradsestolpe til især Donkey, med håb om at han vælger at hvæsse kløer i den, fremfor mine lænestole ![]()
Jeg har lige samlet den og umiddelbart kunne det ligne en succeshistorie ![]()
(det har jeg ogsĂĄ brug for
)
Stort Tillykke med fødselsdagen @Osquary ![]()
Taaaaaaark Jeanette
det var sødt af dig at huske!
Jeg har fĂĄet blomster og chokolade af mine CBS veninder.
![]()
Tillykke med dagen
Tillykke med dagen ![]()
Min computer er vist ved at blive gammel - de seneste dage er uret blevet stĂĄende pĂĄ det tidspunkt, hvor jeg har logget pĂĄ og sĂĄ kan jeg endnu hurtigere end normalt miste min tidsfornemmelse ![]()
Når jeg tænder min computer, har jeg gennem de sidste par år, altid kunne se hvornår jeg loggede af dagen før, for det er det tidspunkt den viser. Den skal lige være tændt lidt, før den opdagere at dens ur ikke er opdateret.
Min computer er også ved at være gammel, det synes jeg ikke helt den burde være, men den er købt efteråret 18, og nu til dags er det en gammel computer, især når man bruger den så meget som jeg gør.